וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך מסי לא מתבייש?": ביקורת קשה על הפרעוש אחרי הזכייה

ואן דר וארט: "בזמן שרונאלדו כל הזמן נלחם, מסי פשוט הולך". קסיאס: "לעזאזל, זה כל כך קשה?". מתיאוס: "לא מצליח להבין למה הוא זכה". שחקני עבר רבים לא היו מרוצים מהזכייה השביעית של הפרעוש בתואר היוקרתי. וגם: האם נעשה לרונאלדו עוול?

ליאונל מסי מתאמן עם פריז סן ז'רמן לקראת מנצ'סטר סיטי/מתוך טוויטר

זכייתו השביעית של ליאונל מסי אמש (שני) בתואר כדור הזהב לשנת 2021 עוררה לא מעט תגובות זועמות, בעיקר מצד מעריציו של כריסטיאנו רונאלדו. כוכב מנצ'סטר יונייטד כלל לא הגיע לאירוע, ודורג במקום השישי, כאשר חוץ ממסי הקדימו אותו רוברט לבנדובסקי, ז'ורז'יניו, קארים בנזמה ואנגולו קאנטה. זו הפעם הראשונה שרונאלדו נותר מחוץ לחמישייה הראשונה בדירוג זה מאז 2010.

"אג'נדה של התקשורת, דירוג מגוחך - לבנדובסקי נשדד", נכתב בחשבון אוהדים של מנצ'סטר יונייטד בטוויטר. "מעלה תהיות לגבי איך כריסטיאנו רונאלדו בכלל זכה חמש פעמים כשזה הוא נגד העולם". חשבון טוויטר אחר שמזוהה עם רונאלדו ציין את נתוניו בשנת 2021 (מלך שערי הסריה A, מלך שערי היורו, זכה בשני תארים, עלה לראש טבלת המבקיעים בתולדות הכדורגל הבינלאומי) ולעג לכך שהוא סיים רק במקום השישי.

מי שעוד לא היה מרוצה מהזכייה של הפרעוש הוא לותר מתיאוס, שזכה בעבר בעצמו בתואר היוקרתי. "אם לומר את האמת, אני מרגיש שכבר אין לי מושג", אמר מתיאוס. "עם כל הכבוד למסי, התואר הגיע ללבנדובסקי, ששבוע אחרי שבוע הוכיח עד כמה הוא טוב במדי באיירן מינכן. אני לא מצליח להבין למה מסי זכה ולא הוא".

"קשה לי יותר ויותר להאמין בפרס הזה", הודה איקר קסיאס. "מבחינתי, מסי הוא אחד מחמשת השחקנים הטובים בהיסטוריה, אבל הגיע הזמן שידעו לדרג מי השחקן המצטיין של אותה עונה. זה לא כל כך קשה, לעזאזל".

"מסי ורונאלדו שונים מאוד האחד מהשני", ציין שחקן העבר רפאל ואן דר וארט. "ההבדל העיקרי הוא שרונאלדו תמיד דואג שהקבוצה שלו תצליח. הוא תמיד נלחם ומשקיע בזמן שמסי פשוט הולך. כשאני רואה את זה אני חושב לעצמי 'האם הוא לא מתבייש?'".

עוד בוואלה! ספורט

ליאונל מסי: "צריך להכריז על לבנדובסקי כזוכה כדור הזהב 2020"

לכתבה המלאה

בנוסף, צויין כי לאורך ההיסטוריה של כדור הזהב, רונאלדו צבר בסך הכול 3,781 נקודות בעוד מסי צבר 3,574 בלבד.

כריסטיאנו רונאלדו החרים את הטקס לאחר שטען כי העורך הראשי של פראנס פוטבול הפיץ עליו טענות שקריות. מארגני הטקס היוקרתי האשימו את הכוכב בכך ש"כל מה שהוא רוצה זה לזכות ביותר כדורי זהב מליאונל מסי". והוא הגיב לך ותקף בחריפות, כאשר בטקס אתמול כאמור, הוא לא נכח. מי שהביע תמיכה בדברי רונאלדו באינסטגרם הוא קרלס פויול, קפטן ברצלונה לשעבר, שהיה יריבו המר של רונאלדו כשזה שיחק בריאל מדריד.

מי שעוד יצא מעט מאוכזב מהטקס הוא קיליאן אמבפה, שסיים במקום התשיעי. למרות זאת האכזבה האישית, אמר הצרפתי לאחר הטקס: "אני בר מזל שנפלה בחלקי הזדמנות לשחק עם מסי על בסיס יומי. זה כבוד ענק שהשם שלי מצוין בשורה אחת עם שמו של מסי ועם כריסטיאנו רונאלדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully