וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה הספורטיביות? כריסטיאנו רונאלדו לא מפרגן לזכייה של ליאו מסי

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 20:07

תגובה קטנה עוררה סערה גדולה: פוסט ברשת טען שלא הגיע לליאו מסי לזכות בכדור הזהב ורונאלדו "הגדול בהיסטוריה", הפורטוגלי תמך בדברים וכתב: "עובדות"

שלושת השערים הראשונים של כריסטיאנו רונאלדו במדי מנצ'סטר יונייטד בפרמיירליג/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו מואשם בהתנהגות קטנונית ולא ספורטיבית, בעקבות תגובה מהחשבון הרשמי שלו על פוסט ברשתות החברתיות שנכתב נגד הזכייה של ליאו מסי בתואר כדורגלן השנה של 2021 על לידי "פראנס פוטבול". הזכייה של הארגנטינאי גררה לא מעט ביקורת, לאור העובדה שלפרעוש לא הייתה עונה יוצאת דופן ועדיין הצליח לזכות בפעם השביעית בקריירה בכדור הזהב. בפוסט שפורסם ברשתות החברתיות כתב אחד הגולשים שלמסי לא הגיע לזכות בהשוואה לרונאלדו, ומהחשבון הרשמי של רונאלדו נכתבה תגובה "factos" - עובדות, כשהוא מאשר את הדברים הכתובים בפוסט.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי עם שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
מישהו אמר אובססיה? רונאלדו מסי/רויטרס

רק לפני יומים רונאלדו כתב ברשתות ש"אני תמיד מברך את הזוכים והמנצחים, מתוך ספורטיביות ופייר פליי שהוליכו אותי כל הקריירה, ואני עושה את זה כי אני אף פעם לא נגד אף אחד". עם זאת, כעת מתברר שרונאלדו (או לפחות החשבון הרשמי שלו, בשמו) בהחלט נגד מסי.

הדברים הגיעו מחשבון בשם cr7.o_lendario, שכתב: "הגביע האיטלקי. הסופר קאפ האיטלקי. הכובש הבולט ביורו קאפ. הכובש המצטיין באיטליה. הכובש המצטיין של יובנטוס ב-20/21. הכובש המצטיין של מנצ'סטר יונייטד ב-21/22. הוא הפך לכובש המצטיין בתולדות הכדורגל בשערים רשמיים. הוא הפך לכובש המצטיין אי פעם בקבוצות. הפך לכובש המצטיין והמבשל המצטיין בתולדות היורו קאפ. 43 שערים בשנה, 6 שערים ב-5 משחקי ליגת האלופות, כולם מכריעים. שחקן שלא משנה בן כמה הוא, ממשיך לספק נסים ומדהים את העולם. ועדיין שמו אותו במקום ה-6...

"אתם באמת חושבים שיש חמישה שחקנים טובים ממנו השנה? אין סיכוי. הוא היה יכול להיאבק על התואר עם לבנדובסקי, שהיו לו מספרים מדהימים, ולבאיירן הייתה עונה טובה יותר משל יובנטוס... אבל הפרס הולך למי? לליאו מסי. שזכה בגביע עם ברצלונה, לא כבש שער מול ריאל מדריד מאז שכריסטיאנו עזב, החמיץ את המשחקים הגדולים העונה, זכה בקופה אמריקה שזה טורניר שפחות או יותר משחקים כל שנה, ולא כבש שער בגמר או בחצי הגמר... והוא גם חלש בפ.ס.ז'....

עוד בוואלה!

קרלו אנצ'לוטי: "קארים בנזמה לא בוכה בגלל שלא זכה בכדור הזהב"

לכתבה המלאה
פוסט בעד כריסטאנו רונאלדו, שהפורטוגלי אישר ותמך בו. אינסטגרם, צילום מסך
פוסט בעד כריסטאנו רונאלדו, שהפורטוגלי אישר ותמך בו/צילום מסך, אינסטגרם

"בשביל שכריסטיאנו יזכה, זה צריך להיות בטוח ב-300 אחוז. לא מספיק לכבוש במספרת מדהימה, להיות אלוף, מלך השערים - עדיין ימצאו דרך לקחת ממנו את הפרס. אצל מסי זה בדיוק הפוך. יכולה להיות לו עונה גרועה, שהוא יידרדר, ועדיין ימצאו למצוא דרך לתת לו את הפרס. זו גניבה. לכלוך. בושה. כולם ראו את זה, כל מי שחכם מספיק יודע מהי האמת. לקבל פרס שלא מגיע לך, זה אושר מזויף, בלי גאווה. לא משנה מי זוכה, רונאלדו תמיד יהיה הטוב בהיסטוריה!".

כזכור, עורך "פראנס פוטבול" פסקאל פרה אמר השבוע ש"לרונאלדו יש רק שאיפה אחת, והיא לפרוש עם יותר תארי כדור הזהב מאזר מסי. אני יודע את זה כי הוא אמר לי את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully