וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגנים יפתח בהפועל חיפה, קניקובסקי: "תקופה שהכדור לא נכנס"

עודכן לאחרונה: 27.11.2021 / 22:20

החלוץ הצעיר יעלה בחוד של אלישע לוי במקום תורג'מן הפצוע, שיישב ביציע המזרחי יחד עם האוהדים במטרה למשוך קהל במשחק מול מחזיקת הגביע (ראשון, 20:15 בספורט2). קשר מכבי תל אביב: "צריכים ללמוד מהטעויות"

מחזור 10הסתיים28/11/2021
הפועל חיפה
  • סרדל (70)
3:1
  • (11, גול עצמי) אנתוני
  • (47) חיים
  • (80, גול עצמי) אנתוני
מכבי תל אביב
תקציר מכבי תל אביב - לאסק לינץ 1:0/ספורט1

הפועל חיפה

הפועל חיפה השלימה את ההכנות למשחק מחר מול מכבי תל אביב (ראשון, 20:15, ספורט2). בקבוצה החליטו שעל מנת למשוך כמה שיותר אוהדים, שני השחקנים הפצועים, אלון תורג'מן ונס זמיר, יישבו ביציע המזרחי ביחד עם אוהדי הקבוצה. בחיפה מקווים מאוד שכ-4,500 צופים באדום יגיעו למשחק וידחפו את הקבוצה מול כ-2,000 צהובים.

בצד המקצועי עושה רושם שקווין טאפוקו יפתח בהרכב, כשגם דור מלול זוכה לעדיפות על פני נועם כהן. מי שיחליף את תורג'מן בחוד של הקבוצה יהיה איתי בוגנים.

הרכב משוער: אוהד לויטה, דור מלול, אנתוני איזוצ'וקוו, ניסו קפילוטו, דודי טוויטו, קווין טאפוקו, לירן סרדל, סער פדידה, חנן ממן, איתי בוגנים, אלן אוז'בולט.

איתי בוגנים שחקן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
יעלה בחוד במקום תורג'מן. איתי בוגנים/לילך וייס רוזנברג

מכבי תל אביב

אחד הסימפטומים של קבוצה שנמצאת במשבר מקצועי, כמו זה שמכבי תל אביב חווה העונה, הוא שבכל פעם מתגלה בעיה נוספת מעבר למה שכבר מכירים בקבוצה. הבעיה המוכרת של מכבי תל אביב העונה היא ספיגת השערים, הכי הרבה בליגת העל ליתר דיוק, אבל בשני המשחקים האחרונים, גם בדרבי וגם מול לאסק לינץ, ניכר היה שיש לקבוצה גם בעיה בכיבוש שערים ובלקיחת אחריות.

מחר תצא מכבי תל אביב למשחק חוץ בסמי עופר מול הפועל חיפה ואין לה אפשרות לחזור משם ללא ניצחון ושלוש נקודות, אחרת סיפור האליפות כנראה באמת יהיה גמור.

גבי קניקובסקי, ששומר באופן יחסי על רמת כדורגל טובה, התייחס למשחק מחר וגם להפסד שלשום נגד לאסק לינץ. "היינו צריכים יותר מנהיגות מול לאסק, ולדעת להרוג את המשחק בסוף. גם אם צריך לדעת לסיים אותו בתיקו. לא לקחנו על עצמנו וצריך ללמוד מהטעויות שלנו".

על הקושי למצוא את הרשת בהתקפה אמר הקשר: "אנחנו בתקופה שהכדור לא נכנס. מול הפועל וגם מול לאסק ראו את זה בבירור. אני בטוח שאם נמשיך כמו במחצית הראשונה בדרבי ונגד לאסק, נצליח להבקיע ולנצח".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ברק יצחקי מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הכדור לא נכנס והמאמן הבא לא נראה באופק. ברק יצחקי/ברני ארדוב

מי שיעמוד גם מחר על הקווים הוא ברק יצחקי וכרגע לא נראה באופק המאמן הבא. קניקובסקי דיבר גם על הנושא הזה: "מאז שברק הגיע יש שיפור קבוצתי. בחדר ההלבשה אנחנו מדברים על זה שברק הוא המאמן ולא על מי שיגיע. יש לנו אחריות גם בינינו השחקנים".

לסיום התייחס הקשר גם ליריבה הכלל לא קלה שמחכה למחזיקת הגביע מחר, ונחשבת לאחת הטובות העונה בליגת העל: "הפועל חיפה קבוצה טובה שפתחה את העונה מצוין. אנחנו צריכים ניצחונות כדי להרים את עצמנו. אין לנו ברירה אחרת. אני לא חושב שהבעיה שלנו היא חוסר ביטחון. אני בטוח שכל השחקנים רוצים. אנחנו עושים את הכל כדי שהקבוצה הזו תגיע למקום שהיא צריכה להיות בו", אמר הקשר שמתנדנד העונה בין האגף לאמצע ועדיין לא ברור באיזו עמדה יוצב מחר.

לדברי הקשר הוסיף במסיבת העיתונאים המאמן ברק יצחקי: "כמו שאמרתי מיד אחרי לאסק, אין לנו יותר מדי זמן להיות עצובים, היתה תוצאה מאכזבת אבל שמנו את זה כבר בצד ואנחנו מתכוננים למשחק מול הפועל חיפה שזו קבוצה מצויינת, בטח העונה. גם המיקום שלה בטבלה מראה את זה וכמובן שהולך להיות לנו משחק לא פשוט בכלל. אנחנו צריכים להתכונן בהתאם ולבוא מוכנים".

המגן אנריק סבוריט אמר: "היינו מאוכזבים כי רצינו לסיים במקום הראשון, אבל צריך להיות חיוביים, עברנו שלב בקונפרנס ליג. עכשיו זה הזמן לשכוח את זה, להתמקד בחיפה ולהתכונן למשחק. אנחנו מתכוננים למשחק, יודעים שאין לנו הרבה זמן אבל יש לנו סגל גדול עם שחקנים טובים ואנחנו מוכנים למחר. אנחנו יודעים שזו קבוצה טובה, אולי יותר מבשנה שעברה, וגם אז בגביע סבלנו מולם, אבל כמו שאמרתי אנחנו צריכים את 3 הנקודות וחשוב מאוד שניקח אותן".

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ג'ראלדש, לואיס הרננדס, עידן נחמיאס, אנריק סבוריט, שחר פיבן, עדן שמיר, גבי קניקובסקי, ברנדלי קובאס, אילון אלמוג, סטיפה פריצה.

גבי קניקובסקי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יפתח באגף או באמצע הפעם? גבי קניקובסקי/ברני ארדוב

טריוויה

* 121 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי תל אביב מובילה 30:56 בניצחונות ועוד 35 משחקים לא הוכרעו.

* הפועל חיפה לא ניצחה את מכבי תל אביב בתשעת המפגשים האחרונים, מאז ה-1:2 בחוץ במרץ 2018. בבית היא לא ניצחה את הצהובים מאז ה-0:2 בפברואר 2015.

* הקבוצות נפגשו במחזור ה-10 בשנתיים הקודמות, ובשני המקרים מכבי תל אביב ניצחה בבלומפילד. סך הכול יש לצהובים רצף של חמישה ניצחונות במפגשים במחזור ה-10, כשהניצחון האחרון של הפועל חיפה היה 0:1 בעונת 1962/63.

* מכבי תל אביב מציגה את ההגנה הגרועה בליגה עד כה, עם 15 ספיגות (10 מהן בחוץ) ורק משחק אחד בו שמרה על שער נקי.

* הפועל חיפה ספגה רק שער אחד בבית, כשהיא ניצחה שלושה משחקים וסיימה עוד אחד בתיקו.

הרכבי הקבוצות

שופט: לירן ליאני
אצטדיון: חיפה
קהל: 6059

תוצאות משחקי השבת:

עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 2:1
הפועל נוף הגליל - בני סכנין 2:1
מכבי נתניה - מכבי פתח תקוה 0:2
מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים 0:1
בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully