וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחסות הקורונה: ג'ו ג'ונסון חתם ל-10 ימים בבוסטון סלטיקס

20 שנה אחרי, הגארד בן ה-40 שב לקבוצה שבחרה בו בדראפט בשל התפשטות הנגיף. עוד משחק של ברוקלין בוטל, מחזור חג המולד בסכנה

דני אבדיה אחרי שיא הדקות העונתי שלו מול יוטה/האתר הרשמי של הוויזארדס

התפשטות הקורונה החלה לתת את אותותיה גם בגזרת שוק השחקנים החופשיים. לא מעט קבוצות ב-NBA זקוקות לחיזוק מיידי כדי להופיע בסגל ראוי למשחקים שלהן בזמן שהכוכבים שוהים בבידוד, וכך, אחרי שאייזיאה תומאס רשם קאמבק מזהיר לפני מספר ימים, היום הגיע תורו של כוכב ותיק אחר לשוב לליגה הטובה בעולם: ג'ו ג'ונסון חתם בבוסטון סלטיקס על חוזה ל-10 ימים.

הגארד בן ה-40, שלא הופיע ב-NBA מאז 8 המשחקים שערך במדי יוסטון רוקטס ב-2018, צפוי ליטול חלק כבר במשחק של הסלטיקס מול קליבלנד הלילה. ג'ונסון נבחר במקום העשירי בדראפט 2001 (!) על ידי הסלטיקס עצמם במקום ה-10, והעביר שם עונה אחת. את התקופה המוצלחת ביותר בקריירה שלו עשה במדי אטלנטה, בה שיחק בשנים 2005-2012. עונתו הטובה בקריירה הייתה 2006/7, בה קלע 25 נקודות בממוצע למשחק.

בלייק גריפין, ברוקלין נטס. Sarah Stier, GettyImages
עוד משחק של ברוקלין נטס נדחה. בלייק גריפין/GettyImages, Sarah Stier

בינתיים, משחק נוסף של ברוקלין נטס נדחה היום, הפעם נגד פורטלנד טרייל בלייזרס, כיוון שלקבוצה של סטיב נאש עדיין אין שמונה שחקנים כשירים. זהו המשחק השלישי שנדחה לברוקלין, שעשרה משחקניה נמצאים בבידוד, כולל שלושת הכוכבים קווין דוראנט, ג'יימס הארדן וקיירי אירווינג, כאשר בעוד שלושה ימים היא אמורה לפגוש את לוס אנג'לס לייקרס במסגרת מחזור חג המולד המסורתי, אולם מטבע הדברים גם המשחק המסקרן הזה בסכנת קיום.

הקומישינר אדם סילבר התראיין אתמול ל-ESPN וטען כי קבוצות ה-NBA ייאלצו "ללמוד להתקיים במצבי קורונה כמו זה הנוכחי", אך כרגע לא נשקלת עצירה של הפעילות בליגה כולה כפי שעשו ב-NHL, ובכל הנוגע למשחקי חג המולד תתקבל החלטה עד יום שישי לכל המאוחר. בליגה יעשו את כל המאמצים על מנת שלא לבטל את המשחקים בין מילווקי לבוסטון (21:30 שעון ישראל), בין פיניקס לגולדן סטייט (00:00) ובין הנטס ללייקרס (3:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully