וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "צריך להכריז על לבנדובסקי כזוכה כדור הזהב 2020"

מיד אחרי שזכה בכדור המוזהב השביעי שלו, יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה, הפרעוש פרגן למפציץ הפולני שסיים שני. על כמה עמד פער הנקודות ביניהם וכמה הצבעות היו לכריסטיאנו רונאלדו?

ליאונל מסי מתאמן עם פריז סן ז'רמן לקראת מנצ'סטר סיטי/מתוך טוויטר

ליאונל מסי עשה את זה שוב. שיאן הזכיות בכדור הזהב עשה זכה פעם נוספת גם הערב (שני), כשנבחר בטקס בפריז לשחקן השנה בעולם ב-2021.

הפרעוש בן ה-34 זכה בפרס גם בטקס האחרון שנערך ב-2019 ובסך הכל קטף היום את הכדור השביעי שלו מזהב, אחרי שקיבל מהעיתונאים המובילים בכל מדינה 613 נקודות, 33 יותר מרוברט לבנדובסקי שקיבל 580 והיה המתחרה העיקרי מולו על התואר.

ליאונל מסי זוכה כדור הזהב 2021. FRANCK FIFE, GettyImages
הכדור המוזהב השביעי שלו. ליאונל מסי על הבמה עם הפרס/GettyImages, FRANCK FIFE

בנאום הזכייה שלו הודה מסי לחבריו לשעבר מברצלונה ולאלו מנבחרת ארגנטינה שאיתם זכה בקופה אמריקה - אליפות דרום אמריקה הראשונה של ארגנטינה מאז 1993 - אבל בעיקר פרגן ללבנדובסקי: "הגיע לך לזכות בכדור הזהב בשנה שעברה, כולם יודעים את זה ומסכימים עם זה. זה היה כבוד גדול להתחרות מולך ואני חושב ש'פראנס פוטבול' צריכים להכריז עלייך כזוכה של 2020, מגיע לך שהפרס הזה יהיה בביתך", הצהיר מסי.

לבנדובסקי אמנם זכה בפרס "חלוץ השנה בעולם" שהוענק בפעם הראשונה ואולי מרגיש לחלק כמו פרס ניחומים, אבל עוד לפני ההכרזה על מסי נראה היה שהוא שלב עם המצב כשאמר בריאיון ל-TVP: "הגעתי לכאן בשביל הכיף. אני לא מופתע מדבר, אין כאן הפתעות - אני עשיתי את כל מה שאני יכול ואני יודע שהתארים הכי חשובים הם אלו שאני זוכה בהם עם הקבוצה. זכיתי בתואר ואף שחקן לא יכול לזכות בתואר בלי שהוא משחק בקבוצה חזקה ושיש לו תמיכה מאוהדים נהדרים, אז אני רוצה להודות לכולם".

רוברט לבנדובסקי בטקס פרסי כדור הזהב 2021. Aurelien Meunier, GettyImages
מרוצה בחלקו. רוברט לבנדובסקי עם אשתו אנה/GettyImages, Aurelien Meunier

אם הזכרנו את הניקוד שקיבלו מסי ולבנדובסקי, אז הקדימו בפער גדול מאוד את כל אלו שאחריהם: ז'ורז'יניו שסיים שלישי קיבל 460 נקודות על הישגיו שבעונה האחרונה שמסתכמים בזכייה עם איטליה באליפות אירופה ועם צ'לסי בליגת האלופות, קארים בנזמה ריאל מדריד הגיע רביעי וקיבל 239 נקודות בלבד ואנגולו קאנטה מצ'לסי קיבל 186 נקודות שהספיקו למקום החמישי.

כריסטיאנו רונאלדו, כיום במנצ'סטר יונייטד ולפני כן ביובנטוס, קיבל 178 נקודות אחרי הקיץ המאכזב עם פורטוגל והוא לראשונה מאז שנת 2010 לא מדורג בין שלושת הראשונים. מוחמד סלאח, השחקן הטוב בעולם כיום לדעת רבים, סיים שביעי עם 121 נקודות.

העשירייה הראשונה והניקוד שקיבל כל אחד

את העשירייה הראשונה סגרו קווין דה בראונה ממנצ'סטר סיטי עם 73 נקודות, קיליאן אמבפה מפריז סן ז'רמן עם 58 וג'נאלואיג'י דונארומה עם 36, אבל הוא כן יצא מהטקס בפריז עם הפרס על שם לב יאשין אחרי שנבחר לשוער השנה בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully