וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה התעמת עם דאוויס ברטאנס על הספסל בתבוסת הוויזארדס

הלטבי הטיח האשמות בירידה לפסק זמן, הישראלי לא נשאר חייב ואנשי וושינגטון נאלצו להרגיע אותו. וגם: המהלך ההתקפי שהוא "מחמאה לכל שחקן"

דני אבדיה אחרי שיא הדקות העונתי שלו מול יוטה/האתר הרשמי של הוויזארדס

לראשונה אחרי ארבעה משחקים רצופים, דני אבדיה נעצר הלילה (בין ראשון לשני) על כמות נקודות חד ספרתית כשוושינגטון הובסה 117:96 על ידי פילדלפיה, אלא שהרגע הכי מדובר לו היה שותף הפורוורד הישראלי במשחק הזה לא היה קשור לכדורסל. במהלך הרבע הרביעי, אבדיה התעמת עם דאוויס ברטאנס בירידה לפסק זמן, כאשר אנשי הצוות והשחקנים בוושינגטון נאלצו לחצוץ בין השניים כדי למנוע מהסיטואציה להחמיר.

העימות התרחש כ-4 דקות לסיום כשהוויזארדס כבר היו בפיגור בלתי ניתן למחיקה, והלטבי כעס על ניסיון של אבדיה לקבל את הכדור בפוסט במקום לחסום לו. אחרי שהכדור לא נמסר אליו, הישראלי יצא לחסום לברטאנס בחוסר חשק מופגן, הלטבי העיף שלשה קשה ומיד לאחר מכן הגיע פסק זמן, שבו ברטאנס התייצב פנים אל פנים מול אבדיה והטיח בו האשמות. אבדיה לא נשאר חייב, ואחד מעוזרי המאמן ניגש אליו ביחד עם ספנסר דינווידי כדי להרגיע את הרוחות, כאשר הפורוורד נראה נסער בעקבות הביקורת של ברטאנס.

דני אבדיה מול דאוויס ברטאנס. צילום מסך, צילום מסך
דני אבדיה מול דאוויס ברטאנס/צילום מסך, צילום מסך

במשחק עצמו אבדיה התקרב לדאבל דאבל, עם 9 נקודות ו-9 ריבאונדים ב-29 דקות, שכאמור קטעו רצף של ארבעה משחקים בהם הישראלי קלע בספרות כפולות, כשגם האחוזים שלו מהשדה צנחו מאזור ה-69% ל-40% בלבד. עם זאת, הפורוורד סיפק את המאמץ הקבוע בהגנה ובכדורים החוזרים, וגם הפעיל את חבריו לקבוצה במספר הזדמנויות עם 4 אסיסטים בסך הכל.

עוד בוואלה!

וושינגטון הובסה 117:96 מול פילדלפיה, 9 נק' ו-9 ריב' לאבדיה

לכתבה המלאה

המהלך ההתקפי הבולט של הישראלי הגיע ברבע הראשון, כאשר קיבל את כדור על קשת שלוש הנקודות ומיד הוריד אותו לרצפה מול השמירה של ג'ואל אמביד. אבדיה חדר יפה על הקמרוני רחב המימדים, בדרך לסל שזכה לשבחים הן בשידור והן מאחד העיתונאים שמסקרים את הוויזארדס, ג'וש רובינס מה"אתלטיק".

"אבדיה חדר והשתמש בגוף כדי להגן על הכדור ולקלוע סל קשה על אמביד. הסל הזה הוא סימן לביטחון ההולך וגובר ולהחלטיות של אבדיה בצד ההתקפי. זו מחמאה לכל שחקן לקלוע על אמביד", צייץ רובינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully