וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני זהבי: "מיליוני אנשים לא מבינים איך לבנדובסקי לא זכה"

סוכן העל, שמייצג את החלוץ הפולני, ביקר בחריפות את הבחירה בליאונל מסי: "הוא אגדה, אבל כדור הזהב לא הגיע לו השנה. רוברט לא נשדד, אבל הוא השחקן שראוי לפרס"

תקציר: שערי המחזור ה-13 בבונדסליגה/ספורט1

הבחירה בליאונל מסי לכדורגלן השנה בטקס "כדור הזהב" ממשיכה לעורר הדים. רוברט לבנדובסקי היה המועמד המוביל לפרס היוקרתי לאור 64 שערים שהבקיע ב-54 משחקים בכל המסגרות ב-2021 בלבד, אבל חלוץ באיירן מינכן נאלץ להתנחם בפרס "חלוץ השנה" וראה את כוכב נבחרת ארגנטינה מקבל את מירב ההצבעות וקוטף את הכדור השביעי שלו מזהב.

כוכבי עבר רבים ביקרו את בחירת העיתונאים ברחבי העולם במסי וגם מאמנים כמו יורגן קלופ וקרלו אנצ'לוטי הביעו פליאה גדולה על חלק מהבחירות - כמו המקום השביעי בלבד אליו הגיע מוחמד סלאח - אבל מצד מקורבי לבנדובסקי עד כה בעיקר פרגנו לאקס ברצלונה שזכה עם ארגנטינה בקופה אמריקה לראשונה משנת 1993 - שיש לציין שבעצמו הצהיר כי ללבנדובסקי הגיע לזכות השנה. כעת מאס בכך סוכן העל פיני זהבי, שהחליט לשבור שתיקה.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. Quality Sport Images, GettyImages
"לא שדדו אותו, אבל כדור הזהב מגיע לו". רוברט לבנדובסקי/GettyImages, Quality Sport Images

זהבי, שמייצג את לבנדובסקי וראה אותו מפספס את הפרס בשנה שעברה מכיוון שהטקס בוטל בעקבות התפרצות נגיף קורונה, טען היום: "אני מברך את ליאונל מסי על הזכייה, הוא שחקן מדהים ולנצח יישאר אגדה, אבל כדור הזהב השנה לא שייך לו. הכדור מזהב שייך לרוברט לבנדובסקי - לא שדדו את רוברט, אבל הוא האיש שראוי לפרס".

עוד אמר זהבי: "אין פלא שמיליוני אנשים ברחבי העולם לא מאמינים שכך הסתיים הטקס. טקס כדור הזהב היה חייב להסתיים בכך שרוברט לבנדובסקי זוכה בפרס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully