וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון רביעי רצוף להפועל ירושלים, הפועל אילת הפתיעה בחולון

עודכן לאחרונה: 18.12.2021 / 23:12

המוליכה הביסה 55:78 את עירוני נס ציונה, ג'יילן אדאמס בלט. האחרונה בטבלה חגגה 72:90 גדול, בזכות יכולת מצוינת של חואקין שוכמן ורועי הובר

המחזור ה-10 בליגת העל נפתח הערב (שבת) עם שני משחקים, כאשר המוליכה הפועל ירושלים טיילה לניצחון חוץ 55:78 על עירוני נס ציונה, ומוקדם יותר הפועל אילת הפתיעה את הפועל חולון בביתה, כשגברה עליה 72:90.

עירוני נס ציונה - הפועל ירושלים 78:56

האדומים חיברו ניצחון חמישי רצוף בכל המסגרות, ארבעה מתוכם בליגה, ומעבר לכך רשמו ביקור שישי ברציפות באולם לב המושבה שבו הם יוצאים עם ידם על העליונה, בדרך להבטחת הישארותם לבד בפסגה לשבוע נוסף. בצד השני, הכתומים של ליאור ליובין הובסו קשות שוב, כפי שקרה להם במחזור הקודם, ונראה שלעירוני נס ציונה יש עוד הרבה עבודה בדרך למציאת יציבות. במחצית הראשונה המשחק עוד היה צמוד, אלא שהפועל ירושלים החלה להתרחק מעט לפני ההפסקה, ואחריה פשוט סילקה את המארחת מהמגרש בדרך ליתרון שיא של 30 הפרש, לפני שהתפנתה לחלק את הדקות.

שחקן הפועל ירושלים ג'יילן אדאמס חוגג. לירון מולדובן
שוב הצטיין בהתקפה. ג'יילן אדאמס/לירון מולדובן

קלעו לעירוני נס ציונה: גולן גוט 14, דיאנטה גארט 12 ו-6 אסיסטים, פרנק בארטלי 11 ו-8 ריבאונדים, סימיסולה שיטו 6 ו-8 ריבאונדים, טל דן 5, תומר לוינסון וטים סוארס 8 כל אחד, ליאור קררה 2.

קלעו להפועל ירושלים: ג'יילן אדאמס 16, רטין אובסוהאן 13, שון קילפטריק 12 ו-9 ריבאונדים, סולימאן בריימו 11, ווילי וורקמן (6 ריבאונדים) ואיתי שגב 9 כל אחד, עמית גרשון ואדם אריאל 3 כל אחד, אנתוני בנט 2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שון קילפטריק, הפועל ירושלים. לירון מולדובן
מוליכת הטבלה המשיכה במומנטום. שון קילפטריק וסולימאן בריימו/לירון מולדובן
מאמן עירוני נס ציונה ליאור ליובין עם עוזרו ניצן חנוכי. לירון מולדובן
הרבה סיבות לדאגה. ליאור ליובין עם ניצן חנוכי/לירון מולדובן

מהלך המשחק

רבע 1:

סימיסולה שיטו פתח חזק אצל המארחת, אבל וורקמן דאג ל-5 הנקודות הראשונות של האדומים ודאנק של איתי שגב קבע 6:8 לקבוצתו. סולימאן בריימו ושון קילפטריק סגרו ריצת 0:8, דיאנטה גארט עצר אותה ושיטו צימק למינוס 4, אך אובסוהאן סגר את הרבע על 12:18 לאורחת.

רבע 2:

למרות שהאדומים נתקעו שתי דקות וחצי ללא סל שדה, נס ציונה לא ניצלה זאת ו-וורקמן הגדיל את ההפרש ביחד עם קילפטריק - 15:24. גארט וגולן גוט העירו את המארחת שהקטינה למינוס 3, אובסוהאן השיב עם 6 נקודות מהירות ובהמשך בריימו העניק יתרון דו ספרתי ראשון לאורחים, שירדו להפסקה ב-27:37.

שחקן הפועל ירושלים רטין אובסוהאן חוגג עם איתי שגב. לירון מולדובן
סילקו את נס ציונה מהמגרש בחצי השני. אובסוהאן ושגב חוגגים בסיום/לירון מולדובן
גולן גוט, עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
קבוצתו הובסה מחזור שני ברציפות. גולן גוט/לירון מולדובן

רבע 3:

בריימו קלע וסידר שלשה לאדם אריאל שהעלה ל-13 הפרש, בארטלי ענה עם 5 נקודות רצופות וגארט הוסיף סל קל שקירב ל-42:34, אבל קילפטריק ואובסוהאן החזירו את הפער לדו ספרתי, לפני שבריימו ואדאמס המשיכו את הבריחה והעלו ל-39:56. נס ציונה נעלמה, האדומים חצו את רף ה-20 הפרש וירדו להפסקה בין הרבעים ב-39:62.

רבע 4:

אדאמס המשיך לככב בהתקפה, אנתוני בנט שם את סוארס בפוסטר עם הטבעה נהדרת ואז הגיעה עוד אחת של שגב, שקבע 43:73. הלפרין ניצל את הגארבג' טיים כדי להעלות שחקנים מקצה הספסל, ובארטלי ותומר לוינסון כדי לצמק את הפער. בסיום, 56:78 להפועל ירושלים.

שחקני עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
לא הצליחו להתמודד עם מוליכת הטבלה. שחקני עירוני נס ציונה/לירון מולדובן
שחקן הפועל ירושלים ווילי וורקמן עם ג'יילן אדאמס. לירון מולדובן
גם לו היה משחק טוב. ווילי וורקמן/לירון מולדובן

הפועל חולון - הפועל אילת 90:72

דווקא אחרי ארבעה הפסדים רצופים שהורידו אותה למקום האחרון, הקבוצה של אריאל בית הלחמי הראתה אופי והתאוששה עם ניצחונה הראשון בחולון מאז אוקטובר 2017, שקטע רצף של תשעה ניצחונות בית של הסגולים-צהובים נגדה. הפועל חולון הייתה טובה יותר בחלק הראשון של המשחק, אבל לקראת ההפסקה האורחת התעוררה ויצאה לריצת 2:12 שהעניקה לה את היתרון, בזכות דקות מעולות של רועי הובר ובריון אלן. ברבע השלישי היה זה חואקין שוכמן שכיכב ודאג לשמור על הפער כשהקבוצה הביתית התקרבה.

קלעו להפועל אילת: חואקין שוכמן 22 (3/4 לשלוש), בריון אלן 18, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, רועי הובר 16 ו-9 אסיסטים, כריסטיאן דוליטל 16 ו-10 ריבאונדים, ג'סטין פאטון 15 ו-9 ריבאונדים, רומלו ווייט 2, צוף בן משה 1.

קלעו להפועל חולון: רפי מנקו 17, מייקל קייזר 12, אדם סמית' 11, כריס ג'ונסון 9 ו-9 ריבאונדים, ג'ו רגלנד 8 ו-8 אסיסטים, סטיב זאק (9 ריבאונדים) וגיא פניני 6 כל אחד, פרדריק בורדיון 3.

שחקני הפועל אילת, חואקין שוכמן, מירון רוינה, רועי הובר. דני מרון
עצרו את המשבר בתצוגה נהדרת. הובר ושוכמן/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

חולון הייתה מדויקת בקליעות בפתיחה ועלתה ל-9:12, רועי הובר שלט בקצב והוביל את אילת למהפך ו-16:18, אבל חמש שלשות של המארחת ברבע הראשון אפשרו לה לחזור להוביל 18:24, לפני שהדרומיים צימקו ל-24:22 בתום 10 הדקות הראשונות.

רבע 2:

הביתיים המשיכו לצלוף וגיא פניני, עם שלשה ואסיסט, הוביל אותם ל-24:31, אבל בריון אלן התחמם והצעיד את אילת למהפך בעזרת הובר וחואקין שוכמן. כריסטיאן דוליטל קלע לקראת ההפסקה את הסל שסגר ריצת 2:12 לקבוצה של בית הלחמי, בדרך ל-37:43 אחרי מחצית אחת.

רבע 3:

המומנטום נמשך: אלן וג'סטין פאטון הציבו את הפועל אילת ביתרון שיא, 37:51. שלשות של ג'ו רגלנד ואדם סמית' החזירו את חולון למשחק, אבל שוכמן השיב ב-8 נקודות רצופות כולל הטבעה נהדרת והעלה ל-45:59. רפי מנקו, סמית' ומייקל קייזר קירבו את המארחת ל-62:54 אחרי 30 דקות של כדורסל.

רבע 4:

קייזר צימק ל-64:58 ובהמשך מנקו קלע שלשה חשובה, אבל שוכמן קבר שתיים בצד השני ודאג לשמור על הפרש דו ספרתי. שלשה של אלן ודאנק של פאטון הגיבו לנקודות של פניני וסטיב זאק בצד השני, כריסטיאן דוליטל התחמם עם הטבעה וסל נוסף לאחר מכן, הובר נעץ את המסמר האחרון עם שלשה גדולה והפועלת אילת סגרה עניין, בדרך ל-72:90 בסיום.

רועי הובר, הפועל אילת. דני מרון
משחק נפלא שלו. רועי הובר/דני מרון

משחקי המחזור ה-10 יימשכו ביום ראשון, כשהאלופה מכבי תל אביב ומאמנה המתנדנד יאניס ספרופולוס יבקרו בכפר בלום אצל הפועל גליל עליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully