וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלבול עם מכבי ת"א, השיחה הקשה עם המאמן: פוקס נזכר בתקופה במכבי חיפה

אקס הירוקים ז'אנדו פוקס על הקדנציה בישראל: "בהתחלה חשבתי שמדובר בכלל במכבי תל אביב. כששיחקתי 10 דקות ב-4 משחקים, הבנתי שאני בבעיה"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 1:5/ספורט1

אקס מכבי חיפה ז'אנדו פוקס מתחיל להיכנס לעניינים בסקוטלנד. הקמרוני שהגיע לדאנדי יונייטד בעונת 2020/2021 ממכבי חיפה, נמצא בעיצומה של עונתו השנייה במועדון המפואר, שנמצא במקום הרביעי בליגה הסקוטית אחרי 16 מחזורים.

בריאיון בצרפת דיבר פוקס בין היתר, גם על התקופה במכבי חיפה. "בספטמבר 2019 הסוכן שלי קיבל פנייה ממכבי", נזכר פוקס. "בהתחלה הייתי משוכנע שמדובר במכבי תל אביב, אבל זו הייתה מכבי חיפה. דיברתי עם המאמן והוא אמר לי שאשחק אצלו ואקבל דקות, אז חשבתי לעצמי 'למה לא ללכת לשם בהשאלה כדי לשמור על כושר ולהישאר בתודעה?'. בנוסף, חלון ההעברות עמד להיסגר ולא קיבלתי יותר מדי הצעות".

שחקן מכבי חיפה, ז'אנדו פוקס. טל לוי
"בסופו של דבר ביקשתי לעזוב". פוקס/טל לוי

"הצטרפתי לסגל השחקנים מספר ימים לאחר שהגעתי לישראל", אמר הקמרוני. "אבל למרות זאת, המאמן לא נתן לי לשחק. הייתי טוב באימונים, השקעתי, נתתי מעצמי ולמרות זאת שיחקתי רק עשר דקות בארבעת המשחקים הראשונים שלי בישראל. באותו רגע הבנתי שאני בבעיה, אז הלכתי לשוחח על כך עם המאמן".

פוקס המשיך: "המאמן הבהיר לי שקפטן הקבוצה משחק דווקא בעמדה שלי, ושלא יהיה פשוט עבורי לקבל דקות על חשבונו. הוא הבטיח שאשחק במשחק הבא, ועמד במילה שלו, אבל מיד לאחר אותו משחק חזרתי לספסל ושיחקתי רק בגביע. בסופו של דבר ביקשתי לעזוב, במיוחד אחרי שהמאמן אמר לי שהוא לא בונה עליי".

הקשר סיכם: "ביקשתי לחזור לצרפת, וכך היה, אבל אחרי מספר ימים התבקשתי לשוב לישראל כי אותו קפטן שמשחק בעמדה שלי נפצע. אז חזרתי, התאמנתי, שיחקתי ושבתי לאחר מכן לצרפת. החוזה שלי נגמר באלאבס וכך יצא שלא הייתה לי קבוצה או משכורת במשך חצי שנה".

ז'אנדו פוקס, מכבי חיפה, מול אופיר מזרחי, סקציה נס ציונה. אדריאן הרבשטיין
שותף בשישה משחקים בלבד. פוקס/אדריאן הרבשטיין

פוקס בן ה-24 היה אחד הקשרים האחוריים הבולטים בליגת המשנה בצרפת לפני שנרכש על ידי אלאבס. אחרי שהבאסקים התחילו את אימוני טרום העונה, הם הסיקו שהוא עדיין לא מוכן לליגה הספרדית ורצו להשאיל אותו. מכבי חיפה נכנסה לתמונה וצירפה אותו קצת לפני שחלון ההעברות של הקיץ נסגר, אך בסופו של דבר הקמרוני שותף בשישה משחקים בלבד - חמישה מהם כמחליף - והירוקים נפרדו ממנו כדי לפנות משבצת של זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully