וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר מונה למאמן מכבי פתח תקוה, שתנסה לצרף את עומרי אלטמן

עודכן לאחרונה: 29.12.2021 / 11:37

בנועלת הטבלה לא בזבזו זמן ואחרי התפטרותו של גיא לוזון, מיהרו למנות את המאמן הוותיק. בשבת (15:00, ספורט4) הוא כבר יעמוד על הקווים במשחק נגד הפועל תל אביב ממנה פוטר לפני 10 ימים בלבד. כוכבו אצל האדומים יצטרף?

תגובות ניר קלינגר אחרי ההפסד של הפועל תל אביב בבאר שבע/ספורט1

ניר קלינגר יהיה המאמן הבא של מכבי פתח תקוה, ואת הופעת הבכורה שלו על הקווים הוא יערוך נגד לא אחרת מאשר הפועל תל אביב - הקבוצה ממנה פוטר לפני 10 ימים בלבד, בשבת (15:00, ספורט4). אחרי התפטרותו של גיא לוזון, ההנהלה של נועלת הטבלה לא בזבזה זמן מיותר ומיהרה לסכם עם המאמן הוותיק.

בהודעה של המועדון נכתב היום: "בפגישה שנערכה הבוקר בין אבי לוזון לניר קלינגר סוכם שניר ימונה למאמן מכבי פתח תקוה עד לתום העונה. כבר היום ניר יגיע להעביר את אימון הקבוצה".

במקביל למינויו של קלינגר, מכבי פתח תקוה עושה מאמצים גדולים לצרף את עומרי אלטמן, שפרח תחת המאמן בתקופה המשותפת שלהם בהפועל תל אביב. שחקן ההתקפה ממעט לשחק בארוקה הפורטוגלית ונדמה שזו לא תערים קשיים אם יבקש להשתחרר. בפתח תקוה מתכוונים להציע לו סכומי כסף גדולים כדי שיצטרף, כשכמובן שגם קלינגר יפעיל עליו מכבש של לחצים.

גיא לוזון הגיע הבוקר למתחם האימונים של המועדון כדי להיפרד מאנשי הקבוצה. הוא שוחח מספר דקות עם השחקנים על כר הדשא ונפרד מכל אנשי הצוות המקצועי ואנשי ההנהלה שנכחו במקום.

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. אריאל שלום
מפגש פיקנטי במיוחד בבכורה. ניר קלינגר/אריאל שלום

קלינגר - אחד השחקנים הבולטים בכדורגל הישראלי בשנות ה-80 וה-90, החל את קריירת האימון שלו בשנת 2000 בבית"ר באר שבע וב-21 השנים וחצי שחלפו, עבר הרבה מאוד תחנות.

הוא אימן את מכבי תל אביב בשנים 2002-2005 ובין היתר הצעיד אותה לזכיות באליפות ובגביע ולהופעה ראשונה אי פעם בליגת האלופות. בהמשך עבד בכמה קבוצות בקפריסין וב-2010 חזר לישראל כשמונה למאמן הפועל באר שבע.

אחרי גיחה נוספת לקפריסין, שם אימן את פראלימני, קלינגר מונה למאמן הפועל חיפה. לאחר מכן עבד גם במ.ס. אשדוד ומכבי שעריים, לפני ששב לקדנציה שנייה בהפועל חיפה והצעיד אותה לזכייה בגביע המדינה ב-2018. באוקטובר 2018 התפטר מחיפה ומונה למאמן בית"ר ירושלים, אבל בקיץ 2019 קיבל הודעה על סיום תפקידו בבית וגן.

הג'וב האחרון שלו לפני מכבי פתח תקוה היה בהפועל תל אביב. השנתיים שלו במתחם חודורוב היו סוערות וכללו בין היתר הפסד למכבי תל אביב בגמר גביע המדינה ותנועה מגונה של המאמן כלפי האוהדים הצהובים - דבר שעלה לו בהרחקה משישה משחקים. העונה הפועל תל אביב נקלעה לתקופה רעה שכללה לא רק תוצאות שליליות, אלא גם כדורגל ירוד ברמתו. קלינגר פוטר ב-19 בדצמבר והוחלף בידי קובי רפואה. ביום שבת הוא יפגוש את האדומים והפעם יעשה הכול כדי לנצח אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully