וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הצטברות התקריות, מכבי תל אביב לא תעניש את ג'יימס נאנלי

12.12.2021 / 13:03

אחרי שהתעמת עם גיא פניני, אוהדי הפועל ירושלים ויובל זוסמן, הפורוורד הוסיף גם את יפתח זיו לרשימה. במועדון הודו ש"ההתנהגות שלו היא לא הדבר הכי נעים לחדר ההלבשה שלנו", אבל בינתיים לא שוקלים להחליפו

10 המהלכים הגדולים של הליגה הספרדית, המחזור ה-12/ספורט1

אחרי יותר משבועיים ועם רצף של ארבעה הפסדים בכל המסגרות, חזרה אמש (שבת) מכבי תל אביב למסלול הניצחונות כשגברה 64:71 על הפועל באר שבע ביד אליהו. בזכות הניצחון הבטיחה מכבי את מקומה ברבע גמר גביע המדינה.

במשך יותר משלושה רבעים רדפו השחקנים של יאניס ספרופולוס אחרי היריבה מהדרום, אבל קאמבק ברבע האחרון - בניצוחו של סקוטי ווילבקין וגם בזכות משחק טוב של עוז בלייזר - השאיר את הניצחון ביד אליהו. "התקפית עשינו דברים טובים, אבל לא סיימנו מהלכים, כולל אני. יכולנו לקלוע יותר מ-71 נקודות", סיכם הקפטן ג'ון דיברתולומאו, "משחק הגנתי טוב זה יותר חשוב בשלב הזה. כשאתה במכבי תל אביב יש זמנים קשים גם. לפעמים אתה מפסיד ולא משחק טוב, אבל צריכים להישאר ביחד וחזקים מנטאלית, להמשיך להילחם ולהיות עם זיכרון קצר. הקבוצות שלא עולות למעלה מדי או יורדות למטה מדי הן אלה שיצליחו לאורך זמן".

ג'ייק כהן אמר: "זה היה ניצחון חשוב מאוד, צעד טוב בדרך הנכונה. אנחנו רוצים להגיע לכושר שהיינו בו לפני כמה שבועות. אני מנסה להגיע לכל משחק להיות אגרסיבי. דקות המשחק ביורוליג? זו לא הסיטואציה האידיאלית בשבילי, הלוואי שהייתי עושה יותר".

בסיום המשחק ניסה המאמן יאניס ספרופולוס לפצות מעט על דברי והחמיא לקהל שהגיע להיכל כשטען שהם היו אלה שעזרו לקבוצה ברבע השלישי הלא טוב שלה.

עוז בלייזר, דריק וויליאמס, שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
היה חלק ממובילי המפנה. בלייזר/דני מרון

למרות הניצחון, במכבי תל אביב רחוק מלהיות שקט. כפי שפרסמנו אמש, יום לאחר ההפסד לעירוני נס ציונה ג'יימס נאנלי ויפתח זיו התעמתו באימון ונשלחו לחדר ההלבשה. השניים חזרו להתאמן ביום רביעי ושותפו בהפסד לקאזאן, כשזיו שיחק גם אתמול והמשיך בכושר הלא טוב שלו בתקופה האחרונה. נאנלי לא התלבש, אך לא מדובר בעונש על התנהגותו. במועדון לא אהבו את הסיטואציה, אך לא מתכוונים להעניש את השניים.

מבחינת נאנלי לא מדובר בתקרית ראשונה. הפורוורד התעמת עם גיא פניני מהפועל חולון במשחק בין שתי הקבוצות, ביצע מחווה לא ספורטיבית לעבר אוהדי הפועל ירושלים בגביע ווינר, והתעמת עם יובל זוסמן בהפסד לאלבה ברלין. במכבי אף סיפרו כי כבר באימוני טרום העונה התעמת נאנלי עם אחד משחקני הקבוצה וכי הוא לא אחד השחקנים האהודים בחדר ההלבשה, בלשון המעטה.

"אין ספק שמדובר בטיפוס", סיפר אחד המקורבים למועדון, "ההתנהגות שלו היא לא הדבר הכי נעים לחדר ההלבשה שלנו וחלק מהשחקנים לא אוהבים את מה שהוא עושה". במכבי לא מתכוונים בשלב הזה לשחרר את האמריקאי, אך הבעיות איתו נצברות ואם יוחלט לבצע זעזוע בסגל, הוא צפוי להיות זה שישלם את המחיר.

ג'יימס נאנלי, שחקן מכבי תל אביב, מול רפי מנקו, שחקן הפועל חולון. דני מרון
יותר מדי תקריות. נאנלי/דני מרון

אהרל'ה ויסברג על הנעשה במכבי תל אביב

בחזרה לצד המקצועי. הצהובים מגיעים לשבוע קריטי ביורוליג כשיותר מדי שחקנים לא בכושר טוב או לא בבריאות מלאה. ג'יילן ריינולדס נעדר אמש בגלל צוואר תפוס, אבל במכבי מעריכים שיהיה בסדר לקראת המשחק נגד פנרבחצ'ה מחרתיים. מנגד, ישנה דאגה מהכושר של חלק מהשחקנים, ביניהם דריק וויליאמס.

"זה משהו ששחקנים עוברים בכל עונה בקריירה שלהם. דריק וג'ייק למשל ישחקו טוב מאוד בהמשך. הגענו לתקופה לא טובה לאחרונה, וזה השפיע על כולנו, אנחנו לא משחקים טוב כמו שאנחנו יכולים. זה חשוב להישאר חיוביים להמשיך לעבוד, ולמצוא דברים קטנים טובים שיפתחו לך מומנטום, זה משהו שאני תמיד מנסה לעשות, לצבור דברים קטנים למומנטום", ניסה להסביר ג'ון דיברתולומיאו.

מי שאמור לקבל את הקרדיט נגד הטורקיות השבוע הוא עוז בלייזר. במכבי מרוצים מאוד מההתקדמות של הפורוורד לאחרונה ומקווים כי יוכל להביא מהביטחון שלו גם לצד ההתקפי ביורוליג.

מי ספורטאי השנה שלכם?

26%
יאניס אנטטוקומפו
13%
נובאק דג'וקוביץ'
6%
ז'ורז'יניו
43%
רוברט לבנדובסקי
6%
קרסטן ורהולם
6%
קיילב דרסל
הסקר הסתיים
17059 משתתפים

מי ספורטאית השנה שלכם?

22%
איליין תומפסון
7%
סיפאן חסן
10%
יולימאר רוחאס
11%
אמה מקאון
11%
אשלי בארטי
39%
סימון ביילס
הסקר הסתיים
12009 משתתפים

משחקי מכבי תל אביב השבוע:

שלישי, 19:45 - פנרבחצ'ה (בחוץ)
חמישי, 21:05 - אנאדולו אפס (בבית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully