וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוושינגטון מצדדים באבדיה אחרי העימות, ובטוחים: הזעם מוכיח שהתבגר

כתבי ואוהדי וושינגטון ביקרו את ברטאנס בעקבות חילופי הדברים עם הישראלי: "בשנה שעברה הוא שתק כשלא קיבל כדורים, עכשיו הוא מבין מה הוא שווה". גם המאמן ביקר במרומז את הלטבי: "גם כשיש ביקורת, היא צריכה להיאמר בכבוד"

דני אבדיה אחרי שיא הדקות העונתי שלו מול יוטה/האתר הרשמי של הוויזארדס

בוושינגטון ממשיכים לעסוק בהרחבה בעימות בין דני אבדיה לדאוויס ברטאנס, וטוענים: אולי זה סימן להתבגרות של הפורוורד הישראלי. כזכור, אבדיה וברטאנס נראו מתווכחים ומתעמתים בפסק זמן במהלך התבוסה בידי פילדלפיה, אחרי שהלטבי טען שהישראלי לא סידר לו חסימה כנדרש באחת ההתקפות. ברטאנס נראה נוזף באבדיה בירידה לספסל ואף מניף לעברו אצבע מזהירה, ואבדיה שלא נשאר חייב נראה עונה לו בתקיפות, כשספנסר דינווידי מנסה להרגיע.

כתבי וושינגטון, כאמור, לא בהכרח ראו בסצנה הזו סימן שלילי עבור אבדיה. העיתונאי מייקל סייקס ("USA Today") כתב ש"אני דווקא אוהב לראות את דני ככה. בשנה שעברה הוא שתק כשהוא לא קיבל את הכדור. עכשיו נראה שהוא סוף סוף מתחיל להבין כמה הוא טוב. כלומר, הוא פנוי לגמרי! וזה לא שברטאנס קולע באחוזים כל כך גבוהים שיש לו את הזכות להתעלם ממנו בשלב הזה. אני לא מאשים את דני בכלל, במקומו גם אני הייתי זועם".

שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, דאוויס ברטאנס מול שחקן קליבלנד קאבלירס קווין לאב. רויטרס
לאוהדי וושינגטון ברור מי אשם כאן. אבדיה עם ברטאנס/רויטרס

גם הבלוגר לואיס קין צידד באבדיה וכתב ש"בתחושה שלי, דני לא עשה טעות מובהקת כש'הרס' את התרגיל. יכול להיות שמבחינת ברטאנס, שמתקשה מאוד השנה למרות שקיבל חוזה של 80 מיליון יורו, זה היה הקש ששבר את גב הגמל. בכל מקרה, נראה שאוהדי וושינגטון לוקחים את הצד של דני בסיפור הזה. הוא נמצא במגמת התקדמות ולעומתו ברטאנס בכושר רע".

מצד שני, בבלוג Bullets Forever ציינו ש"מבחינת שיקולים של כדורסל טהור, ברטאנס הוא האשם כי הוא הכריח זריקה קשה, אבל גם אבדיה צריך היה לנחש איך שחקן ותיק יגיב למהלך כזה של שחקן בן 20. כל שחקן ותיק בן 29 היה מגיב לדני כמו שברטאנס הגיב. דני עשה את המהלך הנכון, אבל זה היה יכול להסתיים רק כפי שזה הסתיים. זה לא אומר שאני לא אוהב את זה שדני מתחיל להשמיע את הקול שלו ולעמוד באתגרים, אבל התגובה של שחקן ותיק כמו ברטאנס לדבר כזה הייתה צפויה מאוד".

מאמן הוויזארדס ווס אנסלד ג'וניור הודה אמש שהעימות היה רציני מספיק כדי להעלות אותו לדיון באימון שלמחרת, בשיחות בין השניים. "אתה חייב להעלות את זה, אז עשינו את זה. אני חושב שזה לא בהכרח מה שנאמר, אלא יותר איך שהדברים נאמרו. חשוב שגם דני וגם דאוויס יבינו את זה".

אנסלד ג'וניור רמז לכך שהוא מטיל את האחריות לתקרית יותר על ברטאנס מאשר על אבדיה. "יש מידה מסוימת של אחריות הדדית, וחשוב שנדע לבנות את מערכות היחסים בינינו ולשמור אחד על השני דרוכים. מצד שני, זה חייב להגיע ממקום של כבוד, ולפעמים התסכול לא יוצא בצורה כל כך טובה".

עוד בוואלה!

מאמן וושינגטון שוחח עם אבדיה וברטאנס אחרי העימות: "היה ויכוח קצר"

לכתבה המלאה
מאמן וושינגטון וויזארדס ווס אנסלד ג'וניור. Michael Reaves, GettyImages
מכבה שריפות. ווס אנסלד ג'וניור/GettyImages, Michael Reaves

בכל מקרה, המאמן "לא חושב שמדובר בבעיה של ממש, או במתח מתמשך בין שני השחקנים האלה. אנחנו פשוט חייבים לשים לב לזה, לדעת מה מצופה מאיתנו בסיטואציות כאלה, וללמוד איך להתנהל עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully