וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה קלעה סל מדהים בחצר בית הספר, ויצרה את "סרטון השנה"

סרטון של מורה קולעת ממרחק ומתחבקת עם תלמידיה כבש את הרשת, ומהר מאוד התגלתה האמת המלאה על העבר שלה, על בית הספר ומה בדיוק הבטיחה לילדים. פלא שגם וינס קרטר הצדיע לה?

מורה בבית ספר קולעת סל ממרחק, בסרטון שהפך לוויראלי בכל העולם/טוויטר

בימים האחרונים מככב ברשתות החברתיות סרטון של מורה קולעת סל ממרחק בחצר בית הספר, לעיני התלמידים הנלהבים שלה. הסרטון הפך לוויראלי, ואפשר להבין מדוע. כל התלמידים בחצר בית הספר התמוגגו מאושר וקפצו בהתלהבות מהסל שקלעה המורה, וצלילי הצרחות של הילדים ריגשו רבים בכל העולם, כשהסרטון זכה לתפוצה של עשרות מיליוני צפיות דרך הפלטפורמות השונות, ואף הוגדר כ"סרטון הספורט של השנה".

עם הזמן התבררו עוד פרטים על הסרטון. שם המורה היא קת'לין פיצפטריק, בבית הספר הולי טריניטי בוושינגטון, והשמחה של הילדים מגיעה מסיבה פשוטה: לפני הזריקה היא הבטיחה לילדים שאם היא תקלע, כולם יקבלו שוקו חם. העובדה שהקליעה צללה פנימה הפכה לשמחה כפולה, מה שמסביר את החיבוקים החמים למורה, ובוודאי שאת התגובה של המורה עצמה, שהניפה ידיה בגאווה, באושר טהור.

בעקבות הסרטון, בית הספר עלה לכותרות בארה"ב. "אם הייתם צריכים הוכחה נוספת שמורים הם גיבורי על...", נכתב בחשבון האינסטגרם של בית הספר, שם סיפרו: "אנחנו המומים מהתגובות מכל העולם, ומאושרים מהסרטון שגרם אושר לכל כך הרבה אנשים... רבים שאלו אותנו אם יוכלו לתרום כספים למוסד, ואנחנו מקבלים תרומות, בכל סכום, ונשתמש בהן לעזרה כספית ולמלגות". בית הספר גם פירסם תמונות של הילדים שותים את השוקו החם בכיתה, כפי שהובטח להם.

לאחר מכן התברר שהמורה, גברת פיצפטריק, היא למעשה כדורסלנית לשעבר, ששיחקה בקולג' (ראטגרס), וגם האוניברסיטה עצמה זיהתה את העניין שעוררה השחקנית שלה לשעבר, וצייצה תמונה שלה.

עוד בוואלה!

ההורים התגייסו למען המורה שפוטרה כי עשתה טוורקינג בביקיני

לכתבה המלאה

המורה עצמה התראיינה ל"ספורטסנטר", תוכנית הספורט של רשת ESPN, וסיפרה: "אני משחקת איתם הרבה בחצר, ואני תמיד לוקחת את זה ברצינות, תחרותית, רוצה לקלוע ולנצח, וזה היה יום שישי בצהריים, ואמרתי להם ש'אם אקלע, ביום שני כולנו נשתה שוקו חם'... וכולם ציפו לזה, והסתכלו עליי, והכדור צלל פנימה. שמחתי מאוד, כי למעשה רציתי גם אני מסיבת שוקו... הילדים לא האמינו שהצלחתי, הם שאלו אם אני מסוגלת לעשות את זה שוב... הם בני 8 ולא מעכלים עד כמה שיחקתי בעבר".

אפילו וינס קרטר, כוכב העבר, החמיא לה ב-ESPN: "איזו זריקה מדהימה... היית תחת לחץ גדול! הבטחת להם שוקו חם, מה היה קורה אם היית מחטיאה?", והמורה סיפרה: "זה היה יותר מלחיץ ממשחקים במכללות, כי הייתי שוברת להם את הלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully