וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל המשקל? וויליאמסון חווה נסיגה בהחלמה ולא יחזור בקרוב

פורוורד ניו אורלינס לא מתאושש מהפציעה בכף רגלו ויישאר מושבת עד הודעה חדשה, כך הודיעו הפליקנס. עד כה, הוא החמיץ יותר משחקים ממה ששיחק

שחקני וושינגטון וויזארדס מתאמנים לקראת המשחק נגד אורלנדו/מתוך הטוויטר של וושינגטון

למרות שהיה אמור להיות כשיר לפתיחת העונה, זאיון וויליאמסון החמיץ את כל 28 המשחקים של ניו אורלינס פליקנס והערב (שבת) התברר שמצבו לא משתפר, ההפך הוא הנכון: הפורוורד חווה נסיגה בתהליך ההחלמה מהפציעה בכף רגלו הימנית ולא צפוי לחזור לפעילות בתקופה הקרובה, כך לפי דיווח ב"אתלטיק".

העצם בה סבל וויליאמסון משבר לא החלימה כצפוי, ולכן הקבוצה הודיעה כי "לאחר כאבים מתמשכים, זאיון עבר צילום שהראה נסיגה בתהליך ההחלמה של עצם המסרק. כתוצאה מכך, האינטנסיביות באימונים שלו תופחת למשך תקופה ממושכת כדי לעזור לעצם להבריא". במילים פשוטות: לא ברור מתי הכוכב בן ה-21 יחזור לשחק, אולם ככל הנראה זה ייקח לא מעט זמן.

וויליאמסון, שעורר סערה במהלך השבוע החולף לאחר שהעלה תמונה שהלהיטה את השיח סביב המשקל שלו, היה אמור לשוב לתרגולי 5 על 5 באימוני ניו אורלינס ב-2 בדצמבר, אך הדבר נדחה בשל הקשיים בשיקום. בעקבות הנסיגה, השחקן יימנע כעת מהפעלת משקל על כף רגלו עד שתתבצע הערכת מצב מחודשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
זאיון וויליאמסון, ניו אורלינס פליקנס. Christian Petersen, GettyImages
לא צפוי לחזור בקרוב. זאיון וויליאמסון/GettyImages, Christian Petersen

כזכור, כבר בעונת הבכורה שלו ב-NBA נעדר הפורוורד במשך שלושת החודשים הראשונים, וזאת בשל קרע במניסקוס. בעונה שעברה שיחק ב-61 משחקים מתוך 72 שנערכו בעונה הסדירה, והעמיד ממוצעים מרשימים של 27 נקודות ב-61.1% מהשדה, לצד 7.2 ריבאונדים, שזיכו אותו בבחירה למשחק האולסטאר.

בסך הכל, וויליאמסון שיחק 85 משחקים עד כה בקריירה ופספס 87, כאשר בלעדיו הפליקנס מדורגים במקום האחרון בטבלת המערב עם מאזן של 8 ניצחונות לעומת 20 הפסדים, כך שהסיכוי שלהם להגיע לפלייאוף נמוך מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully