וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלונטר במכבי ראשון לציון: גיא גודס יאמן גם אחרי פגרת הנבחרת?

23.11.2021 / 11:13

היו"ר יצחק פרי לא מתכוון לפטר את המאמן שמחזיק בחוזה גם לעונה הבאה, וביקש ממנו להתפטר. גודס מסרב ובסביבתו נשארו בהלם מההתנהלות. וולטר הודג', שזכה באליפות בפורטו ריקו השבוע, עשוי להצטרף

גיא גודס מוצג כמאמן נבחרת ישראל בכדורסל/צילום: דני מרון. עריכת וידאו: ניר חן

בעוד נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת מוקדמות מונדובאסקט 2023, בקבוצתו של מאמן הנבחרת, גיא גודס, אין שקט. הכתומים נועלים את טבלת ליגת העל עם ניצחון אחד ושישה הפסדים, מרחק ניצחון בודד משתי קבוצות שנמצאות מעליהם ולפני סדרה של משחקים חשובים ואפשריים לניצחון.

אתמול (שני) עלה יו"ר הקבוצה יצחק פרי להתראיין בכלי התקשורת והבהיר כי לא יפטר את גודס על אף הפתיחה הרעה של העונה. במקביל הטיל היו"ר את האחריות על גודס: "אמרתי לגיא 'בוא תצא עם חיוך ואנחנו נצא מרוצים'. מה נגמר עם זה? זה ביני ובינו, כרגע הוא מאמן הקבוצה. החלפה של ארבעה זרים זה מיליון שקל, החלפת מאמן זה עוד כמה מאות אלפי שקלים. אין כרגע לראשון לציון את היכולת לבצע מהלך כזה. אם נישאר במצב הזה אנחנו מועמדים מספר 1 לרדת ליגה".

פרי, שזו לא הפעם הראשונה בה הוא בוחר להביע דעה מאוד לא שגרתית על מאמן מכהן בתקשורת, ביצע שינוי בהנהלת המועדון בתקופה האחרונה כך שהוא לא בעל הדעה היחידה. לראשון לציון נכנסו מספר אנשי עסקים שמזרימים כסף רב למועדון, ביניהם האחים בועז ויוסי מולדסבקי ובעלי חברת אפי קפיטל, הספונסרית הראשית של המועדון. כחלק מהשינוי גם לאותם חברי הנהלה יש כוח בהחלטות משמעותיות, למרות שפרי נותר זה שבפרונט.

גודס עצמו פגוע מהדברים שפרי בחר להגיד בשעה שהוא מתחיל את אחד מרגעי השיא בקריירה שלו, ואין בכוונתו להתפטר מהמועדון, וכי אם בעיר היין רוצים לפטר אותו הם יצטרכו לעשות זאת. יש לציין כי גודס חתם בקיץ האחרון על חוזה חדש לשנתיים במועדון, וכי פיטורים יחייבו את הקבוצה גם בחוזה לעונה הבאה.

בסביבתו של גודס נשארו אמש בהלם מההתנהלות של פרי וסיפרו כי הדברים פוגעים במיוחד לאור העובדה שגודס הביא את המועדון בשלוש שנים לשני גמרי פיינל פור וגמר גביע המדינה. אם לא יפוטר, גודס צפוי לשוב לאימוני הקבוצה אחרי המשחק של נבחרת ישראל באסטוניה.

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס. לירון מולדובן
נפגע מהדברים. גודס/לירון מולדובן

נקודה נוספת בעייתית בסיפור היא סוגיית החלפת השחקנים. לאנשי הקבוצה ברור כי יש לבצע לפחות שלושה שינויים במצבת הזרים, אך בשל המצב הבעייתי, בשלב הזה הדברים לא מתקדמים. בעוד שלוש קבוצות שונות בליגה כבר החתימו שחקנים, בראשון לציון עדיין לא עשו זאת ולמרות שבקבוצה עובדים מסביב לשעון, הסיטואציה שנוצרה מקשה עליהם לבצע את השינוי.

מי שבכל זאת עשוי להצטרף הוא וולטר הודג', שזכה באליפות בפורטו ריקו השבוע ונמנה גם על סגל נבחרת איי הבתולה. להודג' עבר יורוליג בקאחה לבוראל בשנים האחרונות הוא שיחק בארצות ערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully