וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה הודיעו על החרמת המשחק בנוף הגליל, המכירה הופסקה

עודכן לאחרונה: 30.11.2021 / 19:36

אוהדי האלופה התרעמו: "110 שקל לכרטיס? מספר דימיוני לליגת העל". מנכ"ל העולה החדשה הבהיר: "זו קטנוניות, לא נשנה מחירים". הירוקים שללו מנוי של אוהדת שהייתה מעורבת בהשחתה בבלומפילד. המועדון קיבל אישור לערוך טקס לזכר אורית ממן ז"ל

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי חיפה 3:1/ספורט1

מכבי חיפה השיגה אישור ממנהלת הליגות ולפני הדרבי ביום חמישי, תקיים טקס דקת דומייה לזכרה של אורית ממן שהלכה לעולמה לפני כשבועיים אחרי מאבק במחלה קשה. אורית היא אחותו של קשר הפועל חיפה חנן ממן, וביתו של כוכב העבר של מכבי חיפה ברוך ממן.

בחיפה רצו לקיים את הטקס ממש בסמוך לשריקת הפתיחה, כאשר היציעים כבר יהיו מלאים, אלא שהתקנון לא מאפשר לקיים טקסי זכרון לאנשים שאינם שחקני עבר או עובדי מועדון. למרות הסעיף הנ"ל, במנהלת לא רצו למנוע את קיום הטקס ואחרי דיונים רבים בנושא הצליחו למצוא פתרון: הוא יתקיים מיד לאחר החימום של שתי הקבוצות, כשהצפי הוא שמרבית האוהדים כבר יהיו באיצטדיון.

מכבי חיפה הזמינה את כל משפחת ממן להגיע אל המשחק ולנכוח בטקס. חנן ממן צפוי לפתוח בהרכב הפועל חיפה.

שחקני מכבי חיפה קיבלו היום חופש ומחר יושלמו ההכנות לקראת הדרבי. המאמן ברק בכר צפוי לעשות שינויים מינוריים בהרכב, כשההתלבטות היא האם לפתוח עם שלישיית אמצע חזקה יותר ולהכניס את חוסה רודריגס להרכב, וכן בחוד - שם הנטייה היא לתת לדין דוד מקום בהרכב.

אורית ממן ואחיה חנן ממן. באדיבות המשפחה,
אורית ממן ז"ל עם אחיה חנן/באדיבות המשפחה

בתוך כך, ארגון האוהדים Ultras Haifa הודיע על החרמת משחק החוץ נגד הפועל נוף הגליל. בהודעת הארגון נכתב בין היתר: "הנהלת נצרת עילית לא הותירה לנו ברירה מלבד להחרים את המשחק בראשון הקרוב... מחיר של 110 שקל הוא מחיר דמיוני ומקומם עבור משחק כדורגל בליגת העל...".

בנוף הגליל הבהירו בשלב זה שאין להם כוונה לשנות את מחירי הכרטיסים. מנכ"ל המועדון גיל ברעם אמר לוואלה! ספורט: "המחירים במשחק הם פחותים מהמחירים בסמי עופר. הרי הוצאנו 1,000 מתוך 3,000 כרטיסים במקומות מאחורי השער במחירים של 60 שקלים ושאר המקומות הם ביציעים מזרחיים וצפון מערבי ב-100 שקלים. נושא העמלות לא נוגע אליי. בסמי עופר לוקחים לאותם אוהדים מחירים גבוהים בהרבה אז מדובר בקטנוניות. לא נשנה את המחירים. זה כבוד עבורנו לארח את אלופת המדינה ואנחנו מקווים שהאוהדים יגיעו".

בשעות הערב המכירה למשחק מול נוף הגליל הופסקה ובשלב זה לא ניתן לקנות כרטיס דרך האתר או בקופות.

בנוסף, מכבי חיפה ממשיכה לפעול כנגד אוהדי הקבוצה שהיו שותפים להשחתה באצטדיון בלומפילד במשחק נגד הפועל תל אביב, והיום הירוקים שללו את המנוי של אוהדת שהעלתה לרשתות החברתיות תמונה של עצמה כשהיא עומדת לרסס כתובות. בנוסף לשלילת המנוי, במועדון אף חסמו בפני האוהדת את האפשרות לרכוש כרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully