וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורונה מתפשטת ב-NBA: המשחקים של קליבלנד וברוקלין נדחו

עודכן לאחרונה: 19.12.2021 / 22:37

המשחק של הקאבס הלוהטים נגד אטלנטה נדחה בגלל חמישה שחקנים חדשים שנמצאו חיוביים. הנטס מוכי הקורונה היו אמורים לארח הלילה את דנבר. גם המשחקים בין פילדלפיה לניו אורלינס ובין אורלנדו לטורונטו (בשלישי) נדחו

דני אבדיה אחרי שיא הדקות העונתי שלו מול יוטה/האתר הרשמי של הוויזארדס

הקורונה משתוללת במלוא המרץ ב-NBA: אחרי שברוקלין הייתה הקורבן האחרון של הנגיף, היום (ראשון) הנפגעת התורנית היא קליבלנד. לפי הדיווח הקאבס, שהיו בכושר נהדר לאחרונה, סובלים מחמישה שחקנים חיוביים לנגיף ויתקשו להעמיד שמונה שחקני סגל ולפיכך המשחק שלהם שתוכן להלילה נגד אטלנטה נדחה למועד אחר. החמישה מצטרפים לאוון מובילי ואיזק אוקורו שגם הם בחוץ בגלל פרוטוקול הקורונה. מכת הקורונה הזו באה בתזמון רע במיוחד לקאבס, שהיו הקבוצה החמה בליגה וניצחו בקלות את ששת המשחקים האחרונים שלהם.

משמאל: קווין לאב, דריוס גארלנד, ריקי רוביו, אוון מובלי, סדי אוסמן, שחקני קליבלנד קאבלירס. Jason Miller, GettyImages
מכת הקורונה שיבשה להם את המומנטום. שחקני קליבלנד/GettyImages, Jason Miller

אבל זה לא המשחק היחיד שנדחה הלילה. ברוקלין, ששיחקה בלילה הקודם נגד אורלנדו עם שמונה שחקני סגל בלבד, הייתה אמורה לארח הלילה את דנבר אך גם המשחק שלה נדחה בגלל מכת קורונה בסגל ובנוסף גם המשחק בין פילדלפיה לניו אורלינס נדחה בגלל שהסיקסרס התקשו להעמיד שמונה שחקני סגל. משחק נוסף שנדחה הוא זה שהיה מתוכנן ליום שלישי בין אורלנדו לטורונטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully