וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחירי הכרטיסים למכבי חיפה הורדו, הוכנבוים: "ניצחון יהיה נס חנוכה"

ארגוני האוהדים הירוקים עדיין מבקשים לא להגיע, למרות קביעת מחיר אחיד של 60 שקלים. רודריגס עשוי לפתוח, אבו פאני: "ראינו איך הם עשו צרות למכבי תל אביב" (א', 20:15, ספורט4)

מחזור 12הסתיים05/12/2021
הפועל נוף הגליל
    4:0
    • (38) אצילי
    • (60) דוד
    • (76) פאני
    • (89) חזיזה
    מכבי חיפה
    תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 1:5/ספורט1

    הפועל נוף הגליל

    הפועל נוף הגליל ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (ראשון, 20:15, ספורט4) מול מכבי חיפה, שנמצאת בכושר יוצא מהכלל אחרי החמישייה בדרבי. המאמן ירון הוכנבוים לא תרגל הרכב ובשל העובדה שמספר שחקנים נמצאים בספק גדול בגלל פציעות, אף לא נקבעה רשימת ה-20 שיתלבשו למשחק. הקשר עודד צוקול וגם החלוץ והיב חביבאללה סוחבים פציעות ורק אחרי בדיקה נוספת של הצוות הרפואי בבוקר יוחלט אם הם כשירים. מי שייעדרו בוודאות הם אלי בלילתי וירין פרץ.

    ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, ביקש הערב מראשי המועדון, שיורידו את מחירי הכרטיסים לקראת המשחק מחר ובסופו של דבר נקבע כי המחיר האחיד לכל האצטדיון יעמוד על 60 שקלים, והצפי שאצטדיון גרין יהיה מלא לחלוטין בכ-5,000 צופים.

    המאמן ירון הוכנבוים התייחס למכבי חיפה: "מדובר בקבוצה מושלמת עם חלק קדמי מדהים ומגוון מאוד. זאת קבוצה מאומנת מאוד והאמת היא שיש חשש גדול לפני שמגיעים למשחק מול קבוצה כזאת. יחד עם זאת, הייתה להם כבר מסיבת חנוכה ביום חמישי בדרבי ואנחנו לא מתכוונים לשמש פה תפאורה למסיבה נוספת. נבוא נחושים וחזקים ונעשה את הדברים שאנחנו יודעים לעשות בתקווה שדברים יתחברו לנו בצורה הכי טובה, כמו שקרה לנו במשחק האחרון נגד מכבי תל אביב, למרות שברור לנו שמכבי חיפה הרבה יותר טובה. המועדון הזה עוזר לנו המון עם שחקנים בשנים האחרונות, גם בעונה שעברה בלאומית וגם השנה בליגת העל, אבל במשחק עצמו אנחנו לא מכירים אף אחד ואין לנו חברים. נעשה את העבודה שלנו, כי אנחנו צריכים כל נקודה כדי להגיע ליעד שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה".

    על מכת הפציעות והסגל הקצר: "עובדתית זה נכון, יש לנו כמה שחקנים שפצועים במשחקים האחרונים. רק מחר בבוקר נדע אם נוכל להשתמש בכל השחקנים שעמדו לרשותנו ברביעי, נגד מכבי תל אביב. אנחנו לוקחים בחשבון שזה משחק שלישי בתוך תשעה ימים, יש לנו כמה שחקנים מעל גיל 30 ואנחנו לא רוצים לאבד אף אחד. נצטרך לתמרן ולעשות רוטציה מסוימת ומחר נעשה הערכת מצב".

    הוכנבוים נשאל האם יסתפק בתיקו מחר והשיב: "כן, בהחלט. מדובר בקבוצה מעולה. כמו שאמרתי נגד מכבי תל אביב, שזו הפעם הראשונה שאני אשמח עם תיקו, עד היום לא אמרתי את זה ולא הראתי את זה בשום משחק ששיחקנו, לא בבית ולא בחוץ. אז גם הפעם אני אסתפק בתיקו, למרות שהמטרה היא תמיד לנצח. אנחנו מאמינים יותר מתמיד שאפשר לנצח, אבל אם זה יקרה זה יהיה בגדר של נס חנוכה".

    ירון הוכנבוים מאמן הפועל נוף הגליל. אריאל שלום
    במשחק הזה אין חברים. ירון הוכנבוים/אריאל שלום

    מכבי חיפה

    אחרי ההצגה המרשימה בדרבי, מכבי חיפה תמשיך במרדף שלה אחרי הפועל באר שבע המוליכה עם משחק חוץ מול נוף הגליל. למרות הורדת מחירי הכרטיסים הנוספת, ארגוני האוהדים של מכבי חיפה מבקשים לא להגיע עדיין. העניין הוא הרצון להסדיר את נושא העמלות והמסר לכל ראשי הקבוצות שלא ינסו מראש להגדיל מחירים נגד האלופה.

    ברק בכר דיבר לקראת המשחק ואמר: "נוף הגליל קבוצה מאוד מסוגרת ופיזית. יש שם גם שחקנים מאוד מוכשרים שלנו ומגרש קשה. זה לא יהיה משחק קל. צריך לבוא ולהמשיך את המומנטום".

    על מחאת הקהל הירוק: "ברור שזה יהיה מאכזב, אבל אם הקהל יחליט לא להגיע אז כנראה שהוא יודע למה הוא עושה את זה. אני מקווה שיורידו את המחירים והקהל יגיע כי הוא חשוב לנו".

    על הרוטציות בהרכב: "אתה יכול ליצור היררכיה ולרוץ עם הרכב שיש משחק כל שבוע ושאין אירופה. אירופה עוד לא נגמר ואנחנו נמצאים בעומסים גדולים. יהיה קשה מאוד לסחוט את אותם שחקנים כל הזמן. עכשיו יש את כל הסגל כמעט ואני מקווה שזה יקל עלינו".

    מוחמד אבו פאני: "זו עולה חדשה שתבוא להוכיח את עצמה נגדינו. וראינו שהיא עשתה צרות למכבי תל אביב. הם עושים תוצאות מאוד טובות עד עכשיו ובוא נראה איך זה יתפתח. תמיד בסיבוב השני יותר קשה".

    עוד בוואלה!

    את בתוך הקצב, את בתוך הקסם: מכבי חיפה מנצחת בצורה שברק בכר דורש

    לכתבה המלאה
    שחקני מכבי חיפה חוגגים 1:5 בדרבי. מאור אלקסלסי
    החגיגה תימשך גם מול נוף הגליל?/מאור אלקסלסי

    טריוויה

    * כל ששת המפגשים בין הקבוצות בליגת העל (בקדנציה של הפועל נצרת עילית בין 2004 ל-2006), וגם רבע גמר הגביע ב-2012, הסתיימו בניצחונות של מכבי חיפה.

    * הביקור האחרון של מכבי חיפה באצטדיון גרין הסתיים ב-0:6 מוחץ בינואר 2006. מיכאל זנדברג, שלומי ארבייטמן (צמד), עידן טל, גוסטבו בוקולי וליאור רפאלוב כבשו אז.

    * הניצחון היחיד בתולדות נצרת עילית היה במפגש הראשון בין הקבוצות בליגה הארצית - 2:3 ביתי בספטמבר 1979.

    * מכבי חיפה מגיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים שבהם כבשה 12 שערים מתוך ה-26 שלה עד כה העונה (ההתקפה הטובה בליגה).

    * עומר אצילי כבר עם שמונה שערים העונה, אחרי שכבש בשלושת המחזורים האחרונים. אם ימצא את הרשת פעם נוספת, ישווה את הרצף הכי טוב שלו בליגת העל: ארבעה משחקים עם שער באפריל-מאי 2018, במדי מכבי תל אביב.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: שלומי בן אברהם
    אצטדיון: גרין
    קהל: 3615

    תוצאות השבת:

    הפועל חדרה - בני סכנין 1:2
    מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 1:0
    עירוני קרית שמונה - מכבי נתניה 1:2

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully