וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי גברה 112:119 על וושינגטון בקרב החסרות, רק 7 נקודות לדני אבדיה

שתי הקבוצות הגיעו עם סגלים חסרים מאוד, אבל אבדיה לא ניצל את המצב וקלע לראשונה רק ברבע הרביעי, במשחק שבו הוויזארדס כבר פיגרו ב-28 הפרש ורשמו קאמבק מאוחר מדי. באטלר חגג עם 15 אסיסטים ו-25 נקודות

דני אבדיה אחרי שיא הדקות העונתי שלו מול יוטה/האתר הרשמי של הוויזארדס

וושינגטון ומיאמי נפגשו הלילה (בין שלישי לרביעי) למשחק שמשקף במדויק את מה שנעשה ב-NBA בימים האחרונים, על רקע הקורונה, ההידבקויות וההיעדרויות. מיאמי הגיעה עם סגל של שמונה שחקנים, אחרי שאיבדה שחקן נוסף בחימום. וושינגטון התייצבה למשחק עם שחקן שהחתימה כמה שעות לפני כן. בסופו של דבר הייתה זו מיאמי שהצליחה לנצח 112:119 ולהנחיל לוויזארדס (17:17) הפסד שני רצוף, ובסך הכל שישי בשמונת המשחקים האחרונים.

שתי הקבוצות הגיעו למשחק בלי שמונה שחקני סגל. וושינגטון התבשרה ביממה האחרונה על עוד נעדרים, והגיעה בלי בראדלי ביל, תומאס בריאנט, קנטביוס קולדוול פופ, רוי האצ'ימורה, מונטרזל הארל, אנתוני גיל, ארון הולידיי וראול נטו. מי שקיווה "לנצל" את המצב הוא דני אבדיה, שכמובן פתח בחמישייה ויכול היה לקחת על עצמו יותר, אבל אבדיה הסתפק הלילה ב-7 נקודות בלבד ב-31 הדקות שלו על הפרקט, כשאת הסל הראשון שלו הוא קולע רק ברבע האחרון, כשהמשחק כבר די גמור. הפורוורד הישראלי סיים עם 2 מ-4 מהשדה (אחרי שלא זרק כל המחצית הראשונה), 1 מ-2 מהעונשין, 5 ריבאונדים, 3 אסיסטים, חטיפה אחת, 2 חסימות ו-4 איבודי כדור.

קייל קוזמה בלט בוושינגטון עם 22 נקודות, ספנסר דינווידי קלע 24 וחילק 11 אסיסטים, דאוויס ברטאנס קלע 19 (כולל 5 מ-10 מהשלוש), דניאל גאפורד קלע 16 וקלט 11 ריבאונדים.

דני אבדיה מול דאנקן רובינסון, וושינגטון וויזארדס מול מיאמי היט. רויטרס
לא ניצל את ההזדמנות. אבדיה/רויטרס
דני אבדיה ושחקני וושינגטון מול מיאמי. רויטרס
עוד התפרקות של הוויזארדס. אבדיה/רויטרס
ג'ימי באטלר, מיאמי היט מול וושינגטון. רויטרס
מעל כולם. באטלר/רויטרס

במיאמי בלט טיילר הירו עם 32 נקודות ו-5 מ-7 מהשלוש, דאנקן רובינסון קלע 26 עם 8 מ-16 מהשלוש, וג'ימי באטלר רשם שיא קריירה של 15 אסיסטים לצד 25 נקודות ו-8 ריבאונדים. מיאמי שיפרה את מאזנה ל-13:22, בעוד הוויזארדס ירדו למאזן 17:17, ויפגשו בעוד יומיים את קליבלנד כשהם עדיין בסגל חסר, עם אפשרות לרדת לראשונה העונה למאזן שלילי. יש לציין כאמור שגם מיאמי חסרה שמונה שחקנים, ביניהם קייל לאורי בגלל קורונה, ובאם אדבאיו, ויקטור אולדפו, פי-ג'יי טאקר ומרקיף מוריס בגלל פציעות. בנוסף, באטלר נפצע 1:03 דקה לסיום.

וושינגטון פיגרה ב-14 אחרי הרבע הראשון, וברבע השלישי הפער כבר עמד על 28 הפרש לטובת מיאמי (זו הפעם הרביעית העונה שהוויזארדס נקלעים לכזה פיגור), אבל אז האורחים התעוררו, כשבין השאר שתי שלשות של אבדיה עזרו להם לצמק את הפער ל-5 בלבד כשנותרו 28 שניות לסיום. אבל זה היה מאוחר מדי, ומיאמי הגיבה עם 4 נקודות רצופות כדי לסגור עניין. היה זה הניצחון ה-629 בקריירה של המאמן אריק ספולסטרה, שעלה למקום ה-25 ברשימת כל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully