וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי נדחף, הפועל חיפה קופחה: הקוונים הודחו מהמשחק המרכזי

3.12.2021 / 10:36

מתי יעקובוב ושגיא מצמבר אמורים היו לשפוט גם במפגש בין בית"ר ירושלים למכבי ת"א, אך בעקבות התנהלותם ב-5:1 בדרבי החיפני הם הוחלפו

תקציר: צפו במתי יעקובוב דוחף את מאמן הפועל חיפה אלישע לוי/ספורט1

משבץ השופטים איתן תבריזי החליט הבוקר (שישי) להוריד מהמשחק בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב ביום ראשון את שני הקוונים מתי יעקובוב ושגיא מצמבר, שהיו אמש הקוונים בדרבי בין מכבי להפועל חיפה. במקומם ישובצו למשחק המרכזי של המחזור ה-12 בליגת העל מחרתיים בטדי, הקוונים דודו ביטון ועומר ברבאירו.

באיגוד השופטים ראו בעין מאוד מחמירה את העובדה שיעקובוב דחף במהלך המשחק את מאמן הפועל חיפה אלישע לוי ועל כן החליטו שהוא לא יכול לרוץ על הקווים במחזור הקרוב. לגבי מצמבר, הטענה היא שהוא לא הרים דגל לנבדל לפני הגול הראשון של מכבי חיפה וכתוצאה מכך הפועל חיפה קופחה.

אלישע לוי, מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
גם נדחף וגם קופח. אלישע לוי בדרבי/מאור אלקסלסי

יש לציין שמדובר בשני קוונים מנוסים ומצליחים, אך יחד עם זאת החליטו באיגוד שאין ביכולתם לעבור על האירועים כאילו לא קרו ושיש מחויבות לפעול מיידית ולא לשבץ את השניים למשחק המרכזי הבא.

ביטון וברבאירו שהוקפצו למשחק ביום ראשון בירושלים, היו אמורים לשמש כשופטי המסך במשחק ובמקומם שובצו רועי ריינשרייבר ורועי חסן. השופט הראשי בטדי יהיה דניאל בר נתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully