וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלבטות בין אבו פאני, שרי ורודריגס: "מה שנשאר זו הליגה"

אחד מבין השלושה צפוי להישאר על ספסל מכבי חיפה מול הפועל תל אביב, הרבה מוטיבציה בקבוצה אחרי ההדחה מאירופה (ראשון, 20:45)

מחזור 10הסתיים28/11/2021
הפועל תל אביב
  • איינבינדר (35, פנדל)
3:1
  • (45) אצילי
  • (47) דוד
  • (90, פנדל) אצילי
מכבי חיפה
תקציר: מכבי חיפה - אוניון ברלין 1:0/ספורט1

הפועל תל אביב

ניר קלינגר יצטרך להתמודד עם היעדרות של 3 שחקני הגנה: אדי גוטליב ודורון ליידנר הפצועים ומוחמד קליל טראורה שהורחק בדרבי, לכן המאמן מחפש פתרונות יצירתיים. קלינגר לא תרגל הרכב באימון המסכם, אך לפי האימונים במהלך השבוע נראה כי ימשיך עם חמישה בהגנה. את מקומם של גוטליב וטראורה כבלמים ימלאו הקשרים שי אליאס ויואב הופמייסטר, אם כי ייתכן שג'ורג' דיבה יפתח במרכז ההגנה והופמייסטר יוסט לקישור.

מי שכנראה יחזור ל-11 לראשונה מאז שהחלים מפציעה הוא שלומי אזולאי הקשר, שנראה טוב באימונים ואמור להוסיף יצירתיות לחלק הקדמי. על פי התרגולים במהלך השבוע, קלינגר גם בדק אפשרות לשחק עם שני חלוצים, כאשר מסתמן כי מקומו של אושר דוידה מובטח בכל אופן אחרי ההופעה המוצלחת בדרבי התל אביבי, בו הבקיע שער כזכור. לוסיו הברזילאי יחזור לסגל. במקרה שהמאמן יפתח עם חלוץ אחד ושני שחקני כנף, יהיו אלה עידן ורד ופארליי רוזה מאחורי דוידה. אם ישחקו שני חלוצים, לוסיו או יואב תומר יצטרפו לדוידה על חשבון אחד משחקני הכנף.

שחקן נוסף שעשוי לפתוח הוא דני גרופר, שתורגל אתמול, זאת בתנאי שהנהלת המועדון תאשר את שיתופו. שחקנים בקבוצה אמרו על כך: "שיעשו חישובים עם גרופר שיהיה סגל מלא, כרגע אין לנו אופציה אחרת. גם בכושר הנוכחי שלו, יותר מדי חסרים ויש הרבה בעיות בהגנה, הקבוצה צריכה אותו מחר".

שחקני הפועל תל אביב בחימום, שלומי אזולאי הקשר במרכז. דני מרון
גם שלומי אזולאי הקשר בתמונת ה-11. שחקני הפועל תל אביב/דני מרון

מכבי חיפה

מכבי חיפה ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק. המאמן ברק בכר לא תרגל הרכב, אך ההערכה היא שיבצע לא מעט שינויים לעומת ההרכב שפתח מול אוניון ברלין בחמישי. בחוד יש התלבות בין בן שהר לדין דוד בעוד עומר אצילי וסאן מנחם ישובו להרכב.

בנוסף, יש התלבטות בין מוחמד אבו פאני, חוסה רודריגס וצ'ארון שרי כשאחד מהשלושה לא יפתח בהרכב. "אחרי המשחק בחמישי ברור שמה שנשאר לנו כרגע זו הליגה בלבד", הסביר שחקן בקבוצה, "והמשחק מול הפועל תל אביב הוא משחק מפתח. אנחנו חייבים להוביל את הקצב ואז ננצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי חיפה מוחמד אבו פאני. מאור אלקסלסי
הוא, שרי או רודריגס יישארו על הספסל. אבו פאני/מאור אלקסלסי

טריוויה

* 146 מפגשי ליגה היו בין הקבוצות עד כה. מכבי חיפה מובילה 41:65 בניצחונות, ועוד 40 משחקים הסתיימו בתיקו.

* מכבי חיפה ניצחה בכל שש הפעמים האחרונות שהתארחה אצל הפועל תל אביב (הרצף הכי ארוך במפגשים בין הקבוצות), ובכל אחד מהניצחונות כבשה יותר משער אחד.

* הפועל תל אביב לא הצליחה לנצח את מכבי חיפה בבית מאז ה-0:4 במרץ 2014, במסגרת הפלייאוף העליון.

* ניצחון על מכבי חיפה במהלך העונה הסדירה? את זה לא עשו האדומים מאז ה-0:3 באוקטובר 2012, כשבכל ארבע העונות האחרונות היו רק הפסדים.

* בפעם הקודמת שהפועל תל אביב אירחה את מכבי חיפה במחזור ה-10, בנובמבר 2013, עידן ורד ושלומי אזולאי החלוץ נכנסו כמחליפים אצל הירוקים שניצחו 2:4. טאלב טואטחה פתח אז.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 13922

תוצאות משחקי השבת:

עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 2:1
הפועל נוף הגליל - בני סכנין 2:1
מכבי נתניה - מכבי פתח תקוה 0:2
מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים 0:1
בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully