וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר רבע אחרון גדול: פנאתינייקוס גברה על אולימפיאקוס בדרבי

הקרב הגדול של הכדורסל היווני שב לאחר יותר משנתיים והסתיים ב-76:81 לירוקים, שניצחו 17:33 ברבע המכריע. נדוביץ' (24) הצטיין

תקציר: ריאל מדריד - בטיס 48:71/ספורט1

לאחר יותר משנתיים ללא הקרב הכי גדול בליגה היוונית, נערך הערב (שני) המשחק בין אולימפיאקוס לבין פנאתינייקוס במסגרת המחזור השמיני. האורחת היא זו שיצאה עם ידה על העליונה וחגגה בתום ניצחון 76:81, שהושג בתום מהפך מדהים ברבע אחרון בלתי נשכח מצד הירוקים. 43:56 הובילה אולימפיאקוס במהלך הרבע השלישי, אך הקבוצה של דימיטריס פריפטיס הגיבה ברבע אחרון עצום, אותו ניצחה 17:31 והנחילה ליריבה המרה את הפסדה הראשון העונה.

נמניה נדוביץ' היה האיש של המנצחת, כשסיים עם 24 נקודות. יואניס פפאפטרו הוסיף 13 נקודות, כאשר לאונידס קסלאקיס תרם 11 ו-5 ריבאונדים. אצל אולימפיאקוס סאשה וזנקוב קלע 19 וקטף 10 ריבאונדים, כאשר מוסטפה פאל סיים גם הוא בדאבל דאבל של 17 נקודות ו-11 ריב'. עם זאת, קוסטאס סלוקאס סבל מערב בינונחי, כשקלע 10 אך מסר אסיסט בודד בלבד.

שחקנה של פנאתינייקוס נמניה נדוביץ'. הטוויטר של פנאתינייקוס, אתר רשמי
הוביל את פאו לניצחון גדול בדרבי. נדוביץ'/אתר רשמי, הטוויטר של פנאתינייקוס

לאחר שמונה מחזורים בליגה היוונית, פנאתינייקוס מקדימה את אולימפיאקוס בזכות הניצחון, כאשר פאו נמצאת במקום השלישי, בעוד יריבתה המרה צמודה אליה במקום השלישי. שתי הקבוצות עם משחק אחד חסר מהמוליכה פרומיתיאס פטראס.

כזכור, אולימפיאקוס נעדרה במשך שנתיים מהליגה הבכירה ביוון לאחר שהורדה לליגת המשנה בסיום עונת 2018/19 בשל אי הופעה לסדרת הפלייאוף מול פנאתינייקוס. הקבוצה המשיכה לשחק ביורוליג ובמקביל בליגה השנייה, כאשר הפסקת עונת 2019/20 הביאה לכך שאחת הקבוצות הגדולות בתולדות הכדורסל היווני תבלה עוד עונה בליגת המשנה. בסיום העונה שעברה שבו האדומים לליגה הבכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully