וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד חגג נגד האקסית, סולומון נכנס כמחליף בשישייה של שחטאר

חלוץ ווסטרן סידני וונדרס כבש מול וולינגטון פיניקס את שערו השני העונה. הישראלי נכנס בדקה ה-59, קבוצתו פירקה 1:6 את לבוב. 90 דקות והפסד לוייסמן

תקציר משחק האליפות והמהפך הדרמטי: באהיה - אתלטיקו מיניירו 3:2/ספורט1

המחזור השלישי בליגה האוסטרלית יצא לדרך הבוקר (שישי) עם מפגש סופר מסקרן בין וולינגטון פיניקס לווסטרן סידני וונדרס ומי שהבקיע את השער הראשון במשחק הוא תומר חמד כמובן. החלוץ הישראלי כבש את שערו השני העונה ב-A-League ועשה זאת מול האקסית.

חמד פתח בהרכב ווסטרן סידני וונדרס ובדקה ה-66 דחק מקרוב אחרי ערבובייה ברחבה. תחילה הקוון והשופט סימנו להמשיך לשחק בטענה שהכדור שהורחק מקו השער לא עבר אותו במלוא היקפו, אלא ששופטי המסך זיהו במצלמות שמדובר בשער חוקי, השופט עצר את המשחק והצביע על עיגול האמצע. חמד הוחלף עמוק בתוספת הזמן, מיד אחרי שקבוצתו הכפילה את היתרון בדרך ל-0:2 על וולינגטון פיניקס וניצחון הבכורה שלה העונה.

תומר חמד, חלוץ ווסטרן סידני וונדררס. Mark Kolbe, GettyImages
חגג מול האקסית. תומר חמד/GettyImages, Mark Kolbe

חמד בן ה-34 חגג את השער על אף שהוא הובקע מול הקבוצה בה שיחק עד לפני מספר חודשים ומי שלמעשה פתחה עבורו את הדלת באוסטרליה. זהו שערו השני בווסטרן סידני וונדרס ובעונה שעברה הוא הבקיע 11 במדי וולינגטון פיניקס ב-21 משחקי ליגה בהם שותף.

* מנור סולומון נכנס כמחליף בדקה ה-59 ב-1:6 הגדול של שחטאר דונייצק במסגרת המחזור ה-17 בליגה האוקראינית על לבוב. האורחת עוד הוליכה 0:1 משער של ארנסט בדקה ה-17, אך טטה השווה בפנדל בדקה ה-45. סגנית אלופת אוקראינה עלתה כמו מלוע של תותח למחצית השנייה, כאשר היריבה פשוט היוותה בשר תותחים. חמישה שערים כבשה שחטאר, כאשר היריבה נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-83 (כשהתוצאה הייתה 1:3).

שחטאר מוליכה כעת את הליגה האוקראינית עם 44 נקודות כשהאלופה דינמו קייב דולקת אחריה עם 41 נקודות ומשחק אחד פחות.

* שון וייסמן פתח בהרכב ויאדוליד והשלים 90 דקות בהפסד קבוצתו 3:2 בחוץ לווסקה במסגרת המחזור ה-19 בליגת המשנה בספרד.

  • עוד באותו נושא:
  • תומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully