וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה "תציב אולטימטום" לדמבלה, פראן טורס "יחתום בינואר"

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 14:45

הצרפתי עשוי לשבת ביציע אם לא יאריך חוזה עד ה-15.12, הקיצוני של מנצ'סטר סיטי צפוי להגיע בהשאלה עם אופציה לרכישה תמורת 40 מיליון יורו. סרג'י רוברטו עלול להיעדר ארבעה חודשים

תקציר: מנצ'סטר סיטי - אברטון 0:3/ספורט1

אחרי שניצחה את ויאריאל ונותרה מושלמת בליגה בעידן צ'אבי, ברצלונה נערכת למשחק מול בטיס אך כבר חושבת על המפגש מול באיירן מינכן, מפגש שבו רק ניצחון יבטיח לקטלאנים מקום בשמינית גמר ליגת האלופות. אלא שבנהלת המועדון כבר חושבים על ינואר, החודש שבו ייפתח חלון ההעברות וצפויים שינויים לא מעטים בקבוצה מבחינה פרסונלית.

"ב"אל מונדו" מדווחים היום שלברצלונה נמאס מההתנהלות של עוסמאן דמבלה, שטרם האריך את חוזהו שמסתיים ביוני 2022. המשמעות היא שאם עד ינואר דמבלה לא יאריך את החוזה, הוא יוכל לעזוב בחינם ובבארסה מתכוונים להציב לו אולטימטום: תחתום על החוזה החדש עד ה-15 לחודש או שתשב ביציע. בבארסה מאמינים שדמבלה עצמו רוצה להישאר עם צ'אבי, אבל הסוכן שלו מבלבל אותו ודורש עמלה גבוהה תמורת חתימה.

פראן טורס שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
החיזוק הראשון של צ'אבי? פראן טורס/רויטרס

אז מי יגיע במקום דמבלה? ב"ספורט" טוענים שהקטלאנים, שנמצאים במצב פיננסי רע מאוד, ישימו את רוב ה"ביצים" על פראן טורס וקרובים להגיע עם מנצ'סטר סיטי לסיכום על שאילתו של החלוץ, עם אופציה לרכישה תמורת 40 מיליון יורו. על פי הדיווח טורס די סגור בבארסה, כאשר המגעים בין הצדדים מתקדמים מאוד ופפ גווארדיולה לא ימנע מהספרדי לעזוב.

עוד שחקן שנמצא על הכוונת של ברצלונה הוא ססאר אספיליקואטה. צ'אבי, כך לפי הדיווחים, לא סגור על סרג'יניו דסט ומעוניין בגיבוי בעמדת המגן הימני. אחרי שהחתים את דני אלבס ה"ישיש" אספיליקואטה בן ה-32, שמסיים חוזה בסוף השנה, עשוי להגיע לבארסה בקיץ בהעברה חופשית. דסט מקבל הרבה פחות דקות אצל צ'אבי, שהעדיף על פניו גם את מינגסה כמגן ימני וייתכן שקפטן צ'לסי יפתור את הבעיה בעמדה הזו, שנותרה בעייתי מאז העזיבה של דני אלבס.

עוד בוואלה!

דיווח בגרמניה: המשחק בין באיירן מינכן לברצלונה ייערך ללא קהל

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה סרג'י רוברטו. רויטרס
בדרך להיעדרות ממושכת? רוברטו/רויטרס

בעניין אחר, ברצלונה קיבלה בשורה לא פשוטה כאשר נודע כי סרג'י רוברטו עלול להיעדר מהמגרשים כארבעה חודשים. שחקן הבית של המועדון סובל מפציעה בשריר הארבע ראשי, ובעקבות זאת ינותח בימים הקרובים בפינלנד על ידי רופא שטיפל בעבר מספר פעמים בעוסמאן דמבלה. רוברטו נעדר מהמגרשים מאז ה-27 באוקטובר, בהפסד לראיו וייקאנו שהתברר כמשחקו האחרון של רונאלד קומאן כמאמן הקבוצה, ובספרד טוענים כי הוא לא יחזור לפני סוף חודש מרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully