וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואל אמביד התקרב לשיא של ג'באר, ריברס: "הוא מדהים"

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 11:01

כוכב פילדלפיה רשם 41 נקודות, 10 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 4 חסימות ו-2 חטיפות כולל סל קלאץ' מול בוסטון: "זו זריקה שאנחנו עובדים עליה בכל אימון". מאמנו התמוגג, האריס: "תענוג לראות אותו"

דני אבדיה אחרי שיא הדקות העונתי שלו מול יוטה/האתר הרשמי של הוויזארדס

זה לא סוד שג'ואל אמביד הוא "המנוע" של פילדלפיה והכוכב הבלתי מעורער שלה. אלא שהלילה הסנטר הקמרוני התעלה אפילו על עצמו עם תצוגה באמת בלתי נשכחת בניצחון הקשה 103:108 בבוסטון. יום לאחר שהמשחק שלהם נדחה בגלל קורונה, הסיקסרס קיבלו משחק שיא מאמביד שהתפוצץ עם 41 נקודות, 10 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 4 חסימות ו-2 חטיפות וחשוב מכך: אמביד קלע את כל שמונה הנקודות האחרונות של פילדלפיה וגם חטף כדור למרכוס סמארט כשנותרו 2.9 שניות לסיום ובכך הכריע את המשחק.

ג'ואל אמביד פילדלפיה. רויטרס
מועמד ראוי ל-MVP? אמביד/רויטרס

אגב, זה היה המשחק השלישי בקריירה של אמביד שבו הוא רושם לפחות 40 נקודות, 10 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 חסימות למשחק. היחיד שעשה זאת יותר פעמים היה קארים עבדול ג'באר האגדי שעשה זאת ארבע פעמים. זה גם היה המשחק השישי בקריירה שבו הוא רושם 40 נקוודת פחות עם 10 ריבאונדים ו-5 חסימות, היחיד שעשה זאת לפניו בסיקסרס היה ווילט צ'מברליין האגדי.

"הוא פשוט מדהים", פרגן לאחר המשחק מאמנו דוק ריברס, "הוא לקח את הזריקות שאנחנו מדברים עליהן כל יום. תקלע או תחטיא, פשוט תיקח את הזריקות. ההוצאה לפועל שלו הייתה פשוט מושלמת, הוא קלע שלשות בריווח והוא היה ממש ממש טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אמביד, שקלע סל קשה מאוד מהפינה ברגעי ההכרעה, אמר: "זו זריקה שאנחנו עובדים עליה כל יום. זו לא זריקה שלקחתי משום מקום. אנחנו עובדים על זה כל כך הרבה פעמים. הייתה לי זריקה דומה נגד בוסטון בפילדלפיה, עם צעד לאחור מהפינה. זו הייתה זריקה נהדרת לדעתי".

"היה כיף לצפות בו", פרגן טוביאס האריס, "הזריקות שהוא קלע. כשהוא מזהה מיס מאץ' הוא מיד מנצל אותו והוא יודע ליצור ספייס. הוא שחקן מדהים".

"אני חייב לעשות את זה בכל ערב", הצטנע אמביד, "חסרים לנו הרבה שחקנים והיינו צריכים את הניצחון הזה. פילדלפיה קבוצה טובה למדי ובוסטון הרבה יותר טובה ממה שהמאזן שלה מראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully