וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: הפועל ירושלים מארחת את ראשון לציון לקרב קצוות

המחזור ה-11: האדומים יוכלו להבטיח את הפסגה בתום הסיבוב הראשון אם ינצחו את הכתומים עם אלון שטיין על הקווים (20:00). הפועל באר שבע תארח את הפועל חולון (18:00)

תקציר: לוקומוטיב קובאן - פרטיזן בלגרד 94:101/ספורט1

משחקי המחזור ה-11 בליגת העל, הנועל את הסיבוב הראשון, ייפתחו מחר (שבת). הפועל ירושלים, שרוצה לסיים את הסיבוב בראשות הטבלה, תארח את נועלת הטבלה מכבי ראשון לציון עם אלון שטיין עוזר המאמן על הקווים אחרי פיטוריו של גיא גודס. הפועל באר שבע תוכל להבטיח את מקומה ברבע גמר גביע המדינה אם תנצח את הפועל חולון בבית.

שחקן הפועל ירושלים רטין אובסוהאן חוגג עם איתי שגב. לירון מולדובן
בכושר פנטסטי. שחקני ירושלים/לירון מולדובן

הפועל ירושלים - מכבי ראשון לציון (20:00)

הנתונים: הפועל ירושלים ניצחה שישה משחקים ברציפות נגד מכבי ראשון לציון בליגה הסדירה, עד שהגיעה התבוסה במפגש האחרון בין הקבוצות, 98:67, שבעקבותיה פוטר דאיניוס אדומייטיס. הפועל ירושלים עומדת על חמישה ניצחונות בית מחמישה משחקים העונה, רצף ניצחונות הבית הכי ארוך שלה בליגה מאז פתיחת עונת 2019/20, כשניצחה את כל שבעת משחקי הבית הראשונים שלה. אלון שטיין הדריך את בני הרצליה בשני משחקים בעונת 2018/19 עד למינויו של אריק שיבק, והפסיד את שני המשחקים.

במרכז ההתמודדות: טו הולוואי. הגארד המוכשר נמצא בירידה בשבועות האחרונים במכבי ראשון לציון, גם בדקות המשחק וגם בתפוקה, ואם הכתומים רוצים משחק צמוד בארנה הם חייבים אותו במשחק טוב מאוד.

בכמה מילים: הפועל ירושלים רוצה לסיים את הסיבוב הראשון במקום הראשון בטבלה, והיא תלויה בעצמה כדי לעשות זאת. האדומים מגיעים למשחק לפני המשחק נגד מנרסה, שיקבע האם יהיה להם ביתיות בשלב הפליי אין של ליגת האלופות, ואת מי הם יפגשו. בבירה ממשיכים לחפש אחר חיזוק בעמדות הפנים כשקייזר גייטס עשוי לשוב לסגל אחרי שני משחקים. במכבי ראשון לציון יופיעו לראשונה ללא גיא גודס שפוטר, אך עדיין ללא מאמן קבוע כשאלון שטיין יעביר את המשחק. הכתומים רוצים להחזיר מעט מהכבוד שאיבדו בתבוסה המשפילה בבית במחזור הקודם לבני הרצליה

עוד בוואלה!

איליאס פפאתיאודורו מתקרב למכבי ראשון לציון

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חולון מייקל קייזר עם רפי מנקו, פרדריק בורדיון. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
המאזן ההיסטורי נוטה בבירור לטובת חולון/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

הפועל באר שבע - הפועל חולון (18:00)

הנתונים: בשבעה משחקי ליגה בין הקבוצות ניצחה הפועל באר שבע רק פעם אחת. עם זאת, שני ההפסדים שלה להפועל חולון בהיכל הקונכיה היו בהפרש של סל אחד בלבד. באר שבע הצליחה לאבד במחזור הקודם יתרון 23 בדרך להפסד להפועל חיפה, כשהעונה היא כבר שמטה יתרון 17 ברבע האחרון נגד עירוני נס ציונה והפסידה. הפועל חולון קולעת מחוץ לביתה רק 76.8 נקודות למשחק, כשרק הפועל חיפה עומדת על ממוצע נמוך ממנה.

במרכז ההתמודדות: סטיב זאק. מאז שהצטרף הסנטר להפועל חולון הוא שיחק טוב באירופה ולא הרשים בליגה. כעת הוא חוזר למפגש מול הקבוצה הראשונה שהביאה אותו לארץ.

בכמה מילים: הפועל באר שבע תלויה רק בעצמה כדי להיכנס לרבע גמר גביע המדינה - ניצחון על הפועל חולון בבית והיא מעפילה. אם תפסיד, תצטרך שגם הפועל תל אביב וגם גלבוע/גליל יפסידו כדי להיכנס לגביע. אמיר בל לא צפוי להירשם לסגל של באר שבע בגלל פציעה, ג'וניור איטו אמור לחזור. בהפועל חולון התאוששו מההפסד להפועל אילת בבית עם הניצחון על דרושפאקה, שלא הספיק לה כדי לעלות אוטומטית לטופ 16 באירופה. כעת בחולון יקוו להבטיח את המקום שלהם ברביעייה הראשונה, ולהימנע ממפגש פוטנציאלי עם מכבי תל אביב או הפועל ירושלים ברבע גמר הגביע

משחקי ראשון בליגת העל

עירוני נס ציונה - הפועל חיפה
מכבי תל אביב - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully