וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו חצה את רף 800 השערים בקריירה, ו"רנגניק הוא זה שיצטרך להסתגל"

הפנומן הפורטוגלי ממשיך לשבור שיאים במנצ'סטר יונייטד, ועל הדרך עשה היסטוריה (ובעיות למאמן החדש): "אף פעם אל תהמרו נגדו"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ארסנל 2:3 (כריסטיאנו רונאלדו עם צמד ומהפך)/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו עבר שבוע מורכב מבחינתו כשסיים רק במקום השישי בתחרות כדור הזהב, אבל אתמול (חמישי) הוא ענה לכולם בצורה הטובה ביותר: חלוץ מנצ'סטר יונייטד כבש פעמיים נגד ארסנל והגיע ל-801 שערים בקריירה במהלך הניצחון 2:3.

הפורטוגלי, שבפברואר יחגוג את יום הולדתו ה-37, הבקיע לפני זמן קצר מול התותחנים את שעריו ה-129 וה-130 במדי מנצ'סטר יונייטד שהתווספו ל-5 שערים בספורטינג ליסבון, 450 בריאל מדריד, 101 ביובנטוס ועוד 115 עם נבחרת פורטוגל - הוא כידוע הכובש המצטיין בכל הזמנים במשחקי נבחרות - וכעת הוא השחקן היחיד בהיסטוריה שהבקיע 801 שערים במשחקים תחרותיים רשמיים.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
חצה את רף 800 השערים. כריסטיאנו רונאלדו נגד ארסנל/רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו חזר הקיץ למנצ'סטר יונייטד לקדנציה שנייה בשדים האדומים ולזכותו העונה 12 שערים ב-17 משחקים - הוא כבש שישה שערי פרמיירליג ועוד שישה בחמישה משחקים בליגת האלופות, מרביתם דרמטיים בדקות הסיום. את הקריירה הוא החל בספורטינג ב-2002, ממנה נרכש על ידי יונייטד כעבור שנה, עבר לריאל מדריד ב-2009, אחרי תשע שנים עזב ליובטוס ובקיץ סגר מעגל.

ג'יידון סאנצ'ו החמיא לחברו וצייץ: "סיוווו! הופעת על של החבר'ה הלילה, הראינו נחישות, בואו נמשיך ככה". ברונו פרננדש אמר: "הוא מדהים. כולנו יודעים שהוא משתפר ממשחק למשחק, משנה לשנה, הוא רוצה להיות הטוב מכולם, והוא עשה את זה. הוא יודע איך להדליק את עצמו". הפרשן פטריס אברה: "רונאלדו שם הרבה לחץ עכשיו על המאמן החדש". רונאלדו עצמו לא נסחף וכתב: "אנחנו כבר חושבים על המשחק הבא, אין זמן לחגוג! היה ניצחון חשוב היום, אבל חשוב לחזור למסלול, יש עוד דרך ארוכה עד ליעדים שלנו. ברכות לחברים, הראינו רוח נהדרת!".

עוד בוואלה!

איפה הספורטיביות? כריסטיאנו רונאלדו לא מפרגן לזכייה של ליאו מסי

לכתבה המלאה

כידוע, הצמד של רונאלדו מגיע אחרי שבוע לא קל מבחינת הפורטוגלי. היה זה אחרי שסיים "רק" במקום השישי בבחירת שחקני השנה בעולם של "כדור הזהב" והזכייה של יריבו ליאו מסי בתואר, ובמקביל כשבאנגליה מעריכים שהוא יהיה הנפגע העיקרי ממינויו של רלף רנגניק למאמן יונייטד - מאמן קפדן ושמרן שדורש משחקניו ללחוץ את הגנת היריב, דבר שרונאלדו כבר לא מצטיין בו בגיל 36. הפורטוגלי הודח מההרכב במשחק מול צ'לסי, וכבר דובר על הפגיעה במעמדו, אבל אתמול הוא פתח וכבש צמד לעיני מאמנו החדש.

"אף פעם אל תהמרו נגד רונאלדו", כתב פרשן "סקיי ספורט" ניק רייט, "אחרי שבוע מותח של חוסר ודאות, אחרי שפקפקו בעתידו ביונייטד, הוא נתן לרנגניק תזכורת לכוח שלו להכריע משחקים... הצמד שלו מציב אותו על 12 שערים העונה ביונייטד, כולל 5 במדי הנבחרת, ואחרי המשחקים מול ווסטהאם, ויאריאל ואטאלנטה - הוא שוב כובש את השערים המכריעים שנותנים לקבוצתו ניצחון. נכון, הוא לא מתאים בצורה טבעית לסגנון של רנגניק, שדורש לחת גבוה וקצב גבוה. אבל כל עוד הוא ממשיך להכריע משחקים לבדו במו רגליו, אולי רנגניק יהיה זה שיצטרך להתאים את עצמו ולהסתגל, ולא רונאלדו".

ואכן, רנגניק דיבר הבוקר על כריסטיאנו רונאלדו שבגיל 36 כבש אתמול צמד וחצה את רף 800 השערים בקריירה: "לא ראיתי שחקן בגילו עם יכולות פיזיות כאלה. זה מדהים, כמובן שהוא שחקן שיכול לעשות את ההבדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully