וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט לבנדובסקי מאוכזב מליאונל מסי: "המילים שלו היו ריקות"

הפולני שבר שתיקה והשיב לדבריו של הפרעוש בטקס כדור הזהב: "הייתי רוצה שזו תהיה הצהרה כנה". על כך שהפרס לא הוענק לו: "הייתי עצוב לא יום ולא יומיים"

תקציר: בורוסיה דורטמונד - באיירן מינכן 3:2/ספורט1

רוברט לבנדובסקי שבר שתיקה כשהתייחס הערב (שני) לדבריו של ליאונל מסי בטקס כדור הזהב. כזכור, הארגנטינאי אמר בנאום הזכייה שלו שחלוץ באיירן מינכן היה צריך לזכות בפרס בשנת 2020 (בה הבלון ד'אור לא חולק עקב מגיפת הקורונה), אלא שאת הפולני זה לא קנה, כך לפחות על פי הציטוט שלו בריאיון לתקשורת בארצו.

זוכה כדור הזהב 2021, ליאונל מסי. FRANCK FIFE, GettyImages
לא דיבר בכנות? מסי בטקס כדור הזהב/GettyImages, FRANCK FIFE

"הייתי רוצה שהאמירה של מסי תהיה הצהרה כנה ואמיתית מצד שחקן גדול, ולא רק מילים ריקות", אמר לבנדובסקי לתכנית טלוויזיה בפולין. "אני לא יכול לומר שאני מרוצה מההחלטה של פראנס פוטבול, ההפך הגמור הוא הנכון. אני מאוכזב".

עוד הוסיף לבנדובסקי בנוגע לפרס היוקרתי שלדעת רבים הגיע לו יותר מאשר לפרעוש: "עצם העובדה שהייתי כל כך קרוב והתחריתי עליו עם שחקן כל כך גדול כמו מסי, שמן הסתם אני מכבד את רמת המשחק וההישגים שלו, זו אינדיקציה לרמה שאני הצגתי. זה ממלא אותי בגאווה, אבל בפנים הרגשתי עצב שנמשך לא יום ולא יומיים, אלא הרבה יותר, ואני שמח שלא היה לנו משחק באותם ימים".

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
לא הסתיר את האכזבה. רוברט לבנדובסקי/רויטרס

חלוץ באיירן נשאל גם האם אקס ברצלונה הזמין אותו לחגוג יחד, והשיב שהיה קשה להוציא דבר כזה לפועל בשל פערי השפות בין השניים: "בקושי הצלחנו להחליף כמה מילים, אני חושב ששנינו היינו מרוכזים במעגל החברים שלנו ולא הצלחנו לשוחח עם כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully