וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך אדיר בדרך לתואר: אתלטיקו מיניירו אלופת ברזיל אחרי 50 שנה

חגיגות גדולות בבלו הוריזונטה, אחרי שהקבוצה המקומית לא התרגשה מפיגור של שני שערים בבאהיה, הבקיעה שלושה בארבע דקות וזכתה לראשונה מאז 1971. הולק וקנו כיכבו

תקציר משחק האליפות והמהפך הדרמטי: באהיה - אתלטיקו מיניירו 3:2/ספורט1

אתלטיקו מיניירו חיכתה לזה 50 שנה והלילה (בין חמישי לשישי) זה קרה: מאז 1971 לא זכה המועדון באליפות ברזיל, אבל אחרי 2:3 נפלא על באהיה יצאו תושבי בלו הוריזונטה לרחובות וחגגו אליפות שנייה בהיסטוריה.

דווקא במשחק חוץ ואחרי שנקלעה לפיגור 2:0 בדקה ה-66, מיניירו התעוררה והשלימה תוך ארבע דקות מהפך שהבטיח לה את התואר! בדקה ה-73 הולק צימק מהנקודה הלבנה, כעבור שתי דקות קנו השווה והחזיר את באהיה אל מתחת לקו האדום ובדקה ה-77 קנו שוב כבש, קבע 2:3 והבטיח לקבוצתו את האליפות בדרך המתוקה ואולי הדרמטית ביותר. ב-36 משחקים היא הפסידה 10 בלבד, כשלזכותה ההתקפה השנייה הכי טובה בליגה וההגנה הטובה ביותר וזאת בזכות כוכבים נוספים כמו דייגו קוסטה, אדוארו ורגאס נאצ'ו פרננדס.

אוהדי אתלטיקו מיניירו חוגגים אליפות. רויטרס
אוהדי מיניירו יצאו לרחובות/רויטרס

לאחר המשחק אמר קנו: "עברו 50 שנה מאז האליפות האחרונה שלנו וזה המון זמן, אז עכשיו נחגוג". הולק בן ה-35 שהצטרף לקבוצה בפברואר, הבקיע 18 שערים ומאמנו אמר על כך: "הוא התאים לנו כמו כפפה, זו שנה קסומה עבורו ועבור כולנו". המשימה של הולק, קנו ואתלטיקו מיניירו תהיה לזכות בדאבל ולשם כך יצטרכו לעבור בשני מפגשים שייערכו בהמשך החודש את אתלטיקו פארננסה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הולק, חלוץ ברזילאי במדי אתלטיקו מיניירו. Buda Mendes, GettyImages
הגיבור של מיניירו. הולק מצמק בדרך למהפך מטורף/GettyImages, Buda Mendes

אגב, אחד מנותני החסות של אתלטיקו מיניירו הודיע כי החל מהיום יוכלו אוהדי הקבוצה לקעקע את עצמם בחינם ולהשאיר לעצמם זיכרון לכל החיים. לא ניתן פירוט אם תהיה אפשרות בחירה מה לקעקע או מה יהיה גודלו, אך אין ספק שיהיה זה קעקוע שכל אוהד יוכל להתגאות בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully