וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב ואנדרלכט בחצי גמר הגביע בבלגיה, פ.ס.וו בפסגה בהולנד

הקשר פתח בהרכב ושותף ל-80 דקות בניצחון 0:3 על קורטרייק בדרך לשלב ארבע האחרונות, ערן זהבי הפצוע ראה את קבוצתו משיגה ניצחון רביעי ברציפות ומוכתרת לאלופת החורף

תקציר: אנדרלכט - קורטרייק 0:3 (רבע גמר גביע)/ספורט1

רגע לפני שכמעט בכל יבשת אירופה ייצאו הליגות לפגרה קצרה, הערב (חמישי) עוד נערכו משחקים אחרונים לפני תחילתו של חג המולד. במוקד אנדרלכט וליאור רפאלוב שעלו לחצי גמר הגביע הבלגי, בזמן שבהולנד פס.וו המשיכה ברצף הניצחונות ושבה לפסגה בהולנד גם ללא ערן זהבי הפצוע.

ליאור רפאלוב, שחקן אנדרלכט. JOHN THYS, GettyImages
מתקרב לגביע נוסף בבלגיה. רפאלוב/GettyImages, JOHN THYS

בבלגיה, אנדרלכט הביסה 0:3 את קורטרייק ברבע הגמר והעפילה לשלב ארבע האחרונות. רפאלוב פתח בהרכב והשלים 80 דקות, הוחלף ביתרון של שלושה שערים כדי שיוכל לנוח מעט לקראת המשחק ביום שני בליגה נגד בירסחוט, שאחריו תצא הקבוצה והליגה לפגרה של כשלושה שבועות. משחקי חצי הגמר יתקיימו בחודש פברואר ויחד עם אנדרלכט העפילו גם קלאב ברוז', אופן וגנט.

צפו בתקציר הניצחון של פ.ס.וו איינדהובן, שחזרה למקום הראשון

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - גו אהד איגלס 0:2/ספורט1

בליגה ההולנדית, פ.ס.וו רשמה את ניצחונה הרביעי ברציפות בליגה והשביעי בשמונת המחזורים האחרונים, 0:2 ביתי על גו אהד איגלס בסיומו הוכתרה לאלופת החורף.

אמנם פ.ס.וו נאלצת להסתדר ללא ערן זהבי, שנפצע בנבחרת לפני כחודש וחצי ונעדר מחמשת הניצחונות האחרונים בליגה, אך גם בלעדיו היא הבקיעה 12 שערים בארבעת הניצחונות האחרונים ושבה לפסגת הליגה כשלזכותה 43 נקודות, אחת יותר מלאייאקס. כעת הליגה ההולנדית יוצאת לפגרה והיא תשוב ב-15 בינואר, אז זהבי כבר עשוי להיכלל בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully