וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה מתקרב לדי סטפנו, אוהדי בילבאו עשו לו מחווה נדירה

עודכן לאחרונה: 23.12.2021 / 8:01

הצמד של הצרפתי העלה את מאזנו ל-299 שערים במדי מדריד, אוהדי היריבה עשו לו סטנדינג אוביישן כשהוחלף, במדריד התמוגגו: "זו הגרסה הטובה ביותר שלו"

תקציר ניצחון החוץ המפתיע של ספציה 0:1 על נאפולי/ספורט1

"הגרסה הכי טובה של קארים בנזמה", כך נכתב הבוקר בתקשורת המדרידאית אחרי עוד הצגה של החלוץ הצרפתי, שסידר במו רגליו לריאל מדריד ניצחון 1:2 קשה בחוץ על בילבאו. ללא 11 שחקני סגל מתוכם שמונה מאומתים לקורונה וגם קאסמירו המוצהב ודני קרבחאל הפצוע, הבלאנקוס הראו שה-0:0 מול קאדיס היה רק מעידה קטנה וחזרו לנצח, איך לא, בזכות הכוכב הצרפתי. בנזמה, שסגר את הסיבוב הראשון עם 15 שערים, כבש צמד נהדר כבר בדקות 4 ו-7 ולמעשה הכריע את המשחק. החלוץ הצרפתי נמצא בקצב של 30 שערים בעונה, כאשר בעונת השיא שלו הוא כבש 24 שערים.

אבל זה לא הכול, הצרפתי קרוב לציון דרך מרשים מאוד בריאל מדריד: לבנזמה יש 299 שערים במדי הבלאנקוס והוא רחוק רק תשעה שערים מאלפרדו די סטפנו שמדורג שלישי בטבלת כובשי כל הזמנים של המועדון. גם המקום השני של ראול בהישג יד (323), כאשר במקום הראשון ניצב בגאון, איך לא, כריסטיאנו רונאלדו עם 451 שערים במדים הלבנים.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
בלתי ניתן לעצירה. בנזמה/רויטרס

בסך הכול לבנזמה יש 401 שערים בקריירה (כולל השערים בליון ונבחרת צרפת). הצרפתי היחיד שכבש יותר ממנו היה תיירי הנרי האגדי עם 411 שערים, אך בנזמה יעבור גם אותו.

אפילו אוהדי בילבאו הקנאים מחאו כפיים לבנזמה בסאן מאמס והצרפתי מצידו אמר לאחר המשחק: "אני מאוד שמח מהמחווה שלהם, אבל אני יותר שמח מהניצחון הזה. אהבתי את ההופעה שלנו ואת איך ששיחקנו, ידענו שיהיה קשה במחצית השנייה".

גם קרלו אנצ'לוטי התרשם מהמחווה של אוהדי בילבאו לבנזמה: "הסטנדינג אוביישן לקארים היה פנטסטי, מגיע לו. זה אצטדיון עם אווירת כדורגל ספקטקולרית, אני אוהב את האצטדיון הזה". על המשחק של קבוצתו: "זה היה ערב מושלם, כדורגל טוב וגישה מושלמת. למרות הבעיות שיש לנו, נלחמנו חזק. קמאבינגה ופדה שיחקו טוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully