וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מתאים: צפו בקוון מתי יעקובוב דוחף את אלישע לוי

עודכן לאחרונה: 2.12.2021 / 23:27

מאמן הפועל חיפה התלונן לקוון לאחר שהאדומים לא קיבלו פנדל וזה דחף אותו בצורה חזקה מעליו. לוי: "מתנצלים בפני האוהדים"

תקציר: צפו במתי יעקובוב דוחף את מאמן הפועל חיפה אלישע לוי/ספורט1

דיכאון גדול בהפועל חיפה אחרי שהקבוצה הובסה הערב (חמישי) 5:1 בדרבי החיפאי על ידי מכבי. במהלך המחצית השנייה נרשם אירוע חריג מאוד: מאמן האדומים אלישע לוי בא בטענות אל הקוון מתי יעקובוב על כך שקבוצתו לא קיבלה פנדל בדקה ה-62. הקוון דחף את מאמן הפועל חיפה בצורה די בוטה והרחיק אותו מהמקום. עלי כיאל, שנכנס בדקה ה-39 כמחליף, פרק את הכתף שהוחזרה אל המקום והוא ייבדק ביום שישי.

אלישע לוי, מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
אירוע חריג מאוד. אלישע לוי/מאור אלקסלסי

אלישע לוי אמר אחרי המשחק: "צריכים להתנצל בפני האוהדים, זה קרה בעיתוי הכי לא נכון באנו ופשוט לא הופענו. כל איבוד כדור שלנו היה גול כל מצב נייח לא הצליחנו לצאת ולתפקד כמו שצריך, אולי למעט בחצי השני שניסינו לחזור למשחק. זו הייתה הופעה רעה שלנו. זה קורה בכדורגל לצערנו קרה עכשיו במשחק הכי חשוב. היינו צריכים להיראות יותר טוב".

על החילופים שביצע, אמר לוי: "הגבתי למשחק. ידענו והתכוננו למצבי הנייחים ועדיין כל קרוס בפנים. לא הסתדרנו עם קו ארבע עשו לנו בעיות בין הבלמים, על כל חטיפה מכבי חיפה מענישה עשו גולים קלים".

על החיסרון של תורג'מן, אמר המאמן: "תורג'מן לא עושה רק גולים נותן לנשום אוויר מחזיק כדור, רואים כמה הוא חסר. נצטרך למצוא פתרונות כשהוא לא משחק. מנסים כל דבר אפשרי, אבל לצערנו פציעות חלק מהמשחק, עשינו פתיחה נהדרת ואסור לבטל את זה, נבוא לשלושת המשחקים מול הגדולות ונצטרך לראות איפה אנחנו עומדים. נכון לעכשיו לא נראה טוב, לא היינו שם, מכבי חיפה הייתה גדולה עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully