וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוזנייה וההערכות: רנגניק הוא זה שהדיח את רונאלדו מהרכב מנצ'סטר יונייטד

באנגליה טוענים שהמאמן הנכנס רלף רנגניק בחר את ההרכב של יונייטד: "שם קץ לשליטה של כריסטיאנו". הפורטוגלי ירד עצבני לחדר ההלבשה

תקציר: צ'לסי - מנצ'סטר יונייטד 1:1/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו כנראה לא אהב במיוחד את הספסול במשחק של מנצ'סטר יונייטד מול צ'לסי (1:1). עם שריקת הסיום ירד הפורטוגלי ישירות אל חדר ההלבשה בלי ללחוץ את הידיים של שחקני צ'לסי. רונאלדו נכנס בדקה ה-64 במקום כובש השער ג'יידון סאנצ'ו, אבל לא תרם יותר מדי למשחק של השדים האדומים שבעיקר הסתגרו בהגנה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
לא אהב את הספסול. רונאלדו/רויטרס
עוזר המאמן דארן פלטשר יושב עם אוזנייה על ספסל מנצ'סטר יונייטד. מתוך שידור הטלוויזיה, צילום מסך
מי דיבר איתו באוזנייה, ומה בדיוק אמר לו? פלטשר על הספסל/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה

רונאלדו נראה מאוד לא מרוצה מהתצוגה של חבריו במשחק ונצפה צועק עליהם במהלך המשחק. הפורטוגלי בן ה-36 גם ספג צהוב על ויכוחים עם השופט בדקה ה-92 אחרי שסקוט מקטומיניי שכב על הדשא בעקבות פציעה. עם שריקת הסיום רונאלדו התעלם משחקני צ'לסי, סירב ללחוץ איתם ידיים וגם לא הלך להודות לאוהדי יונייטד. במקום זאת, הוא ירד מיד אל חדר ההלבשה כשהוא ממלמל לעצמו כל מיני דברים. זו לא הפעם הראשונה שרונאלדו יורד ישר על חדר ההלבשה עם שריקת הסיום כשהפעם הקודמת הייתה ב-1:1 מול אברטון.

ויכוח סוער בין הפרשנים: בשביל מה הביאו את רונאלדו?

העובדה שרונאלדו לא עלה בהרכב במשחק הליגה הראשון של מנצ'סטר יונייטד תחת "המאמן הזמני" מייקל קאריק העלתה לא מעט ספקולציות בקרב התקשורת האנגלית ואוהדי יונייטד. עוזר המאמן דארן פלטשר ישב עם אוזניות על הספסל, והפרשן גארי נוויל העלה סברה שהוא בקשר עם המאמן המיועד רלף רנגניק. לכן ההערכה היא שמדובר בהחלטה של רנגניק, שידוע כמאמן קפדן, שדורש מכל שחקניו להשתתף במשימות ההגנתיות, מתקשה להסתדר עם כוכבים ואולי מנסה להבהיר לפורטוגלי שהגי בעלת בית חדש ודומיננטי שלא יפחד לעשות שינויים.

גם ב"טלגרף" האנגלי טוענים הבוקר: "כריסטיאנו רונאלדו הוא כבר לא שחקן שאי אפשר לגעת בו במנצ'סטר יונייטד. לרנגניק יש גם את הסמכות וגם את הכוח להמחיש את הקץ לעליונות של רונאלדו". גם הפרשן גארי נוויל מאמין שרנגניק כבר התחיל לעבוד ולחלק הוראות: "יש לי הרגשה שהמאמן הנכנס הוא זה שבחר את ההרכב, כי זה שינוי משמעותי מאיך שהקבוצה שיחקה במשחק הקודם".

אגב, קאריק עצמו אמר על ההחלטה: "היינו צריכים כמה שינויים קטנים כדי לרענן דברים. רונאלדו נבחר להיות על הספסל. הייתה לי שיחה איתו, והוא היה נהדר". גם רונאלדו אחרי המשחק העביר מסר שמבהיר שהוא מחויב ונחוש. "יש לפנינו עדיין דרך ארוכה, ואין שום דבר שהוא סלתי אפשרי כשאתה משחק עבור מנצ'סטר יונייטד. נמשיך לרדוף אחר המטרות שלנו עד הרגע האחרון!".

ב"דיילי מייל" נכתב: "לראות את רונאלדו מחמם את הספסל עשוי להיות סימן למה שמחכה לו תחת המאמן החדש רלף רנגניק, אבל תפקיד משני בקבוצה מעולם לא היה הסגנון של כריסטיאנו... הוא ישב על הספסל יותר משעה, נכנס ונתן 26 דקות חלשות... ייתכן שזו תהיה הנורמה תחת המאמן החדש, כעת נחכה לראות איך רונאלדו מתמודד עם זה... קאריק אמר שרונאלדו הגיב 'נהדר' להחלטה להוציא אותו מההרכב. באמת? כריסטיאנו היה הראשון לרדת לחדר ההלבשה, ובקושי לחץ יד למאמן... מאז שרנגניק מונה, כולם שואלים מה יהיה על רונאלדו. איך מאמן שמתעקש על לחץ יכול להשלים עם שחקן בן 36 שלא לוחץ? אולי זאת התשובה. ואם כך, כמה זמן רונאלדו יחזיק מעמד עם תפקידו כשחקן משני, אחרי קריירה שלמה שבה היה הכוכב הבלעדי?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully