וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלוק של אבדיה הלהיב, אבל הוויזארדס מודים: "ההתקפה היא אתגר"

עודכן לאחרונה: 23.11.2021 / 10:49

החסימה על הייוורד ותנועת ה-X נשכחו אחרי ערב לא טוב בצד השני של המגרש בהפסד לשארלוט. ביל: "אנחנו עדיין נאבקים בהתקפה"

שחקני וושינגטון וויזארדס מתאמנים לקראת המשחק נגד אורלנדו/מתוך הטוויטר של וושינגטון

הבלוק של דני אבדיה על גורדון הייוורד הלילה (בין שני לשלישי) הלהיב וכך תנועת ה-X שביצע הישראלי אחרי המהלך. אבל בסופו של יום, וושינגטון הפסידה לשארלוט 109:103 ועם כל הכבוד להגנה המוצלחת של הוויזארדס, הפעם הדיבורים היו בעיקר על ההתקפה.

לפני המשחק המאמן ווס אנסלד התייחס להגנת הבידודים המוצלחת של קבוצתו ואמר ש"אני חושב שעם פופ, קוזמה, דני ואפילו בראד, הגנת האחד על אחד שלנו נהדרת. זה לא מישהו אחד, זה החיפוי של חמישה שחקנים אחד על השני".

אבל בהתקפה זה עדיין לא זה, לא מבחינת אבדיה ולפעמים לא מבחינת הוויזארדס. הלילה הישראלי שוב נראה הססן בהתקפה וב-19 דקות הוא קלע 6 נקודות ב-2 מ-5 מהשדה. בדקות ההכרעה, בהן וושינגטון הייתה צריכה לייצר נקודות מהירות כדי לנסות לבצע מהפך, הוא ישב על הספסל.

דני אבדיה עם תנועת ה-X אחרי חסימה. ., צילום מסך
הגנה יש, ההתקפה חורקת. אבדיה הלילה/צילום מסך, .

הוויזארדס סופגים 103.4 נקודות למשחק העונה ובקטגוריה הזו הם מדורגים במקום ה-7 ב-NBA. אבל 106 נקודות למשחק שהם קולעים, שוות רק את המקום ה-21. הלילה זה נראה רע במיוחד, עם 38.7 אחוזים מהשדה, 25 אחוזים מחוץ לקשת ו-18 איבודים.

"כשמגיעים שחקנים ובעיקר צוות אימון ובונים קבוצה חדשה, האתגר הגדול הוא ההתקפה", אמר בראדלי ביל בסיום, "זו כמעט אף פעם לא ההגנה. כשיש שחקנים חדשים, כולם צריכים להתרגל לשחק אחד עם השני בהתקפה. הגנתית הכול די רגיל מבחינתנו. התקפית אנחנו עדיין נאבקים וצריכים למצוא את המהלכים שעובדים לנו הכי טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully