וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון ניצחה במדיסון סקוור גארדן, 14 נקודות לדני אבדיה

הוויזארדס חגגו ניצחון שני ברציפות עם 117:124 על ניו יורק למרות החיסרון של ביל, ונהנו מעוד משחק איכותי של הישראלי שקלע בספרות כפולות משחק רביעי ברציפות, ושוב הצטיין בהגנה. קמבה ווקר התפוצץ עם 44 נקודות, אבל שלשות קלאץ' של קוזמה הכריעו

דני אבדיה אחרי שיא הדקות העונתי שלו מול יוטה/האתר הרשמי של הוויזארדס

וושינגטון ממשיכה להתאושש מהתקופה הרעה, וממשיכה לקבל תצוגות מרשימות מדני אבדיה. הוויזארדס רשמו הלילה (בין חמישי לשישי) ניצחון שני ברציפות, כשגברו 117:124 על הניקס במדיסון סקוור גארדן למרות שחסרו שני שחקני חמישייה, בראדלי ביל וקנטביוס קולדוול פופ. בכך הם שיפרו את מאזנם ל-17 ניצחונות מול 15 הפסדים, והמשיכו את הכושר הגרוע של הניקס (18:14) שספגו הפסד שמיני ב-11 משחקים.

אבדיה, כאמור, שוב היה במיטבו, כשהוא ממשיך להציג הגנה פנטסטית וממשיך לתרום גם בהתקפה, עם משחק רביעי ברציפות בספרות כפולות בטור הנקודות. אבדיה אמנם לא הוקפץ לחמישייה על אף הסגל החסר - ווס אנסלד ג'וניור העדיף לשמור על תפקיד המפתח שלו מהספסל - אבל קיבל 29 דקות שבמהלכן סיפק 14 נקודות (5 מ-8 מהשדה כולל 1 מ-4 מהשלוש, ו-3 מ-4 מהעונשין), 5 ריבאונדים, שני אסיסטים, שיא קריירה של 3 חסימות, והגנה אישית מרשימה. ברבע האחרון המכריע, קיבל אבדיה שתי משימות הגנתיות שונות בתכלית, כששמר גם על פאוור פורוורד עוצמתי כמו ג'וליוס רנדל וגם על גארד זריז כמו קמבה ווקר. בשתיהן הוא עמד בהצלחה, וסייע רבות לוויזארדס להשיג את הניצחון.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
מצטיין בהגנה, בולט גם בהתקפה. אבדיה בפעולה הלילה/רויטרס
שחקן ניו יורק ניקס אלק ברקס מול שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. רויטרס
העלה הילוך בהגנה ברבע האחרון. אבדיה מול אלק ברקס/רויטרס

המחצית הראשונה התנהלה בשליטה של הניקס, שבעיקר נהנתה מהתפוצצות של קמבה ווקר, שעד לא מזמן נראה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה. הרכז החמקמק הזכיר נשכחות עם תצוגה התקפית מרשימה של 28 נקודות במחצית הראשונה (ו-44 במשחק כולו), שסחפה את הניקס ליתרון בהפסקה אחרי רבע שני של 26:37.

הרבע השלישי היה בסימן הקאמבק של הוויזארדס, שראו את ספנסר דינווידי סוף סוף במיטבו אחרי רצף של משחקים לא טובים, וקיבלו גם משחק שיא מהרוקי קורי קיספרט. המשחק הצמוד הוכרע לטובת הוויזארדס שעשו התאמות הגנתיות ברבע האחרון, הצמידו את אבדיה לווקר ולג'וליוס רנדל שהיו המוציאים לפועל של הניקס, ונהנו משתי שלשות קלאץ' של קייל קוזמה - לא בפעם הראשונה העונה.

שחקני וושינגטון וויזארדס ספנסר דינווידי, דני אבדיה חוגגים. רויטרס
הוויזארדס מושלמים ללא בראדלי ביל, וגם הוא מראה סימני חיים. דינווידי חוגג, אבדיה ברקע/רויטרס
קייל קוזמה, וושינגטון וויזארדס, חוגג. רויטרס
שוב פרח במאני טיים. קוזמה/רויטרס

בסך הכל, לא פחות משבעה שחקנים של הוויזארדס (שעלו למאזן מושלם של 0:4 במשחקים מהם בראדלי ביל נעדר) קלעו בספרות כפולות: דינווידי סיים עם 21, 12 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, קיספרט צלף 20, קוזמה (18), ארון הולידיי (16), מונטרז הארל (15) ודניאל גאפורד (11) עשו את שלהם, וכאמור גם אבדיה המשיך את התקופה האישית הטובה.

קמבה ווקר, ניו יורק ניקס. רויטרס
הזכיר נשכחות, אבל הפסיד. קמבה ווקר/רויטרס

מנגד, הניקס קיבלו כאמור התפוצצות מקמבה ווקר שסיים את משחקו הטוב ביותר העונה עם 44 נקודות, 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. ג'וליוס רנדל תרם 23 ו-9 ריבאונדים, אלק ברקס הוסיף 20 ו-7, אבל זה לא הספיק לניקס הדועכים.

הוויזארדס ואבדיה ינסו להמשיך את המומנטום בלילה שבין ראשון לשני עם משחק חוץ מול פילדלפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully