וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "מודה לאוהדים שדחפו אותנו גם כשהיינו בפיגור"

11.12.2021 / 22:43

אחרי שיצא נגד הקהל בחמישי, מאמן מכבי תל אביב העביר מסר מפויס אחרי הניצחון על באר שבע והוסיף: "דריק וויליאמס בירידה מסוימת, יפתח זיו צריך זמן"

מכבי תל אביב הרוויחה שקט לימים הקרובים כשניצחה הערב (שבת) 64:71 את הפועל באר שבע בהיכל מנורה מבטחים, והתאוששה מההפסדים נגד עירוני נס ציונה וקאזאן לפני שהיא פוגשת את פנרבחצ'ה ואנאדולו אפס ביורוליג בשבוע הקרוב.

המאמן יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "בירכתי את השחקנים בחדר ההלבשה, כי זה לא היה קל לשחק אחרי הפסד במשחק שמאוד רצינו. הייתה לנו הבעיה עם ג'יילן ריינולדס שהוא קם עם כאבי צוואר, לקח זריקה אבל היה בלתי אפשרי שהוא ישתתף. מצד שני, הגבנו טוב מאוד, הגנתית היינו טובים מאוד. ההתקפה שלנו לא הייתה טובה במיוחד ברבע השלישי, היינו איטיים מדי, בשאר המשחק שלטנו, כשקלענו את הזריקות ברבע הרביעי לקחנו את היתרון והכרענו את המשחק. זה לא קל לשחק כשאתה לא במומנטום טוב, אבל אני אוהב איך שהגבנו והיום הקבוצה הראתה מנטליות שונה מאשר בנס ציונה. אני מודה לאוהדים שהגיעו לכאן ועזרו לנו כשהיינו בפיגור ברבע השלישי ודחפו אותנו, זה היה חשוב מאוד".

היווני המשיך: "השחקנים הם לא מכונות שיתנו את אותה תפוקה בכל יום, הם בני אדם. דריק וויליאמס בירידה מסוימת, הדבר הכי חשוב בשבילי זה לשחק הגנה טובה, לקחת ריבאונדים וכשהוא יהיה ביום טוב - הכדורים יכנסו לו".

יפתח זיו, מכבי תל אביב מול נטע סגל, הפועל באר שבע. דני מרון
"הוא צריך זמן". יפתח זיו מול נטע סגל/דני מרון

על פציעת ריינולדס: "הוא לא היה יכול לסובב את הראש, איך יכולתי לתת לו לשחק. לא הושפעתי מזה, כי המאמן צריך לחפש פתרונות לכל בעיה, ידענו על המצב הזה מהבוקר. הוא קיבל זריקה אחת בבוקר ואחת לפני המשחק. הוא הרגיש מעט טוב יותר, אבל לא מספיק כדי לשחק. אני לא רוצה לדבר על חוקי הליגה, אבל שיחקנו עם ארבעה זרים".

היכולת המאכזבת של יפתח זיו: "יפתח צריך זמן, בהגנה הוא היה טוב, הוא לא קלע. הוא צריך זמן כדי לחזור להופעות טובות והמשחקים יעזרו לו להגיע לזה".

מאמן הפועל באר שבע כריסטופורוס ליבאדיוטיס. דני מרון
החמיא לרמי הדר. ליבאדיוטיס/דני מרון

בצד המפסיד, כריסטופורוס ליבאדיוטיס סיכם את הבכורה שלו על הקווים: "אני כאן זמן קצר מאוד, אבל כולם בקבוצה גרמו לי להרגיש טוב מאוד. זה לא קל לאמן כל כך מעט זמן, אבל היה לנו צ'אנס לנצח כאן. עשינו עבודה טובה בריבאונד ההגנה, עצרנו את משחק המעבר ושיחקנו בקצב שרצינו. המאמן רמי הדר עשה עבודה נהדרת עם ההגנה של הקבוצה הזאת, היא נלחמת מאוד. עשינו קצת התאמות, אבל הכל היה הרצון של השחקנים להילחם".

עוד הוסיף המאמן החדש: "הכל יהיה קשור לאופי של הקבוצה, זאת הסיבה העיקרית שהסכמתי לבוא לכאן. זה לא פשוט לבוא לקבוצה במהלך העונה, ראיתי קבוצה שנלחמת ומשחקת ביחד וזה הצעד הראשון להצלחה. אנחנו צריכים לשנות דברים, לא כי הדברים לא הצליחו, אלא כי הם לא מתאימים לשיטה שלי. הדברים יתקדמו לאט לאט כדי לא להשיג תוצאות הפוכות. אני שמח על הצורה שהשחקנים התאימו את עצמם בזמן הקצר הזה. שלטנו במשחק במשך 37 דקות".

ליבאדיוטיס המשיך: "זה היה משחק צמוד, לא הובלנו ב-10-15 הפרש, ראנו שאנחנו יכולים לנצח. נפלנו מהרגליים בסוף, זה היה ברור שהיה חסר לנו גז, וראיתם שווילבקין קלע שתי שלשות גדולות וגם אוואנס, זאת הייתה הסיבה שפספסנו את ההזדמנות".

דרק פארדון אמר: "נלחמנו חזק. הרצנו דברים כמו שרצינו, שינוי המאמנים היה לא קל, עשינו שבוע טוב של אימונים, האמנו במאמן ובעצמנו. מכבי קבוצה טובה, עם שחקנים טובים, הם קלעו שלשות גדולות וברחו לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully