וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "תמיד קשובים לביקורת של הקהל, רוצים שהוא יהיה מרוצה"

עודכן לאחרונה: 27.11.2021 / 22:57

מאמן באר שבע שמח על הניצחון, אך הסביר את היכולת הלא משכנעת בקרית שמונה: "מעדיפים לתקן אחרי ניצחונות". ספורי: "במחצית הראשונה היה לנו משחק טוב מאוד"

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

כשלושה שבועות של פגרת נבחרת ושזרוע בליגת העל הסתיימה היום (שבת) עם המשחק שבו המוליכה הפועל באר שבע לא התקשתה בצפון וניצחה 1:2 את עירוני קרית שמונה, שגם תחת המאמן החדש סלובודאן דראפיץ' התקשתה לאיים על החבורה של רוני לוי. רמזי ספורי סובב כדור חופשי מושלם לרשת בדקה ה-20 ועוד לפני ההפסקה ספורי גם בישל לרוקאביציה, שקבע את תוצאת המחצית. קרית שמונה ניסתה לחזור ובדקה ה-85 גם החלוץ איתמר שבירו ניצל טעות של גלזר כדי לצמק ל-2:1, אבל בן שבת הצעיר ספג מיד לאחר מכן כרטיס צהוב שני ואדום אחרי עבירה על שגיב יחזקאל, שעלה להופעתו השנייה העונה, ובסופו של דבר זה הסתיים ב-1:2 להפועל באר שבע, ששמרה על רצף של שש שנים וחצי ללא הפסד ליגה בקרית שמונה.

דור מיכה, קשר הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
בדרך לעוד אליפות? דור מיכה חוגג עם רמזי ספורי/מאור אלקסלסי

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי סיכם: "המשחק התחיל טוב מאוד, במחצית הראשונה הגענו להזדמנויות. במחצית השנייה כשהם שלחו הרבה שחקנים קדימה היינו צריכים לדעת להרוג את המשחק, אבל לא עשינו את זה וספגנו שער מיותר. לא אהבתי את חצי השעה האחרונה. יחד עם זאת, זה ניצחון חשוב במשחק חוץ. צריך להודות לקהל שבא לתמוך בנו ואנחנו כבר חושבים על המשחק ביום רביעי. אנחנו תמיד קשובים לביקורת ובטח של הקהל שלנו, אנחנו רוצים שיהיה מרוצה".

"אנחנו מעדיפים לתקן אחרי ניצחונות ויודעים שיש לנו הרבה עבודה. אני חושב שניצחונות תמיד עוזרים. הייתה מחצית ראשונה טובה, שנייה פחות טובה ויש הרבה עבודה. לא נכנסנו טוב לקצב במחצית השנייה. יש לנו הרבה עבודה, לא הייתי מרוצה מהחזקת הכדור במחצית השנייה. אני מקווה שיגיע הרבה קהל מול הפועל תל אביב כי כשהוא איתנו זה נותן לנו יתרון גדול".

רמזי ספורי, שיחמיץ את המשחק הבא מול הפועל תל אביב בגלל צהובים, אמר: "במחצית הראשונה היה לנו משחק טוב. יזמנו ויצרנו מצבים. לצערי במחצית השנייה שיחקנו פחות טוב. אין פה סוד, לקחתי את עצמי בידיים. צריך לעבוד קשה כדי שהכול יבוא לידי ביטוי במגרש. אין ספק שהתחרות היא גדולה על ההרכב. כדי להיות למעלה צריך להיות עמוקים וטובים".

עוד בוואלה!

ספורי כבש ובישל לרוקאביציה, 1:2 להפועל באר שבע בקרית שמונה

לכתבה המלאה
סלובודאן דראפיץ', מאמן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
הפסד בבכורה. דראפיץ'/מאור אלקסלסי

סלובודאן דראפיץ', שרשם בכורה מאכזבת כמאמן קרית שמונה אמר: "היו קצת אילוצים. המגן הימני שיחק מגן שמאלי. לא היינו מדוייקים. נתנו להם שטחים. במחצית השנייה שיחקנו יותר טוב. יש לנו כמה שחקנים שיודעים לקום מהספסל וזה מאוד חשוב. אני מאמין שכשכולם יחזרו מהמחלה נהיה קבוצה יותר טובה".

על מכת החיסורים: "אני מקווה שזיו מורגן ירגיש יותר טוב. מהמחצית השנייה שיחקנו יותר טוב. אם היינו לוקחים נקודה פה זה היה ברכה, אבל צריך להמשיך לעבוד בצורה כזו. למרות כל החיסורים. נגד הפועל ירושלים ומכבי נתניה אנחנו רוצים להיות הרבה יותר טובים. עשינו מחנה אימונים ועבדנו ביחד. צריך עוד קצת זמן כדי להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully