וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העסקה סגורה": גווארדיולה חשף מדוע פראן טורס שוחרר לברצלונה

מנג'ר מנצ'סטר סיטי אישר שהחלוץ צפוי לעזוב, סיפר מה התרחש מאחורי הקלעים וגם הצהיר שאין בכוונת המועדון להתחזק בינואר בשחקן התקפה חדש

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:4 על ניוקאסל/ספורט1

רק לפני שנה פראן טורס היה הלהיט התורן של מנצ'סטר סיטי והוכתר כ"גניבה הגדולה של פפ גווארדיולה", אבל בחודש הבא הוא כבר לא יהיה שחקן מנצ'סטר סיטי. זה מספר שבועות שבתקשורת הספרדית מדווחים שהוא סיכם את תנאיו בברצלונה ובימים האחרונים גם באנגליה יישרו קו, אבל היום (חמישי) התייצב פפ גווארדיולה למסיבת עיתונאים לקראת מחזור הבוקסינג-דיי ובמהלכה אישר שהעסקה על סף סיכום ושהחלוץ בן ה-21 צפוי לעזוב.

טורס, שבפברואר יחגוג את יום הולדתו ה-22, נרכש בקיץ 2020 על ידי מנצ'סטר סיטי מוולנסיה תמורת כ-30 מיליון ליש"ט כולל בונוסים וחתם על חוזה לחמש שנים, אבל אלופת אנגליה לא ציפתה שהוא יעזוב אותה כל כך מהר. את השטרות הוא החל לפרוע במהרה והעונה אמור היה לזכות לקרדיט נרחב יותר בהתקפה, אולם נפצע באוקטובר וכשישוב לכר הדשא בחודש הבא, זה כבר יהיה במדי הבלאוגרנה שתשלם עבורו 55 מיליון יורו.

פראן טורס, מנצ'סטר סיטי. Richard Heathcote, GettyImages
בדרך לברצלונה. פראן טורס/GettyImages, Richard Heathcote

"צ'יקי (בגיריסטיין, המנהל המקצועי) עדיין לא אמר לי שום דבר רשמי, אבל אני יודע שיש שיחות ושזה סגור. זה יהיה רשמי כשיעדכנו אותי על כך, אבל עדיין לא", אמר גווארדיולה על עתידו של פראן טורס במועדון, "אני רוצה שהשחקנים שלי יהיו שמחים ומי שלא שמח, עדיף שיעזוב. אנחנו לא מועדון מהסוג שבו הבעלים או המנכ"ל יסרבו לבקשה שלך לעזוב כמו שקורה במועדונים אחרים, אבל מדובר בעסק וצריך לדעת לסכם על דברים. בשורה התחתונה, אם שחקן רוצה לעזוב אז הוא לא יישאר".

"קשה לסרב לקבוצות כמו ברצלונה או ריאל מדריד, הן שתיים מהקבוצות הטובות בעולם", המשיך פפ, "פראן הגיע מספרד והוא ביקש לעזוב לברצלונה. אמרתי לו שהוא יכול לעזוב, התקשרתי לצ'יקי ומול הסוכן שלו נסגרה עסקה. שמעתי שזה סגור".

גווארדיולה גם נשאל אם בכוונתו לצרף חלוץ לסגל בחלון הקרוב, אך הכחיש את הפרסומים לפיהם נשקלת מועמדותו של דושאן ולאחוביץ' מפיורנטינה או שחקנים אחרים: "אנחנו לא נחתים חלוץ בינואר", הצהיר. היום גם פורסם כי סיטי עשויה להפעיל את סעיף השחרור של ארלינג הולאנד במטרה לצרפו לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully