וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלח עוד משימה מיוחדת: מאמן וושינגטון "לומד לסמוך על אבדיה יותר"

הישראלי מתגאה ב"ורסטיליות" שעזרה לו להצר את צעדיו של קמבה ווקר בניצחון וושינגטון על הניקס, וגם אנסלד ג'וניור מהלל: "הוא מתקדם טוב מאוד, ומראה מה הוא יכול להיות". גם הפרשנים מחמיאים

דני אבדיה אחרי שיא הדקות העונתי שלו מול יוטה/האתר הרשמי של הוויזארדס

דני אבדיה ממשיך לבסס את עצמו בוושינגטון, גם בהגנה וגם בהתקפה. בניצחון הלילה (בין חמישי לשישי) 117:124 על הניקס, הפורוורד הישראלי סיפק תרומה מכרעת בשני צידי המגרש: ב-29 דקות על הפרקט הוא רשם 14 נקודות (5 מ-8 מהשדה כולל 1 מ-4 מהשלוש, לצד 3 מ-4 מהעונשין), 5 ריבאונדים, שני אסיסטים ושיא קריירה של 3 חסימות, ולצד הסטטיסטיקה היבשה, המשיך להציג גם הגנת אחד על אחד מרשימה.

אבדיה שוב היה האיש למשימות מיוחדות של וושינגטון, וברבע האחרון תמרן בהגנה בין ג'וליוס רנדל וקמבה ווקר - שני שחקנים שונים בתכלית, בעמדות שונות לחלוטין - והצליח להגביל את שניהם. בסך הכל, אבדיה עומד על ארבעה משחקים ברציפות בספרות כפולות בטור הנקודות, ולצד התרומה ההגנתית היציבה מתחילת העונה, נראה שהוא ממשיך להרגיש יותר בנוח גם בחלק ההתקפי.

"זה מה שאני מכבד במשחק שלי - אני יכול להיות ורסטילי גם בהגנה וגם בהתקפה", אמר אבדיה בריאיון סיום המשחק לרשת NBC, והסביר כיצד הצליח להצר את צעדיהם של שני כוכבי הניקס בהגנה. "קמבה היה חם, ג'וליוס נכנס לעניינים ברבע האחרון, אז ניסיתי לעצור את השחקנים החמים. אני גאה בחברים לקבוצה שעזרו לי, בלעדיהם לא הייתי מצליח לשמור ככה. פשוט התעלינו הגנתית. שינינו הרבה מצ' אפים כי קמבה הצטיין, כולם נתנו את הלב בהגנה. אני לא מופתע כי אני מכיר את היכולות ההגנתיות שלנו, רק מקווה שנעשה את זה בהמשך".

אבדיה ממשיך לקבל יותר ויותר קרדיט מווס אנסלד ג'וניור. "הוא מתקדם טוב מאוד. הוא עדיין לא עושה יותר ממה שצריך וזה מצוין", החמיא לו מאמן וושינגטון "אני לומד לסמוך עליו יותר, החברים שלו גם. הוא מספק מהלכים גדולים, מייצר, קולע, את ההגנה כבר ראינו. הוא מייצר ריצה של כמה משחקים שמראה מי הוא יכול להיות. אם ישחק ככה קבוע זה יהיה מצוין בשבילנו".

אנסלד ג'וניור היה מרוצה בעיקר מהקבוצתיות שוושינגטון הפגינה, שחיפתה על היעדרם של בראדלי ביל וקנטביוס קולדוול פופ שהצטוו להיכנס לבידוד. במשחקים ללא ביל העונה, אגב, עומדים הוויזארדס על מאזן של ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים. "זה היה ניצחון קבוצתי נהדר. הכדור זז מצוין, מסרנו 30 אסיסטים, קלענו טוב מהשדה ומהשלוש. החיתוכים שלנו והריווח היו נכונים. מה שראינו בהנעת הכדור היה המשך למשחק ביוטה. קורי היה מצוין, הספסל היה נפלא עם דני וטרז. ספנסר היה הקווטרבק".

עוד בוואלה!

וושינגטון ניצחה במדיסון סקוור גארדן, 14 נקודות לדני אבדיה

לכתבה המלאה

גם בתקשורת המקומית החמיאו לאבדיה, וב-NBC וושינגטון ציינו ש"העניינים עם קמבה ווקר יצאו משליטה, עד כדי כך שהוויזארדס הציבו את אבדיה עליו בהגנה. אבדיה הוא השומר האישי הכי טוב של הוויזארדס העונה, אבל לרוב לא נותנים לו לשמור שחקנים בסייז של ווקר. הפעם הם היו צריכים לעשות משהו אחר, ואבדיה נענה לאתגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully