וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוף הגליל הוזילה את מחירי הכרטיסים, אוהדי מכבי חיפה לא התרצו

3.12.2021 / 12:47

מנכ"ל העולה מהלאומית הצהיר ש"מכבי חיפה לא מנהלת את הכדורגל", אך בסופו של דבר נכנע למחאת הקהל הירוק. עם זאת, ארגון "הקופים הירוקים" דורש הוזלה נוספת

שערי המחזור ה-11 בליגת העל/ספורט1

האם הסתיימה סאגת הכרטיסים למשחק בין הפועל נוף הגליל למכבי חיפה ביום ראשון (20:15, ישיר בספורט4)? תלוי את מי שואלים. אחרי שאוהדי מכבי חיפה יצאו למחאה והמועדון גיבה אותם ועצר את מכירת הכרטיסים בשל הדרישה לכ-110 שקלים, הודיעה המארחת על הוזלה משמעותית.

"בעקבות הקשרים הטובים בין המועדונים ורצוננו להעניק חוויית צפייה באצטדיון גרין, הוחלט על שינוי במחירי הכרטיסים עבור אוהדי מכבי חיפה", מסרה נוף הגליל. המחירים החדשים יהיו 60 שקלים לשערים 2-4 ו-80 שקלים עבור כרטיס לשער 5. עם זאת, ארגון "הקופים הירוקים" של אוהדי מכבי חיפה לא התרצה והגיב מיד: "זו נקודת מפנה בכדורגל הישראלי ולא מתביישים להגיד שבעלי הקבוצות לא סופרים את הקהל. מחזור אחרי מחזור נוקטים בשיטת מצליח ולכן אנו מקבלים את ההחלטה בלב כבד, אבל עם הבנה שזה עכשיו או אף פעם".

כזכור, הפועל נוף הגליל סירבה להוריד את מחירי הכרטיסים ומנכ"ל הקבוצה גיל ברעם אף הצהיר ש"מכבי חיפה לא מנהלת את הכדורגל הישראלי, מי שלא רוצה שלא יגיע", אולם בסופו של דבר העולה מהלאומית התקפלה ונענתה לדרישת הקהל הירוק - שיהיה מעניין לראות אם יילך אחרי ארגון האוהדים ולא יתייצב למפגש, כל זאת יממה אחרי 1:5 היסטורי בדרבי על הפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully