וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק כהן: "העפלה למונדובאסקט תהיה ההישג הגדול בקריירה שלי"

23.11.2021 / 9:00

נבחרת ישראל מאיצה את ההכנות לפתיחת המוקדמות. כהן: "כשאני כאן אני רק רוצה לעזור לנבחרת לנצח. אין שום דבר חוץ מזה"

גיא גודס מוצג כמאמן נבחרת ישראל בכדורסל/צילום: דני מרון. עריכת וידאו: ניר חן

נבחרת ישראל בכדורסל פתחה אמש (שני) את אימוניה לקראת החלון הראשון במוקדמות מונדובאסקט 2023 עם לא פחות מ-18 שחקנים בסגל, כאשר השחקן האחרון ששוחרר מהסגל הוא נתנאל ארצי. ג'ון דיברתולומיאו ורומן סורקין ישובו היום לאימוני מכבי תל אביב לקראת המשחק נגד אלבה ברלין, והם צפויים לחבור לנבחרת לקראת המשחק השני שלה, נגד אסטוניה.

בנבחרת סיפרו אתמול על אווירה טובה בחדר ההלבשה ותחושה שלמרות חיסרון של כמה שחקני מפתח, הם מאמינים שניתן לעמוד במשימה ולהעפיל לאליפות העולם לראשונה מאז שנת 1986. "אני מתרגש. זה מיוחד לשחק בנבחרת כל כך הרבה זמן. אני מקווה שנוכל לעשות את זה הפעם. להגיע למונדובאסקט יהיה הישג מיוחד בקריירה שלי", אמר ג'ייק כהן, "אני אוהב להיות כאן, אוהב לייצג את הנבחרת. זה נהדר שמכבי והאיגוד הסתדרו ככה שנבוא לכאן. כשאני כאן אני רק רוצה לעזור לנבחרת לנצח. אין שום דבר חוץ מזה, אם אני אשחק 30 דקות, אני מרוצה, אם אני משחק 5 דקות, זה גם בסדר. זה לא משנה".

ג'ייק כהן, שחקן נבחרת ישראל. דני מרון
אוהב להתייצב למשימות הלאומיות. כהן/דני מרון

כהן דיבר על החיבור עם גיא גודס והפוטנציאל של הנבחרת: "שיחקתי אצל גיא בעבר במכבי וזה יתרון משמעותי, אני מכיר אותו טוב מאוד. אני מתרגש לשחק בשבילו, אני עוד לא יודע איך המהלכים שלו יסתדרו. ראיתם את הפוטנציאל שלנו בשנים האחרונות, יש לנו שחקנים טובים, ולמרות שתמיר וזוס לא פה, יש לנו עומק".

כהן הוסיף: "בעונה שעברה אהבתי להגיע לכאן, לשחק עם אנשים שמכירים אותך. אתה יכול להיות עצמך כאן, זה דבר חשוב מאוד. זה קשור לצוות האימון והאיגוד והשחקנים שכאן, כולם עוזרים לך להיות רגוע ולנצח משחקים. זה חלק משמעותי מההצלחה שלנו. הדרייב אין? זה נחמד שמעודדים אותי כאן. כשאתה בא לכאן כשחקן מכבי, האווירה עוזרת לך, גם אם אומרים לך דברים שליליים".

לבסוף התייחס כהן ליריבה פולין, שתגיע ארצה ללא השחקנים המובילים שלה איי ג'יי סלוטר ומתאוש פוניטקה: "שיחקנו טוב נגד פולין בשנים האחרונות, אנחנו מכירים אותה טוב. מדובר בנבחרת טובה ומאומנת מאוד. אנחנו לא יכולים להשתמש בהצלחות העבר כמשהו שיגרום לנו להירגע. הם ישחקו חזק, אנחנו נצטרך לתת 100 אחוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully