וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל ברעם: "מכבי חיפה לא מנהלת את הכדורגל בישראל"

2.12.2021 / 10:30

הפועל נוף הגליל חידשה את מכירת הכרטיסים למשחק נגד הירוקים, ללא שינוי במחיר. המנכ"ל גיל ברעם: "יש 2,000 כרטיסים ב-60 שקל, מה הם עוד רוצים? מי שלא רוצה שלא יגיע, ככה יהיה לנו יתרון ביתיות גם ביציעים"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל נוף הגליל 1:1/ספורט1

בהפועל נוף הגליל קיבלו בתחושות מעורבות את תוצאת ה-1:1 אמש (רביעי) מול מכבי תל אביב בבלומפילד. מצד אחד הביעו במועדון שביעות רצון מנקודה שהושגה נגד יריבה חזקה בבלומפילד, אבל מצד שני ציינו שהיכולת לא הייתה מספיק טובה והקבוצה התגוננה במרבית הדקות ולא הצליחה לייצר מומנטום התקפי. בנוף הגליל אמרו שאולי עם קצת יותר תעוזה, אפשר היה גם לצאת עם ניצחון מרשים.

המאמן ירון הוכנבוים, שהכין את קבוצתו בצורה טקטית יוצאת מהכלל, קיבל הרבה שבחים במועדון, גם על המשחק הזה וגם על איך שהעונה של נוף הגליל מתפתחת עד עכשיו. "יש לנו יעד מסוים שאנחנו רוצים להגיע אליו, יש מטרה ברורה עד סיום העונה והיא להשאיר את הקבוצה הזאת בליגה", אמר הוכנבוים בסיום. "זה סוג של חלום עבורנו, להמשיך בליגת העל באותו סגנון ובאותה שיטה כמו בלאומית, כשהיינו מאוד התקפיים וכבשנו הכי הרבה שערים. אנחנו מנסים לעשות את זה גם עכשיו וכובשים כמעט בכל משחק".

הוכנבוים הוסיף: "לפעמים אנחנו מאבדים את הריכוז והבלאנס בין ההתקפה להגנה וכמובן שיש לנו עוד הרבה מה לשפר כקבוצה. אנחנו מאוד מרוצים גם מהתוצאות וגם מהמקום שלנו בטבלה והלוואי שנישאר שם גם בסוף העונה. יש לי שחקנים עם לב גדול, שחקנים שאני יכול לצאת איתם לכל קרב והם מוכיחים לי את זה שבוע אחרי שבוע".

בתוך כך בנוף הגליל עסוקים מאוד בימים האחרונים בנושא מכירת הכרטיסים למשחק הבית נגד מכבי חיפה ביום ראשון. הבוקר חודשה מכירת הכרטיסים למשחק דרך האתר של משרד הכרטיסים "לאן", ללא שינוי במחיר, זאת למרות האיום של אוהדי מכבי חיפה לא להגיע.

מנכ"ל המועדון גיל ברעם, שוחח הבוקר עם וואלה ספורט! ואמר: "אנחנו מאוד מחכים ומתרגשים לקראת המשחק נגד מכבי חיפה. רוצים שהאוהדים שלנו יגיעו לדחוף את הקבוצה ולתת אווירה ביתית לשחקנים. אני מאמין שהאצטדיון יהיה מלא בסופו של דבר ואני גם מאמין שאפשר לקחת נקודות במשחק הזה ובכל משחק".

ברעם המשיך: "המכירה נמשכת ואני מלכתחילה לא מבין בכלל למה הכרטיסים עברו למכירה אצל מכבי חיפה. מבחינתי המחירים נשארים כפי שהם. יש כרטיסים ב-100 שקל ובנוסף הוצאנו 2,000 כרטיסים במחיר של 60 שקל. האוהדים של חיפה לא יקבלו את זה בשום משחק אחר. מי שרוצה לבוא למשחק שיבוא, מי שלא רוצה שלא יגיע, ככה יהיה לנו יתרון ביתי גם ביציעים. מכבי חיפה לא מנהלת את הכדורגל בישראל. 2,000 כרטיסים ב-60 שקל מתוך 5,000 בכל האצטדיון, מה עוד הם רוצים? הם קיבלו מעל ומעבר. יש לנו הוצאות אבטחה של פי שלושה מכל משחק רגיל. דרישה של 151 אנשי אבטחה, במקום 40-50 בדרך כלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully