וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רלף רנגניק הוצג במנצ'סטר יונייטד: "הובהר לי שזו משרה לחצי שנה"

אחרי שגם מייקל קאריק עזב, הגרמני התייצב למסיבת עיתונאים ראשונה: "צפיתי במשחקים האחרונים, הפער מהקבוצות המובילות גדול. כריסטיאנו רונאלדו? לא ראיתי שחקן עם יכולות כאלה בגיל 36"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ארסנל 2:3 (כריסטיאנו רונאלדו עם צמד ומהפך)/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד ניצחה אתמול (חמישי) 2:3 את ארסנל במסגרת המחזור ה-14 בפרמיירליג, במה שהיה משחק הפרידה של מייקל קאריק מתפקיד המאמן. כריסטיאנו רונאלדו כבש צמד (52 ו-70 בפנדל) והגיע ל-801 שערים בקריירה, ברונו פרננדש הוסיף עוד אחד אצל המנצחת (44), אמיל סמית' רואו (13) ומרטין אודגור (54) כבשו לזכות התותחנים שרשמו הפסד שני בשלושה מחזורים ושוב נוצחו על ידי קבוצה גדולה.

שעות ספורות אחר כך כבר התייצב המאמן החדש רלף רנגניק למסיבת עיתונאים ראשונה. כידוע, הוא חתם על חוזה לחצי השנה הקרובה כמאמן הקבוצה ולאחר מכן ישמש במשך שנתיים כיועץ במועדון.

"האנשים במועדון ששוחחו איתי עד עכשיו היו מאוד ברורים בכל הנוגע לחוזה - הוא למשך חצי שנה בלבד", אמר רנגניק, שביום ראשון יעמוד על הקווים נגד קריסטל פאלאס, "אם ידברו איתי בעתיד על מינוי למאמן קבוע, אז אנחנו נראה. ברור שכשמועדון כמו מנצ'סטר יונייטד פונה אלייך אתה לא מסרב".

רלף רנגניק, מאמן מנצ'סטר יונייטד. מנצ'סטר יונייטד, אתר רשמי
הבכורה ביום ראשון נגד קריסטל פאלאס. רנגניק/אתר רשמי, מנצ'סטר יונייטד

על מצב הקבוצה אמר המאמן החדש בתיאטרון החלומות: "כרגע הפער שלנו משלוש המובילות הוא גדול ועלינו להיות ריאליים ולחזור להיות קבוצה מנצחת. צפיתי במשחקים נגד ווטפורד, צ'לסי, ליברפול ומנצ'סטר סיטי ואני מעודכן מאוד במה שקורה במועדון. רכש בינואר? לא דיברו איתי על שחקנים חדשים או שינויים ואני שמח לעבוד עם הצוות הקיים, הסגל מספיק גדול, אבל אולי אחרי חג המולד נדבר על העברות. מניסיוני, בינואר זו תקופה קשה ולא זמן מתאים לשינויים".

רנגניק גם אישר ששוחח השבוע עם אולה גונאר סולשיאר, המאמן שפוטר, במשך שעתיים, וכשנשאל על כריסטיאנו רונאלדו שבגיל 36 חצה את רף 800 השערים בקריירה, השיב: "לא ראיתי שחקן בגילו עם יכולות פיזיות כאלה. מה שהוא עשה במחצית השנייה היה מדהים, כמובן שהוא שחקן שיכול לעשות את ההבדל".

כידוע, אתמול נפרד מייקל קאריק מהקבוצה והוא הסביר את ההחלטה בריאיון עם שליח ספורט1: "שיחקתי כאן, עבדתי כאן, אימנתי כאן והעברתי כאן חיים שלמים, אבל זה מרגיש כמו הזמן המתאים לעזוב ולבלות עם משפחתי - דבר שלא עשיתי כל כך הרבה זמן. ההרגשה מוזרה כמובן כי ידעתי מה יקרה וקיוויתי שננצח. סיפרתי לשחקנים מיד אחרי המשחק, אף אחד לא ידע על ההחלטה למעט אנשי הצוות שסיפרתי להם מוקדם יותר היום. הקרדיט מגיע לשחקנים שהיו פנטסטיים ואני לא רוצה לקחת את זה מהם".

לתקשורת האנגלית אמר קאריק: "זו לא הייתה החלטה קלה אם להיות כן, אבל אני מרגיש שהיא ההחלטה הנכונה ואני מרוצה. התכוונתי לקחת קצת זמן לחופשה אחרי שסיימתי לשחק והבטחתי למשפחה שנבלה קצת זמן ביחד וזה לא קרה מעולם. זה מרגיש כמו הרגע הנכון בשביל זה. אני אחזור לעניינים, אני לא נעלם, אבל זה הרגע הנכון ואיזו דרך לסיים. זה לילה מושלם. זו ההחלטה שלי ב-100%, כיבדתי את המועדון ואת המאמן החדש ורציתי למסור את ההחלטה שלי לפני שדיברתי עם המאמן החדש. אני חושב שזה הדבר הנכון לעשות בשביל המועדון ובשביל רלף".

צפו בריאיון הפרידה של מייקל קאריק אצל ניב דברת

מייקל קאריק בריאיון פרידה ממנצ'סטר יונייטד אצל ניב דברת/ספורט1

קשר יונייטד ברונו פרננדש אמר אחרי המשחק: "כל ניצחון הוא חשוב. היה לנו קשה קשה והשגנו ניצחון נהדר. אנחנו יכולים להיות מרוצים כי ניצחנו את ארסנל. המשחק הבא מגיע מהר מאוד ואנחנו חייבים להיות מוכנים".

כשנשאל האם השער הראשון של ארסנל היה צריך להיפסל אמר הפורטוגלי: "אני לא יודע. בדרך כלל כשהשוער נופל צריך לעצור את המשחק, אבל טעויות קורות, שחקנים עושים טעויות. אני לא יודע אם זו החלטה של השופט. אם זו טעות של השופט, זה יכול לקרות".

על העובדה שרונאלדו כבש צמד והגיע ל-800 שערים בקריירה אמר בן ארצו: "מדהים. אנחנו יודעים שהוא משתפר ממשחק למשחק, משנה לשנה. הוא רוצה להמשיך להיות הטוב ביותר וזה מה שהוא עשה, כולם יודעים כמה הוא מלא מוטיבציה".

על מייקל קאריק אמר: "הוא יכול להיות מאמן גדול בעתיד אם הוא יקבל את ההזדמנות. הוא יודע לדבר, הוא מבין הרבה בכדורגל". על המאמן החדש רלף רנגניק אמר: "אני חושב שהוא יגיע מחר. עכשיו זו התחלה חדשה ואנחנו יוצאים לדרך חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully