וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה גברה 77:86 על הפועל חיפה ועלתה למקום השישי

הקבוצה של ליאור ליובין קטעה רצף של שני הפסדים בזכות הופעה נהדרת של פרנק בארטלי (25) וטים סוארס (20). ריימן בלט מנגד

עירוני נס ציונה שבה הערב (ראשון) למסלול הניצחונות בליגת העל עם ניצחון על הפועל חיפה. הקבוצה של ליאור ליובין רצתה לשים מאחוריה את התבוסות לירושלים והרצליה, פתחה פער במהלך הרבע השני - ומאז לא שמטה את היתרון. הכתומים ברחו ליתרון דו ספרתי מספר פעמים במהלך המשחק, ולמרות ניסיונות חזרה של האורחת מהכרמל, טים סוארס ופרנק בארטלי הנהדרים היו שם כדי לשמור את נס ציונה במרחק ביטחון, כל הדרך למאזן חיובי של 5:6.

בארטלי הוליך את קלעי המנצחת עם עוד משחק נהדר (25), כאשר טים סוארס הוסיף 20 ו-8 ריבאונדים לפני שיצא בחמש עבירות. דיאנטה גארט הוסיף 18 ו-5 אסיסטים כשטל דן תרם 10 נקודות. בצד השני, וויל ריימן קלע 17, בעוד קאדים אלן שהתחיל טוב וקלע 8 נקודות ברבע הראשון סיים עם 13.

קלעו לנס ציונה: פרנק בארטלי 25 נקודות, טים סוארס 20 ו-8 ריבאונדים, טים סוארס 18 ו-5 אסיסטים, טל דן 10, נמרוד טישמן 8, סמיסולה שיטו 3 ו-6 ריב', ליאור קררה 2.

קלעו להפועל חיפה: וויל ריימן 17 ו-5 ריבאונדים, קאדים אלן 13 ו-6 אסיסטים, סקוטי ג'יימס 10 ו-5 ריב', ספנסר וייס 9, גרגורי ורגאס (9 אס') ואיגור נסטרנקו 8 כ"א, ג'יימס דיקי ואופק אביטל 6 כ"א.

גרגורי ורגאס, הפועל חיפה. ברני ארדוב
הפועל חיפה רוצה להמשיך במומנטום. ורגאס/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

המשחק נפתח בצורה צמודה, כשאף קבוצה לא מצליחה לברוח. פרנק בארטלי וטים סוארס בלטו אצל המארחת, אך סיום טוב של הפועל חיפה הוריד אותה ביתרון 22:24 לקראת הרבע השני. ספנסר וייס נכנס טוב לנעליו של עמית שמחון הפצוע, כאשר קאדים אלן ו-וויל ריימן בלטו גם הם אצל החבורה של אלעד חסין ברבע הראשון.

רבע 2:

סוארס המשיך להיות נהדר בשורות המארחת, כשר בארטלי והוא הגיעו לספרות כפולות בטור הנקודות וסייעו לכתומים לפתוח פער קטן. גם דיאנטה גארט הצטרף ליכולת הטובה של חבריו בדרל ל-30 נקודות ברבע השני, בעוד בצד השני הפועל חיפה נעצרה על 20. 44:52 לנס ציונה במחצית.

רבע 3:

הפער המקומי חצה את רף הדו ספרתי כשהצמד סוארס את בארטלי לא עוצר. סקוטי ג'יימס ניסה מעט, אך האורחת לא הצליחה להדביק את הקצב של הכתומים. 59:70 לנס ציונה לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

ריצת 0:7 של האורחים הורידה את הפער למינוס ארבע בלבד. הקפטן המקומי טל דן הגיב בארבע נקודות רצופות, כאשר פרנק בארטלי קלע עוד שתיים והחזיר את ההפרש לדו ספרתי - 69:79. הפועל חיפה הצליחה שוב להוריד לחד ספרתי אך לא הצליחה באמת להלחיץ את המארחת, שסגרה את הניצחון ושבה למאזן חיובי בליגת העל. 77:86 לנס ציונה בסיום.

משחקי המחזור ה-11 בליגת העל:

הפועל באר שבע - הפועל חולון 75:74
הפועל ירושלים - מכבי ראשון לציון 69:73

עירוני נס ציונה - הפועל חיפה
מכבי תל אביב - הפועל תל אביב (21:00)

הפועל אילת - הפועל גליל עליון (שני, 18:00)
הפועל גלבוע/גליל - בני הרצליה (שני, 20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully