וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ' סימן את הבעיות במכבי ת"א. שחקנים רתחו על ספיגת השער

23.12.2021 / 6:45

המאמן הנכנס מוטרד מחוסר הביטחון בהתקפה ומחוסר הסדר בהגנה אחרי התיקו עם סכנין, וביקש מיצחקי לחפש שחקנים טובים יותר. השחקנים מיואשים מהספיגות: "גומרים את עצמנו בכל משחק". יואב זיו הטיח בגד עמוס: "על מה אתם שמחים? זה לא כדורגל"

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

שחקנים במכבי תל אביב רותחים על הקלות שבה הקבוצה סופגת שערים בכל משחק. "כל משחק בליגה אנחנו סופגים שער קל שגומר לנו את המשחק ואת הביטחון. נותן מנגד הרבה דחיפה לקבוצה היריבה ומקשה עלינו את החיים", אמר אחד משחקני מכבי תל אביב בסיום התיקו 1:1 אתמול (רביעי) מול בני סכנין שעוד יותר דירדר את הקבוצה של מיטש גולדהאר. חלק מהשחקנים היו ממורמרים בסיום על שחקני בני סכנין שבזבזו המון זמן ובעיקר על השוער גד עמוס. אבל אחרים התרכזו בעצמם וביכולת החלשה שהציגו. מנהל הקבוצה יואב זיו היה מאוד כעוס במנהרה ואמר לגד עמוס: "על מה בדיוק אתם שמחים? זה לא כדורגל".

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המלאכה מרובה. קרסטאיץ'/ברני ארדוב

המאמן מלאדן קרסטאיץ' היה מאלה שהעדיפו בסיום המשחק לדבר על הבעיות שיש למכבי תל אביב ולא להתייחס ליריבה שהגיעה כדי לחלץ תיקו, בעיקר אחרי שנותרה בעשרה שחקנים. "אין לי עניין לדבר על היריבה. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו", אמר קרסטאיץ' בסיום. המאמן הסרבי ראה אתמול מקרוב את הבעיות של הקבוצה וסימן את כולן. אם יצליח לפתור את הבעיות, זה רק הזמן יגיד. למשל, שם המאמן החדש של מכבי תל אביב את האצבע על איבוד הביטחון העצמי של רוב השחקנים. קרסטאיץ' ביקש מהשחקנים לקראת המשחק אתמול להעז בהתקפה ולא לחשוש לעשות פעולות אבל קיבל את אותן פעולות שבלוניות של שחקנים שחוששים לשגות.

שחקני מכבי תל אביב אילון אלמוג, גבי קניקובסקי מאוכזבים. ברני ארדוב
מחפשים נקודות אור. קניקובסקי ואלמוג אתמול/ברני ארדוב

"יש לנו בעיה של ביטחון עצמי ב-30 המטרים האחרונים והמסוכנים", זיהה קרסטאיץ'. "אנחנו לוקים מאוד בפעולות באזורים המסוכנים". מנגד ראה המאמן שהיה בעברו בלם מוצלח עד כמה ההגנה של מכבי תל אביב פריכה. "צריך לבדוק האם הבעיה היא בפעולה אינדיבידואלית של שחקן כזה או אחר בהגנה או דווקא בקלות שבה מרימים מולנו מהצד או מגיעים אלינו בהתקפת מעבר". קרסטאיץ' ימשיך לתת צ'אנסים לשחקנים במשחקים הקרובים, אבל הוא כבר ביקש מאנשי הסקאוט שלו ובראשם המנהל המקצועי ברק יצחקי לחפש שחקנים טובים יותר לקבוצה.

משחקי המחזור הבא בליגת העל

הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד
הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה
הפועל נוף הגליל - מכבי נתניה
בני סכנין - מכבי חיפה
הפועל חדרה - הפועל באר שבע
בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים
מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully