וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן וושינגטון שוחח עם אבדיה וברטאנס אחרי העימות: "היה ויכוח קצר"

אנסלד ג'וניור סיפר שיישר את ההדורים בין שני הפורוורדים שנראו נסערים בהפסד לפילדלפיה, והחמיא לאבדיה: "הרבה יותר החלטי מבעבר"

דני אבדיה אחרי שיא הדקות העונתי שלו מול יוטה/האתר הרשמי של הוויזארדס

מאמן וושינגטון מספר: שוחחתי עם דני אבדיה ודאוויס ברטאנס בעקבות חילופי הדברים ביניהם בהפסד לפילדלפיה. כזכור, שני הפורוורדים נראו מתווכחים ומתעמתים בפסק זמן אחרי שהלטבי טען שהישראלי לא סידר לו חסימה כנדרש באחת ההתקפות. ברטאנס נראה נוזף באבדיה בירידה לספסל ואף מניף חעברו אצבע מזהירה, ואבדיה שלא נשאר חייב נראה עונה לו בתקיפות, כשספנסר דינווידי מנסה להרגיע. היום סיפור ווס אנסלד ג'וניור ששוחח עם השניים כדי ליישר את ההדורים. "זה היה ויכוח קצר, לא משהו מאוד רציני, אבל כן הרגשתי צורך להתייחס אליו", אמר.

קווינטון מאיו, אחד הכתבים שמסקרים את וושינגטון, ניתח את התקרית. לדבריו, התרגיל המקורי היה מתוכנן עבור ברטאנס. אבדיה אמור היה לעשות את החסימה שתסדר לו מצב קליעה, אבל הישראלי זיהה שיש לו יתרון פיזי בפוסט מול סת' קרי ורצה לנצל אותו. ברטאנס התרגז על ההתנהלות של אבדיה ואמר לו כמה מילים, אבל אבדיה לא נשאר חייב וענה. על פי המאמן אנסלד ג'וניור, השניים המשיכו בוויכוח גם באימון הבוקר, אבל הדבר לא הידרדר לתקרית חריגה, והעימות נבע מתסכול, ו"לא בגלל מה שנאמר, אלא איך שנאמר".

דני אבדיה מול דאוויס ברטאנס. צילום מסך, צילום מסך
דני אבדיה מול דאוויס ברטאנס/צילום מסך, צילום מסך

בנוסף, החמיא אנסלד ג'וניור לאבדיה שמציג יכולת משופרת לאחרונה, וענה כשנשאל על השינוי בסגנון המשחק של הישראלי ביחס לעבר: "בהשוואה ליום הראשון שלו בקיץ, הוא הרבה יותר החלטי. זה הבדל של שמיים וארץ".

בחמשת המשחקים האחרונים אבדיה ירד רק פעם אחת ממספר דו ספרתי של נקודות, וגם אז קלע 9 נקודות. בשלושת המשחקים האחרונים הוא מקבל 29 דקות בממוצע למשחק - עלייה משמעותית שנובעת גם ממצבת הנעדרים מהסגל. היום נכנסו לפרוטוקול הקורונה גם אנתוני גיל ותומאס בריאנט, שהצטרפו לבראדלי ביל וקנטביוס קולדוול פופ.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully