וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברה על האקסים: הפועל ירושלים ניצחה 75:87 בחוץ את הפועל תל אביב

זלמנסון, בראון ואוואנס היו טובים מול האקסית, אך הירושלמים ברחו ברבע האחרון וסגרו עניין. בני הרצליה הביסה 60:84 את נס ציונה

המחזור התשיעי בליגת העל בכדורסל ננעל הערב (שני) עם שני משחקים. במשחק הראשון, הביסה בני הרצליה 60:84 את עירוני נס ציונה ושבה למסלול הניצחונות לאחר שני הפסדים, בעוד הכתומים הפסידו לאחר הניצחון הגדול על מכבי תל אביב. במשחק השני, המוליכה הפועל ירושלים המשיכה במומנטום כשגברה 75:87 בחוץ על הפועל תל אביב.

שחקן הפועל תל אביב ג'ייקובן בראון. דני מרון
הפסיד במפגש עם האקסית. בראון/דני מרון

הפועל תל אביב - הפועל ירושלים 87:75

המוליכה עם ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות, ממשיכה במומנטום הנהדר שלה מהתקופה האחרונה. הירושלמים הגיעו למפגש עם שלושה אקסים: ג'ייקובן בראון, עידן זלמנסון וג'וש אוואנס, שחזר לקדנציה שנייה בשורות המארחת וערך הופעת בכורה מחודשת. השלושה היו טובים, ולמרות שהאורחת ברחה ליתרון דו ספרתי במהלך הרבע הראשון, השחקנים של דני פרנקו חזרו הודות למשחק טוב מאוד של זלמנסון, אך ברבע המכריע נתנה האורחת נוקאאוט בדמות ניצחון ריצת 4:18 והיא עם ניצחון שביעי בתשעה מחזורים.

קלעו להפועל תל אביב: עידן זלמנסון 18 נקודות ו-8 ריבאונדים, ג'ייקובן בראון 16 ו-5 אסיסטים, ג'יי. פי. טוקוטו (6 ריב') וג'יימס יאנג 13 כ"א, ג'וש אוואנס 11 ו-12 ריב', גיל בני 4.

קלעו להפועל ירושלים: ג'יילן אדאמס 22 נקודות ו-5 אסיסטים, סולימאן בריימו 21 ו-8 ריב', רטין אובסוהאן 17 ו-6 ריב', אדם אריאל 9, שון קילפטריק 8, ווילי וורקמן 7, אנתוני בנט 2, איתי שגב 1.

ג'יימס יאנג פתח חד בשורות המארחת, אך בריימו ואובסוהאן הוליכו את ירושלים ליתרון 11:16 לאחר שש וחצי דקות. בראון היה טוב גם הוא, אך מלבדו ויאנג אף שחקן עדיין לא הגיע אצל הקבוצה של פרנקו. 18:23 להפועל ירושלים בסיום הרבע הראשון. השחקנים של הלפרין קלעו שש נקודות רצופות ברבע השני וברחו ליתרון דו ספרתי ראשון במשחק. אקס נוסף של ירושלים עידן זלמנסון התעורר גם הוא, והפועל תל אביב כפתה שוויון, 37:37. שלשה של בראון על הבאזר העניקה להפועל תל אביב את היתרון בירידה למחצית - 39:40.

המארחת המשיכה היכן שהפסיקה בסיום הרבע השני והגדילה את יתרונה, אך אדאמס ביום טוב מאוד דאג להחזיר את חבריו והשיב לירושלים את היתרון. עוד אקס ירושלים שחזר לקדנציה שנייה בהפועל תל אביב, ג'וש אוואנס נכנס והוסיף אתלטיות למשחק המקומי. סל נוסף של בראון על הבאזר הוריד את החבורה של פרנקו לקראת הרבע המכריע ביתרון 59:61. המשחק הוסיף להיות צמוד גם ברבע האחרון. שלשות של אדם אריאל ושון קילפטריק סגרו ריצת 2:10 ירושלמית, שעלו ל-73:79, שתי דקות וחצי לסיום. האורחת השלימה ריצת 4:18 וסגרה ניצחון ליגה שלישי ברציפות ורביעי ברציפות בכל המסגרות. 75:87 לירושלים בסיום.

שחקן הפועל ירושלים רטין אובסוהאן מול שחקן הפועל תל אביב רז אדם. דני מרון
הפועל ירושלים השלימה ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות. אובסוהאן מול אדם/דני מרון
שחקן הפועל תל אביב ג'וש אוונס מול שחקן הפועל ירושלים רטין אובסוהאן. דני מרון
עוד אקס של ירושלים פגש את קבוצתו לשעבר. אוואנס מול אובסוהאן/דני מרון

בני הרצליה - עירוני נס ציונה 60:84

הקבוצה של אורן אהרוני שבה לנצח לאחר ניצחון בודד בחמשת המחזורים האחרונים, ועשתה זאת בענק. המארחת פתחה בסערה וברחה ליתרון דו ספרתי כבר בתחילת המשחק. הכתומים ההמומים הצליחו לעצור את הסחף בעזרת התעוררות של פרנק בארטלי, אך ברבע השני הרצליה חזרה להכות ללא רחם בקבוצה של ליאור ליובין, כאשר קווינטון רוס הצטיין, ומוריס קמפ שהגיע מראשון לציון נראה טוב מאוד בבכורה שלו בקבוצה מהשרון. לאחר הניצחון הגדול על מכבי תל אביב ואחרי חמישה ניצחונות רצופים, הרצף הנהדר של נס ציונה נעצר.

קלעו להרצליה: קווינטון הוקר 20 נקודות ו-7 אסיסטים, צ'ינאנו אונואקו (11 ריב', 5 אסיסטים) 15, סנדי כהן ומוריס קמפ 13 כ"א, אנדי ואן וליט 11, יאיר קרביץ 6, כריס באב 3 ו-6 ריב', דורי סהר 2, נועם ויינברג 1.

קלעו לנס ציונה: פרנק בארטלי 29, דיאנטה גארט 9 ו-6 ריבאונדים, תומר לוינסון 5, נמרוד טישמן וסימיסולה שיטו (7 ריב') 4 כ"א, טים סוארס 3, עידן פז, גולן גוט (1 מ-10 מהשדה) 2 כ"א.

המארחת פתחה מצוין בראשות קווינטון הוקר וברחה ליתרון דו ספרתי מהיר. הכתומים התקשו בהתקפה, וקלעו 5 נקודות בלבד בשבע הדקות הראשונות, לעומת 19 של הרצליה. שתי שלשות של בארטלי מזערו מעט נזקים מבחינת האורחת. 13:22 להרצליה בסיום הרבע הראשון. ההפרש המקומי הלך וגדל ברבע השני, כאשר מוריס קמפ שהגיע מראשון לציון נכנס לעניינים במדי הקבוצה מהשרון. 26:42 לבני הרצליה בהפסקה.

ההפרש המקומי הלך וצמח ברבע השלישי, כאשר הוקר ממשיך בהצגה שלו, בעוד בנס ציונה רק בארטלי היה זה שתפקד. גולן גוט לא הצליח לקלוע, בעוד אונואקו וקמפ הגיעו לספרות כפולות בהרצליה, שהוליכה 42:68 בסיום הרבע השלישי. הרבע האחרון היה גארבג' טיים אחד ארוך, כאשר השחקנים על הפרקט בעיקר שיפרו את נתוניהם האישיים. 60:84 להרצליה בסיום.

תוצאות המחזור התשיעי:

מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 64:71
הפועל גלבוע/גליל - הפועל חיפה 80:71
הפועל חולון - הפועל גליל עליון 68:80
הפועל אילת - מכבי ראשון לציון 79:77

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully