וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו תוקף: "השתמשו בשמי כדי לקדם את כדור הזהב"

הפורטוגלי יצא למתקפה נגד 'פראנס פוטבול' וסיפק הסבר נרחב מדוע לא יגיע לטקס היוקרתי: "הם לא כיבדו אותי". הסיבה? דיווח שהדבר החשוב לו ביותר זה לעקוף את ליאונל מסי במספר הזכיות

תקציר: צ'לסי - מנצ'סטר יונייטד 1:1/ספורט1

שעה קלה לפני שטקס כדור הזהב לשנת 2021 ייצא לדרך ובסך הכל יממה אחרי שסופסל במשחק הגדול של מנצ'סטר יונייטד נגד צ'לסי, כריסטיאנו רונאלדו פרסם בעמוד האינסטגרם שלו הודעה נוקבת נגד "פראנס פוטבול" ומארגני הטקס היוקרתי, שהאשימו אותו בכך ש"כל מה שהוא רוצה זה לזכות ביותר כדורי זהב מליאונל מסי".

מסי, כוכב פריז סן ז'רמן כיום וברצלונה במשך עשרות שנים, הוא שיאן הזכיות עם שישה כדורי זהב והוא מועמד מוביל לזכות מאוחר יותר בכדור הזהב השביעי שלו, אבל כעת טוען CR7 שזכייה בכדור הזהב השישי שלו ממש לא מעסיקה אותו, וכך הוא כתב בהודעה החריפה שפרסם: "זה שקר גס, פסקל (כותב הידיעה) השתמש בשם שלי כדי לקדם את עצמו ואת מקום העבודה שלו. זה לא מקובל עלי שאדם אחראי על פרס כל כך יוקרתי וחשוב יכתוב בצורה כזו. תמיד כיבדתי את 'פראנס פוטבול' ואת כדור הזהב, אבל הידיעה הזו לא כיבדה אותי - הוא שיקר. זו הסיבה להיעדרות שלי הערב. הוא גם שיקר פעם נוספת כשכתב שלא אגיע לטקס בגלל הצורך בבידוד.

ההודעה התקיפה של כריסטיאנו רונאלדו

"אני ספורטאי שלכל אורך הקריירה נהג בספורטיביות ואני תמיד מכבד את הזוכים, אף פעם לא הייתי נגד אף אחד וכשאני זוכה אני עושה זאת בשביל עצמי ובשביל המועדונים שאני מייצג, וגם בשביל אלו שאוהבים אותי", המשיך כריסטיאנו רונאלדו, "אני לא מתחרה נגד אף אחד והשאיפה הכי גדולה שלי היא לזכות בתארים עבור הקבוצות והמדינה שלי, אני רוצה להוות מודל למקצועיות ושהשם שלי ייחרט בדפי ההיסטוריה. אסיים בכך שאומר שאני מרוכז אולי במנצ'סטר יונייטד ובמשחק הבא שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully