וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי פתח תקוה מחו נגד גיא לוזון: "תצוגה מחפירה שלנו"

אוהדי המלאבסים הניפו בנתניה שלט עם הכיתוב "גיא הביתה", המאמן הודה אחרי ההפסד: "התצוגה הכי חלשה שלנו בשנתיים וחצי האחרונות". בני לם עקץ: "דני עמוס לא נגע בכדור"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

אוהדי מכבי פתח תקוה מאסו ביכולת הקבוצה ובעיצומו של משחק החוץ בנתניה היום (שבת), הניפו שלט במטרה להעביר פעם נוספת את המסר שהם דורשים את פיטורי המאמן גיא לוזון. "תורידו מהליצן ת'כתר!!! גיא הביתה!", כתבו אוהדי מכבי פתח תקוה בשלט נגד המאמן על המגרש, המאמן סיפק להם עוד "תחמושות", כאשר המלאבסים הפסידו 2:0 מול מכבי נתניה, שהחל מהדקה ה-25 הייתה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של בוריס אנו. אלא שלמרות היתרון המספרי, פתח תקוה לא בעטה אפילו פעם אחת לשער וראתה את גיאגון (68) וזלאטנוביץ' (80 בפנדל) כובשים לנתניה. מרכוס דיניז היה זה שגרם את הפנדל וגם הורחק אחרי מרפק לפרצופו של גנדלמן.

אוהדי מכבי פתח תקוה נגד גיא לוזון. ברני ארדוב
"תורידו מהליצן ת'כתר". המסר נגד גיא לוזון/ברני ארדוב

לאחר המשחק גיא לוזון לא ניסה לייפות את המצב ואמר: "זה בכלל לא קשור לנאיביות. תצוגת כדורגל מחפירה שלנו, הגנתית והתקפית. לא בעטנו בעיטה לשער, שום סיכון של הקבוצה היריבה. הגנתית היינו נרפים וכבויים וכל דבר רע שאפשר לומר. משחק מחריד, הכי חלש בשנתיים וחצי האחרונות. כשאתה משחק כדורגל כזה לא טוב עם הכדור ובלי הכדור, אין לך שום סיכוי לנצח גם מול שמונה שחקנים".

"נתניה הייתה טובה בהרבה וניצחה בצדק. תצוגה מחפירה שלנו. נצטרך לעשות חושבים עם עצמנו כדי להבין איך מוציאים את הקבוצה מהמצב. אין לנו הרבה זמן, יש לנו בדיוק יומיים. כשאתה מפסיד, אתה סופג ביקורת. זה הכדורגל, אלה החיים, אלה החיים של המאמן. כשהוא מנצח הוא גאון וכשהוא מפסיד אז הוא גרוע. כמאמן אתה לא יכול מפוחד ומבוהל מביקורות או באופוריה מביקורת חיובית. זה חלק מהכדורגל בכל העולם. נצטרך להתרכז בחשוב ולצאת מזה. העבודה צריכה להיות מנטאלית יותר מאשר מקצועית. השחקנים האלה שיחקו טוב גם העונה. איבדנו את הביטחון ואת הסדר".

בני לם מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
עשה בית ספר לגיא לוזון. בני לם/ברני ארדוב

בני לם השמח אמר לאחר המשחק: "יש קבוצה שחייבת לנצח ויש קבוצה שבשכל תנצח. עצם זה שהכנסתי את דומביה וברקוביץ' הם הביאו את המפנה. אני יכול לעבור מערכים ועדיין הכול עובד טוב. עד האדום היינו עדיפים, אחרי האדום עברנו מערך והשחקנים עשו את זה בצורה מעולה. דני עמוס לא נגע בכלל בכדור היום".

על ההרחקות הרבות העונה: "אני מעדיף לשחק עם 11 מול 11, אבל אלה השחקנים. יש להם כוח רצון וכושר גופני. יש להם את כל היכולות ויש להם את האחד על אחד. יש שחקנים כל כך טובים שהם מחפים על ה-10 מול 11".

לקראת ההמשך אמר לם: "כשהגעתי היו לנו שלושה משחקים קשים ובסוף מעדנו בירושלים. היום אמרו לי שזה משחק של חיים או מוות. באנו מוכנים למשחק וביום שלישי כבר יש לנו משחק מול אשדוד ואז בשבת בקרית שמונה. נראה את המצב של הקבוצה, שיחקנו בעשרה שחקנים מדקה 30. יש לנו גם מחליפים מצוינים". על הקהל אמר לם: "כיף לעבוד בקבוצה הזו כשהם מאחוריך, הם נותנים חשק לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully