וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנגניק יכול להתחיל לעבוד: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 2:3 את ארסנל

השדים האדומים פיגרו משער מוזר של סמית' רואו (13), אך פרננדש ורונאלדו (צמד) דאגו לניצחון לקאריק במשחקו האחרון על הקווים. טוטנהאם ניצחה את ברנטפורד

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ארסנל 2:3 (כריסטיאנו רונאלדו עם צמד ומהפך)/ספורט1

המחזור ה-14 בפרמיירליג ננעל הערב (חמישי) עם שני משחקים כשבמוקד מנצ'סטר יונייטד ניצחה 2:3 את ארסנל במשחק האחרון של מייקל קאריק על הקווים, ולפני תחילת עידן רלף רנגניק כמאמן. במשחק השני טוטנהאם ניצחה 0:2 את ברנטפורד.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
חזר להרכב וכבש צמד שניצח ליונייטד את המשחק. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - ארסנל 2:3

השדים האדומים מנצחים במשחקו האחרון של מייקל קאריק כמאמן ראשי, כאשר רלף רנגניק צפוי לקחת את המושכות החל מהמשחק הקרוב. המארחת אמנם החזיקה יותר בכדור במחצית הראשונה, אך ארסנל הייתה מסוכנת יותר ועלתה ליתרון בדקה ה-13, לאחר שדוד דה חאה שנפגע קודם לכן מחברו לקבוצה פרד, נשכב על הדשא, ואמיל סמית' רואו ניצל זאת וכבש בבעיטה מחוץ לרחבה.

יונייטד הצליחה להשוות לאחר שפרד מצא את ברונו פרננדש שכבש מקרוב, כאשר כריסטיאנו רונאלדו השלים מהפך בדקה ה-52, גם בדחיקה מתוך רחבת החמש, אך מרטין אודגור איזן שוב שלוש דקות לאחר מכן בבעיטה לפינה לאחר בישול של מרטינלי. כובש השער השני של ארסנל גלש לרגליו של פרד בתוך הרחבה ולאחר התייעצות עם ה-VAR השופט הורה על הנקודה הלבנה. רונאלדו השלים צמד, ומנצ'סטר יונייטד שבה לנצח בפרמיירליג.

דקה 2: נגיחה של בן וייט לאחר כדור קרן חולצה מהקו על ידי מרכוס ראשפורד.

דקה 13: גול! ארסנל עלתה ל-0:1. אמיל סמית' רואו זיהה את שוער מנצ'סטר יונייטד דוד דה חאה שכוב על הדשא וכבש בבעיטה מחוץ לרחבה. לאחר שלוש דקות של התייעצות עם השופט לאנשי ה-VAR השער אושר.

דקה 38: צירוף מסירות נהדר בהתקפת ארסנל העמיד את גבריאל מרטינלי לבדו מול דה חאה, אך הבעיטה שלו הלכה החוצה.

דקה 44: גול! מנצ'סטר יונייטד השוותה ל-1:1. ג'יידון סאנצ'ו הכניס כדור לפרד בתוך הרחבה, והברזילאי מצא בכדור רוחב את ברונו פרננדש, שכבש מתוך הרחבה.

דקה 46: הצלה גדולה של דה חאה מנגיחה של גבריאל לאחר כדור קרן.

דקה 52: גול! מנצ'סטר יונייטד עלתה ל-1:2. מרכוס רשפורד העביר כדור רוחב ומצא את כריסטיאנו רונאלדו, שדחק מקרוב.

דקה 55: גול! ארסנל השוותה ל-2:2. מרטינלי הכניס כדור לתוך הרחבה, ומרטין אודגור כבש בבעיטה לפינה של דה חאה.

דקה 70: גול! מנצ'סטר יונייטד עלתה ל-2:3. מרטין אודגור גלש לרגליו של פרד ברחבה, ולאחר התייעצות עם ה-VAR השופט העניק פנדל למארחת, אותו רונאלדו שלח פנימה.

עוד בוואלה! ספורט

אריקסן חזר להתאמן בקבוצת נעוריו, קיאר נפצע ויעבור ניתוח

לכתבה המלאה
שחקן טוטנהאם יונג מין סון. רויטרס
טוטנהאם ניצחה את ברנטפורד. סון/רויטרס

טוטנהאם - ברנטפורד 0:2

לאחר שהמשחק האחרון של התרנגולים מול ברנלי נדחה בשל שלג כבד, הם שבו לליגה וניצחו בדרבי הקטן של לונדון. האורחת שבה לנצח במחזור שעבר לאחר שלא הצליחה לנצח בשלושת המחזורים שקדמו לכך, אך לא הצליחה לאיים על טוטנהאם באצטדיונה הביתי. סרג'י קאנוס כבש שער עצמי שהעלה את המארחת ליתרון בדקה ה-12, יונג מין סון הכפיל בדקה ה-65 וקבע את תוצאת המשחק. טוטנהאם עם ניצחון ליגה שני ברציפות.

במחזור הבא תתארח ארסנל אצל אברטון, מנצ'סטר יונייטד תארח את קריסטל פאלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully